Gå til innhold

Verste jeg har sett på en fotballbane noensinne.

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

Noen som rå Ronaldo i går? Herregud. Hva har skjedd med denne mannen? Feit og jævlig. Løp knapt en eneste gang. Ruslet rundt foran der som et levende eksempel på en slabbedask. Han minnet mest om alt om en britisk supporter som har gått litt for lenge på fylla - hvis man trekker fra at de britiske supporterne i det minste har energi nok til å slåss.

Selv Arne Scheie kommenterte fyren, dog i noe penere ordlag enn feit og slapp. "Han har blitt en ... eh, holdig mann rund midjen ...".

En skam for VM at denne bobla fikk spilletid.

Videoannonse
Annonse
Gjest Varg i Veum
Skrevet

hehe nå ligner han jo enda mer på Flode, også kroppslig :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

hehe nå ligner han jo enda mer på Flode, også kroppslig :)

Hehe, jeg må innrømme at den tanken slo meg også. :)

Men selv tøydotten Flode hadde beveget seg mer enn Ronaldo i går.

Skrevet

Men Ronaldo har jo tidligere vært til dels usynlig i kamper for så å eksplodere i avgjørende øyeblikk og komme med fantastiske og avgjørende mål.

Men jeg er dels enig med deg. I går var han mer "flode" enn fotbalspiller. (omtrent like mobil også!)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Men Ronaldo har jo tidligere vært til dels usynlig i kamper for så å eksplodere i avgjørende øyeblikk og komme med fantastiske og avgjørende mål.

Men jeg er dels enig med deg. I går var han mer "flode" enn fotbalspiller. (omtrent like mobil også!)

Ja, det er liten tvil om hans kvaliteter, men så stillestående som han var i går har jeg aldri sett ham før. Det så mest ut som om han ruslet rundt og tenkte på hamburgere.

Skrevet

Ja, det er liten tvil om hans kvaliteter, men så stillestående som han var i går har jeg aldri sett ham før. Det så mest ut som om han ruslet rundt og tenkte på hamburgere.

Godt mulig det var det han gjorde :-)

hare1365380455
Skrevet

Jeg var ikke hjemme i går, så det aner jeg ingenting om! Jeg kjøpte forresten fotballstrømper til broren min i går. De hadde fra mange land, så marsj på europris og shop! ;)

hare1365380455
Skrevet

Godt mulig det var det han gjorde :-)

LOL

Skrevet

En eller annen reporter i Dagbladet vanker her inne på Dol, garantert! Jeg har i alle fall aldri hørt ordet "Ruslebiff" andre steder enn her inne, men jeg tror det var i Dagbladet de omtalte ham som akkurat det...!

ShitDiddelyDo
Skrevet

En eller annen reporter i Dagbladet vanker her inne på Dol, garantert! Jeg har i alle fall aldri hørt ordet "Ruslebiff" andre steder enn her inne, men jeg tror det var i Dagbladet de omtalte ham som akkurat det...!

Han har blitt omtalt som både det ene og det andre på diverse nettsteder siden kampen ble blåst av i går, og Dagbladet var ute med sin artikkel allerede før jeg la meg i natt.

Men ruslebiff var et rett valgt ord i denne sammenheng, for sjelden har jeg sett noen så til de grader passe innunder den beskrivelsen.

Jeg hadde tenkt til å skrive ruslebiff selv, men jeg tok meg i det i frykt for å få beskjed om at jeg hang meg på Sæthers analyse - selv om jeg tror hele verden har kommet fram til det samme.

Menmen, mot Australia dunker han vel inn et par-tre mål i gammel stil. Det er typisk ham.

Skrevet

Ruslebiff er et kjent og kjært uttrykk for meg, ihvertfall. Og jeg jobber IKKE i DB :)

Skrevet

Ja, hvorfor i all verden var han på banen....

Mrs. Wallace
Skrevet

Jeg har kjent til ordet ruslebiff siden jeg gikk på barneskolen, sånn cirka. Så det er nok ikke et eksklusivt dol-ord.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...