Gjest senebetennelsen Skrevet 13. juni 2006 Skrevet 13. juni 2006 Har fått henvisning fra fastlegen til fysioterapeut. Ringte et sted som har refusjonsavtale, men det var lang ventetid for "refusjonstimer" (regner med de har en viss kvote av timene sine til slikt), men jeg kunne få en "vanlig"time ganske raskt. Uansett ville prisen for meg bli den samme, 200,-. Jeg synes dette høres rart ut, trodde hele vitsen var at man betalte kun en egenandel og fysioterapeuten fikk refundert resten fra trygdekontoret. Hva er egentlig vitsen med henvisning fra lege da? Noen som kan opplyse og oppklare? 0 Siter
Dorthe Skrevet 13. juni 2006 Skrevet 13. juni 2006 Du kan lese her http://www.trygdeetaten.no/default.asp?strTema=sykdom&path=helsetjenester&path_sub=egenandeler Jeg trodde at ordningen med betaling ble opphevet 1.juli for de som hadde rett på fri fysioterapi 0 Siter
Gjest Saigon Skrevet 15. juni 2006 Skrevet 15. juni 2006 Hvis du har en diganose som gir rett til gratis fysioterpi så vil du kunne få det fra alle fysioterapeuter som har ordning med trygdekontoret. Etter det jeg vet så skal du ikke måtte vente på en slik "plass" fordi fysioterapeuten vil jo få akkurat like mye penger fra en som har rett til gratis fysioterapi som fra en som ikke har det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.