Gå til innhold

Er egget kokt eller ikke?

Anbefalte innlegg

hare1365380455
Skrevet

Jeg gjør som Luska; snurrer det rundt og stopper det i farten. Stopper det er det hardkokt. :) Eller du kan skrive en K på før du legger det i kjøleskapet.

Videoannonse
Annonse
Gjest anna72
Skrevet

Syng to vers av "Ja, vi elsker " i meget langsomt tempo.

Kan du se om det er kokt eller rått da?

:)

Skrevet

Ehm... Man kan legge egget på bordet, snurre det rundt, for så å stoppe det i å snurre ved å legge en finger oppå det. Også husker jeg ikke helt - hvis det er kokt vil det fortsette å snurre når du fjerner fingeren. Er det ukokt, vil det ligge stille når du fjerner fingeren. Eller var det omvendt...?

God hjelp fra meg? ;o)

Så avansert er det nok ikke. Det holder at du snurrer egget, snurrer det raskt rundt er det kokt, snurrer det sakte er det rått.

Skrevet

Snurr egget på et bord, snurrer det raskt rundt er det kokt, snurrer det sakte er det rått.

Du kan også se om stemplet er borte da dette blir vasket bort under kokinga.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...