Gå til innhold

Kjenner ikke liv enda... 17 uker

Anbefalte innlegg

Gjest venter på livstegn...

Er 17+2 i dag, 3 gangs gravid, og kjenner ikke liv i magen enda. For 2 uker siden kjente jeg noe jeg lurte på kunne være fosteret, men ikke kjent noe siden. Var hos jordmor for en uke siden og hørte hjertelyd. Synes det er rart jeg ikke kjenner liv enda siden det er 3. gang, hadde forventet å kjenne tidlig denne gang jeg...

Er ikke _veldig_ engstelig, men litt kanskje. Noen andre fler-gangs som har opplevd å kjenne liv så sent?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/234678-kjenner-ikke-liv-enda-17-uker/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mom33

Hvis jeg kan roe deg ned, så gjør jeg det gjerne!

Jeg har hatt 3 tette svangerskap, og ikke kjent antydning til liv før uke 20-21 noen av gangene.

Hvis knøttet ligger med ryggen ut, f.eks., og sparker mot ryggsøyla di, vil det enda gå ei stund før du kjenner noe.

:-)

Gjest venter på livstegn...

Hvis jeg kan roe deg ned, så gjør jeg det gjerne!

Jeg har hatt 3 tette svangerskap, og ikke kjent antydning til liv før uke 20-21 noen av gangene.

Hvis knøttet ligger med ryggen ut, f.eks., og sparker mot ryggsøyla di, vil det enda gå ei stund før du kjenner noe.

:-)

Takk! Skal ikke så mye til før jeg blir beroliget :) Hørte jo hjertet forrige uke så derfor er jeg jo ikke så engstelig, men likevel godt å høre at flere har det sånn.

:)

Jeg er enig med Mom33 - det kan hende den ligger annerledes.

Mine to lå helt forskjellig, og bevegelsene kjentes veldig forskjellige ut. Andremann lå antakelig med armer og bein vendt innover, vekk fra mageskinnet mitt, derfor kjente jeg sparkene på en helt annen måte.

Så lenge hjertet slår og SF-målet ditt er som det skal, kan du ta det med ro

tror

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...