Hatsumomo Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 Jupp da fikk jeg endelig min lille assorted flavours pakke med jelly beans. Jeg kjøpte bare en liten pakke, siden jeg ikke vet om jeg ville like dem. MEN - jeg gikk FJORTEN småpakker (med 12 stk i hver) i tillegg!! Snilt av dem da Artige smaker på dem, har ikke prøvd ut alle enda da 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 14. juni 2006 Forfatter Skrevet 14. juni 2006 Ugh, den banan jelly'en var ikke helt god da *ler* 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 Kanel er best!!! *sikle* Kanel!?!? Er du helt sprø? Æsj, den smaker så fælt at jeg er redd for å spise de røde bitene i tilfelle det er en kanelbit. 0 Siter
carma Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 Kanel!?!? Er du helt sprø? Æsj, den smaker så fælt at jeg er redd for å spise de røde bitene i tilfelle det er en kanelbit. Ååh... de som er SÅÅÅ gode!! Jeg kjøper stort sett alltid bare kanel, jeg, hehe. 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 14. juni 2006 Forfatter Skrevet 14. juni 2006 Ååh... de som er SÅÅÅ gode!! Jeg kjøper stort sett alltid bare kanel, jeg, hehe. Det er en hvit en som smaker veldig godt. Nesten som karamell smak, men hvilken det er på "oversikten" vet jeg ikke. 0 Siter
carma Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 Det er en hvit en som smaker veldig godt. Nesten som karamell smak, men hvilken det er på "oversikten" vet jeg ikke. Hmm.. ikke vet jeg - vanilje kanskje? Men kanel-bean'en er rød :-) 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 14. juni 2006 Forfatter Skrevet 14. juni 2006 Hvor bestilte du det? Fra her:: http://www.jelly-belly.no/index.php?side=prod 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 Det er et mysterium for meg at noen i det hele tatt klarer å spise de godteriene der. De er jo sååå vonde!! *yuk* 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 14. juni 2006 Forfatter Skrevet 14. juni 2006 Det er et mysterium for meg at noen i det hele tatt klarer å spise de godteriene der. De er jo sååå vonde!! *yuk* Hehe. Noen av jelly beansene er litt sånn: "oi da, den var ikke heeeeelt god nei". Mens andre er : "høi! Den var det futt i gitt" . 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 Ååh... de som er SÅÅÅ gode!! Jeg kjøper stort sett alltid bare kanel, jeg, hehe. Brrr! Jeg liker best lemon/lime, sitron og grapefrukt. Vanilje, banan og popcorn er også godt. Egentlig de fleste, unntatt altså kanel og den vindrue-saken. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 Hehe. Noen av jelly beansene er litt sånn: "oi da, den var ikke heeeeelt god nei". Mens andre er : "høi! Den var det futt i gitt" . Jeg synes alle er like vonde og ekle. Men hver sin smak 0 Siter
EllaJo Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 Kjøpte to store pakker i helga... mange gode smaker, men noen smaker skikkelig æsj også.... 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 Jeg synes alle er like vonde og ekle. Men hver sin smak Me too. Søsteren min og jeg fikk en hel haug slike av noen irer en gang. Vi kasta dem tilslutt. Har du lest Harry Potter? Der har de jo...hm...et eller annet "every flavour beans" eller noe sånt. Der er det litt diverse smaker, så man skal være skeptisk om man spiser en brun eller grønn en, visst nok 0 Siter
tonie Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 Jeg synes alle er like vonde og ekle. Men hver sin smak Men nå er det vel en god stund siden vi slo fast at det er noe rart med smaksløkene dine?;-) 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 Men nå er det vel en god stund siden vi slo fast at det er noe rart med smaksløkene dine?;-) Hehe joda jeg er enig i den, jeg har skjønt at jeg har en noe orginal smaksans 0 Siter
Gjest Milla83 Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 Blir jo mye dyrere å kjøpe på nett enn i butikken. Tar jo 22 kr i porto for en bitteliten pose. 0 Siter
Lillemus Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 Peanutbutter var god. Og eple og karamell (???). ) De selger dem her i Trondheim, prøvde forleden dag, artig. 0 Siter
birdie Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 Me too. Søsteren min og jeg fikk en hel haug slike av noen irer en gang. Vi kasta dem tilslutt. Har du lest Harry Potter? Der har de jo...hm...et eller annet "every flavour beans" eller noe sånt. Der er det litt diverse smaker, så man skal være skeptisk om man spiser en brun eller grønn en, visst nok http://www.sylvanlaneshoppe.com/WBharry_potter.htm 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.