Gå til innhold

Jeg har entret det 21 århundre...

Anbefalte innlegg

hare1365380455
Skrevet

Jeg har plass til 30 gb på min - altså en del. Men det er ikke nok plass, og det hender jeg må skifte ut musikk.

Da går jeg bare inn i Itunes og sletter et band eller et par cd-er av et band, og kobler til Ipod-en.

Jeg legger aldri inn noe annet enn hele album.

F.eks. er alt jeg har av Bob Dylan under: Pop - Bob Dylan - Album.

Utrolig enkelt, og ekstremt oversiktelig :)

Jeg hørte faktisk på Bob Dylan i går. :) Jeg har litt musikk på pc'en, men det er ikke så ofte jeg hører på det. Det er nok best med hele cd'er på en slik spiller, slik at det ikke blir så rotete.

Videoannonse
Annonse
ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg hørte faktisk på Bob Dylan i går. :) Jeg har litt musikk på pc'en, men det er ikke så ofte jeg hører på det. Det er nok best med hele cd'er på en slik spiller, slik at det ikke blir så rotete.

Jupp. Så det er bare å bruke litt tid på å legge alle cd-ene over på maskinen og organisere dem skikkelig.

Jeg er et organisatorisk vrak. Er ikke alt perfekt oraganisert (eller enkelte cd-er er rippa i for dårlig kvalitet) mister jeg nattesøvnen. :)

Helt seriøst! :)

Gjest blame
Skrevet

Er det lett å legge mp3 fra pc til mp3 spiller?

Ja, det er som regel bare å flytte over i windows utforsker. mp3spillere kommer gjerne opp som en egen stasjon, så kan du bare dra sanger over.

hare1365380455
Skrevet

Jupp. Så det er bare å bruke litt tid på å legge alle cd-ene over på maskinen og organisere dem skikkelig.

Jeg er et organisatorisk vrak. Er ikke alt perfekt oraganisert (eller enkelte cd-er er rippa i for dårlig kvalitet) mister jeg nattesøvnen. :)

Helt seriøst! :)

Men er det ikke slik det skal være, da? Jeg synes også det er best når det er orden på ting! :)

hare1365380455
Skrevet

Ja, det er som regel bare å flytte over i windows utforsker. mp3spillere kommer gjerne opp som en egen stasjon, så kan du bare dra sanger over.

Det høres jo veldig enkelt ut! Har du mp3 spiller?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Men er det ikke slik det skal være, da? Jeg synes også det er best når det er orden på ting! :)

Jo, det er det. :)

Gjest ChiengMai
Skrevet

Ehm, javel? Jeg tror mange tenker som meg. Om jeg vil ha en bukse, så kjøper jeg den, jeg tar den ikke. Vil jeg ha en CD, så kjøper jeg den. Er det så merkelig?

Ikke merkelig i det hele tatt, men det er nå en gang sånn at "alle" stjeler musikk uten å tenke over at det er tyveri. Og det gjør vi like enkelt og selvfølgelig som da vi kopierte kassetter med hverandre da jeg var ung.

:-)

Skrevet

Jeg har et program som heter Ashampoo som jeg bruker til å gjøre om cd-er til mp3 filer. Også andre formater kan konventeres om.

Skrevet

Jeg har et program som heter Ashampoo som jeg bruker til å gjøre om cd-er til mp3 filer. Også andre formater kan konventeres om.

Jeg bruker Realplayer nå og det fungerer fint. Men takk for tipset :)

Gjest blame
Skrevet

Det høres jo veldig enkelt ut! Har du mp3 spiller?

Ja, jeg har en sånn Creative sak, en sånn liten en.. MuVo, heter den vel. Er "bare" 512 mb, men det er nok for meg, enkelt å bytte musikk når man er blitt lei :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...