Gjest Vaskekona Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 Vårt furugulv ble kjøpt ferdig behandlet og vokset, men nå synes jeg det er vel mørkt og vondt å holde rent. Noen som kan anbefale noen midler det går ann å kjøpt i en fargehandel el.? 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 Nå har jeg prøvd å komme på det (har brukt det sjøl, med godt resultat) siden i dag morges, men det nytter ikke. Et eller annet navn som minner meg om Danmark ... Men det er kjøpt i stor, god fargehandel (en Jerniabutikk i Oslo) og det lysner furugulv. Gå og spør i fargehandelen! 0 Siter
Gjest Vaskekona Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 Nå har jeg prøvd å komme på det (har brukt det sjøl, med godt resultat) siden i dag morges, men det nytter ikke. Et eller annet navn som minner meg om Danmark ... Men det er kjøpt i stor, god fargehandel (en Jerniabutikk i Oslo) og det lysner furugulv. Gå og spør i fargehandelen! Ja jeg skal høre i fargehandelen i morgen, tenkte bare at noen her inne hadde prøvd et eller annet som virket mirakuløst bra!! Tror jeg legger dette innlegget inn på småbarnsforum, der har de greie på alt mulig:-)) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.