ShitDiddelyDo Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 Noen som rå Ronaldo i går? Herregud. Hva har skjedd med denne mannen? Feit og jævlig. Løp knapt en eneste gang. Ruslet rundt foran der som et levende eksempel på en slabbedask. Han minnet mest om alt om en britisk supporter som har gått litt for lenge på fylla - hvis man trekker fra at de britiske supporterne i det minste har energi nok til å slåss. Selv Arne Scheie kommenterte fyren, dog i noe penere ordlag enn feit og slapp. "Han har blitt en ... eh, holdig mann rund midjen ...". En skam for VM at denne bobla fikk spilletid. 0 Siter
Gjest Varg i Veum Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 hehe nå ligner han jo enda mer på Flode, også kroppslig 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 14. juni 2006 Forfatter Skrevet 14. juni 2006 hehe nå ligner han jo enda mer på Flode, også kroppslig Hehe, jeg må innrømme at den tanken slo meg også. Men selv tøydotten Flode hadde beveget seg mer enn Ronaldo i går. 0 Siter
KaVa Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 Men Ronaldo har jo tidligere vært til dels usynlig i kamper for så å eksplodere i avgjørende øyeblikk og komme med fantastiske og avgjørende mål. Men jeg er dels enig med deg. I går var han mer "flode" enn fotbalspiller. (omtrent like mobil også!) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 14. juni 2006 Forfatter Skrevet 14. juni 2006 Men Ronaldo har jo tidligere vært til dels usynlig i kamper for så å eksplodere i avgjørende øyeblikk og komme med fantastiske og avgjørende mål. Men jeg er dels enig med deg. I går var han mer "flode" enn fotbalspiller. (omtrent like mobil også!) Ja, det er liten tvil om hans kvaliteter, men så stillestående som han var i går har jeg aldri sett ham før. Det så mest ut som om han ruslet rundt og tenkte på hamburgere. 0 Siter
KaVa Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 Ja, det er liten tvil om hans kvaliteter, men så stillestående som han var i går har jeg aldri sett ham før. Det så mest ut som om han ruslet rundt og tenkte på hamburgere. Godt mulig det var det han gjorde :-) 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 Jeg var ikke hjemme i går, så det aner jeg ingenting om! Jeg kjøpte forresten fotballstrømper til broren min i går. De hadde fra mange land, så marsj på europris og shop! 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 Godt mulig det var det han gjorde :-) LOL 0 Siter
muriel Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 http://www.dagbladet.no/sport/2006/06/13/468835.html 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 14. juni 2006 Forfatter Skrevet 14. juni 2006 http://www.dagbladet.no/sport/2006/06/13/468835.html 1 på spillebørsen. Hadde det ikke vært for ett skudd hadde han sannsynligvis blitt den første med fortjente minuspoeng på børsen. 0 Siter
Lillemus Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 En eller annen reporter i Dagbladet vanker her inne på Dol, garantert! Jeg har i alle fall aldri hørt ordet "Ruslebiff" andre steder enn her inne, men jeg tror det var i Dagbladet de omtalte ham som akkurat det...! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 14. juni 2006 Forfatter Skrevet 14. juni 2006 En eller annen reporter i Dagbladet vanker her inne på Dol, garantert! Jeg har i alle fall aldri hørt ordet "Ruslebiff" andre steder enn her inne, men jeg tror det var i Dagbladet de omtalte ham som akkurat det...! Han har blitt omtalt som både det ene og det andre på diverse nettsteder siden kampen ble blåst av i går, og Dagbladet var ute med sin artikkel allerede før jeg la meg i natt. Men ruslebiff var et rett valgt ord i denne sammenheng, for sjelden har jeg sett noen så til de grader passe innunder den beskrivelsen. Jeg hadde tenkt til å skrive ruslebiff selv, men jeg tok meg i det i frykt for å få beskjed om at jeg hang meg på Sæthers analyse - selv om jeg tror hele verden har kommet fram til det samme. Menmen, mot Australia dunker han vel inn et par-tre mål i gammel stil. Det er typisk ham. 0 Siter
muriel Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 En eller annen reporter i Dagbladet vanker her inne på Dol, garantert! Jeg har i alle fall aldri hørt ordet "Ruslebiff" andre steder enn her inne, men jeg tror det var i Dagbladet de omtalte ham som akkurat det...! Ruslebiff er et kjent og kjært uttrykk for meg, ihvertfall. Og jeg jobber IKKE i DB 0 Siter
Sofline Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 Ja, hvorfor i all verden var han på banen.... 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 En eller annen reporter i Dagbladet vanker her inne på Dol, garantert! Jeg har i alle fall aldri hørt ordet "Ruslebiff" andre steder enn her inne, men jeg tror det var i Dagbladet de omtalte ham som akkurat det...! Jeg har kjent til ordet ruslebiff siden jeg gikk på barneskolen, sånn cirka. Så det er nok ikke et eksklusivt dol-ord. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.