Gjest Sissis34 Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 Jeg er blitt bedt om å være toastmaster i en av mine beste venninners bryllup nå snart. Noen gode råd og tips? Noen med erfaring? Jeg er 34 år, jente og bruden er 35. Bryllupet skal være i utlandet og ikke særlig høytidelig.. Skal være på en restaurant. Ca 30/40 gjester tenker jeg. 0 Siter
mrxx Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 Jeg har vært toastmaster. Sørg for å ha god styr på kjøreplanen og lag en plan for når og hvem som skal si noe underveis, så du har full styring. Din rolle er ikke å være midtpunktet, men samtidig må du synes såpass at du får kjørt programmet. Med andre ord skal du være kort og konsis, men litt humor er svært bra. Søk litt på Google, så finner du flere siden du kan se litt på og få noen tips. Her en en link: http://www.bryllupsweb.no/toastmaster.html Husk å snakk høyt, med klar og fin stemme så alle hører:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.