Gå til innhold

Tjohei!!! JELLY BEANS!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jupp da fikk jeg endelig min lille assorted flavours pakke med jelly beans.

Jeg kjøpte bare en liten pakke, siden jeg ikke vet om jeg ville like dem.

MEN - jeg gikk FJORTEN småpakker (med 12 stk i hver) i tillegg!!

Snilt av dem da :D

Artige smaker på dem, har ikke prøvd ut alle enda da :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ugh, den banan jelly'en var ikke helt god da *ler*

Gjest Princess Peach
Skrevet

Kanel er best!!! *sikle*

Kanel!?!? Er du helt sprø? Æsj, den smaker så fælt at jeg er redd for å spise de røde bitene i tilfelle det er en kanelbit. :P

Skrevet

Kanel!?!? Er du helt sprø? Æsj, den smaker så fælt at jeg er redd for å spise de røde bitene i tilfelle det er en kanelbit. :P

Ååh... de som er SÅÅÅ gode!! Jeg kjøper stort sett alltid bare kanel, jeg, hehe.

Skrevet

Ååh... de som er SÅÅÅ gode!! Jeg kjøper stort sett alltid bare kanel, jeg, hehe.

Det er en hvit en som smaker veldig godt. Nesten som karamell smak, men hvilken det er på "oversikten" vet jeg ikke.

Skrevet

Det er en hvit en som smaker veldig godt. Nesten som karamell smak, men hvilken det er på "oversikten" vet jeg ikke.

Hmm.. ikke vet jeg - vanilje kanskje?

Men kanel-bean'en er rød :-)

Mary Poppins
Skrevet

Det er et mysterium for meg at noen i det hele tatt klarer å spise de godteriene der. De er jo sååå vonde!! *yuk*

Skrevet

Det er et mysterium for meg at noen i det hele tatt klarer å spise de godteriene der. De er jo sååå vonde!! *yuk*

Hehe. Noen av jelly beansene er litt sånn: "oi da, den var ikke heeeeelt god nei".

Mens andre er : "høi! Den var det futt i gitt" .

;)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Brrr! Jeg liker best lemon/lime, sitron og grapefrukt. :) Vanilje, banan og popcorn er også godt. Egentlig de fleste, unntatt altså kanel og den vindrue-saken.

Mary Poppins
Skrevet

Hehe. Noen av jelly beansene er litt sånn: "oi da, den var ikke heeeeelt god nei".

Mens andre er : "høi! Den var det futt i gitt" .

;)

Jeg synes alle er like vonde og ekle. Men hver sin smak :)

Skrevet

Kjøpte to store pakker i helga... mange gode smaker, men noen smaker skikkelig æsj også....

Gjest Calóni
Skrevet

Me too. Søsteren min og jeg fikk en hel haug slike av noen irer en gang. Vi kasta dem tilslutt.

Har du lest Harry Potter? Der har de jo...hm...et eller annet "every flavour beans" eller noe sånt. Der er det litt diverse smaker, så man skal være skeptisk om man spiser en brun eller grønn en, visst nok ;)

Skrevet

Men nå er det vel en god stund siden vi slo fast at det er noe rart med smaksløkene dine?;-)

Mary Poppins
Skrevet

Men nå er det vel en god stund siden vi slo fast at det er noe rart med smaksløkene dine?;-)

Hehe joda jeg er enig i den, jeg har skjønt at jeg har en noe orginal smaksans ;)

Gjest Milla83
Skrevet

Blir jo mye dyrere å kjøpe på nett enn i butikken. Tar jo 22 kr i porto for en bitteliten pose.

Skrevet

Peanutbutter var god. Og eple og karamell (???). :o) De selger dem her i Trondheim, prøvde forleden dag, artig.

Skrevet

Me too. Søsteren min og jeg fikk en hel haug slike av noen irer en gang. Vi kasta dem tilslutt.

Har du lest Harry Potter? Der har de jo...hm...et eller annet "every flavour beans" eller noe sånt. Der er det litt diverse smaker, så man skal være skeptisk om man spiser en brun eller grønn en, visst nok ;)

http://www.sylvanlaneshoppe.com/WBharry_potter.htm

:D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...