Gjest tørstivarmen Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 Hei! Jeg trener stort sett hver dag, ved å gå tur i fjellet og 30-45 minutter på spinningsykkel. Kunne tenkt meg 1 øl-dag i uka nå som sommeren er her. Vil dette påvirke vekten min i stor grad? Hva med den karbohydrat fattige øl typen? Funker den? 0 Siter
Prozak Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 "Funker det"? Funker?!?! Lavkarbo-øllet har, som navnet tilsier, færre kalorier enn vanlig pils. Enkelt og greit. "............................................." 0 Siter
Gjest tørstivarmen Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 En øl i uka kan ikke skade. Kos deg. 1 øl? snakker om ca 4:) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 Selvfølgelig drikker du øl med god samvittighet om sommeren. Det er jo uansett ikke sånn at kiloene plutselig er der. Du vil se det hvis du begynner å legge på deg. Og da kan du jo i så fall stoppe. Men fram til vekta øker: Øl er sunt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.