Gå til innhold

Refusjonsordning hos fysioterapeut

Anbefalte innlegg

Gjest senebetennelsen
Skrevet

Har fått henvisning fra fastlegen til fysioterapeut. Ringte et sted som har refusjonsavtale, men det var lang ventetid for "refusjonstimer" (regner med de har en viss kvote av timene sine til slikt), men jeg kunne få en "vanlig"time ganske raskt. Uansett ville prisen for meg bli den samme, 200,-. Jeg synes dette høres rart ut, trodde hele vitsen var at man betalte kun en egenandel og fysioterapeuten fikk refundert resten fra trygdekontoret. Hva er egentlig vitsen med henvisning fra lege da?

Noen som kan opplyse og oppklare?

Videoannonse
Annonse
Gjest Saigon
Skrevet

Hvis du har en diganose som gir rett til gratis fysioterpi så vil du kunne få det fra alle fysioterapeuter som har ordning med trygdekontoret. Etter det jeg vet så skal du ikke måtte vente på en slik "plass" fordi fysioterapeuten vil jo få akkurat like mye penger fra en som har rett til gratis fysioterapi som fra en som ikke har det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...