Gå til innhold

Mobilen min streker :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en mobil av denne typen, kjøpt via internett

http://www.mobyson.no/article.php?articleID=105&categoryID=11

Den er bare en måned gammel, men nå plutselig streker begge skjermer. Det store displayet er blankt, det lille i alle regnbuens farger.

Går det an å reparere, og lønner det seg, tror dere? Må jeg i så fall henvende meg der jeg kjøpte den, eller i en butikk her jeg bor?

Videoannonse
Annonse
Gjest Varg i Veum
Skrevet

når den er bare en måned gammel skal du ikke betale et øre for reparasjon evt. ny mobil

Gjest Shira12
Skrevet

Det går på garantien det. En mobil skal jo vare lengre enn en måned.

Skrevet

når den er bare en måned gammel skal du ikke betale et øre for reparasjon evt. ny mobil

Å, så bra! Ble veldig lei meg, den forrige mobilen min var eldgammel og temmelig slitt av aldersom da jeg endelig kjøpte ny :)

Men hvem kontakter jeg? Mobyson (der jeg kjøpte den på nett) eller en lokal forhandler/verksted som f.eks Elkjøp?

Gjest Shira12
Skrevet

Oj, glemte og svare på hvor du skulle henvende deg. Jeg ville tatt kontakt der jeg kjøpte den jeg :o)

Skrevet

Oj, glemte og svare på hvor du skulle henvende deg. Jeg ville tatt kontakt der jeg kjøpte den jeg :o)

Takk takk, ble i litt bedre humør nå!

*hikst*

Gjest Shira12
Skrevet

Takk takk, ble i litt bedre humør nå!

*hikst*

Det er så surt når man kjøper nye ting, og så slutter de og virke!

Ta kontakt med de med engang du, og hør hva du skal gjøre.

Skrevet

Kontakt nettstedet der du kjøpte telefon. Dette er selvsakt en garantisak. (Om du ikke har vært veldig uforsiktig og klart gjort noe som ikke en mobiltelefon skal tåle)

Skrevet

skriv en mail eller ring mobyson, så får du vite hva du skal gjøre :-)

Jeg har en akkurat lik telefon, også en mnd gammel, og nå har jeg pakket den i esken, for å sende den inn. Skjermene fungerer avogtil på min, men så blacker hele tlf og blir "borte" i 10-15 sek..

Hvi jeg får inn to mld samtidig, og åpner den ene, så slettes den andre...

IRRITERT NÅ; JA!!!

Skrevet

skriv en mail eller ring mobyson, så får du vite hva du skal gjøre :-)

Jeg har en akkurat lik telefon, også en mnd gammel, og nå har jeg pakket den i esken, for å sende den inn. Skjermene fungerer avogtil på min, men så blacker hele tlf og blir "borte" i 10-15 sek..

Hvi jeg får inn to mld samtidig, og åpner den ene, så slettes den andre...

IRRITERT NÅ; JA!!!

Å!

Det har jeg faktisk ikke tenkt på, men skjermen på min har også "blacket ut" sånn som du beskriver. Men jeg har ikke opplevd (som jeg vet ihvertfall) at meldinger blir slettet av seg selv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...