Gå til innhold

Hvis du skulle velge?

Anbefalte innlegg

Gjest kjøkken
Skrevet

Du skal kjøpe et splitter nytt moderne hus som enda ikke har fått satt inn kjøkken enda. Du kan velge mellom to kjøkken.

Hva ville du valgt?

- Et moderne eikekjøkken

- Et moderne hvitt kjøkken

Hvorfor velger du som du gjør?

Fortsetter under...

Gjest Mom33
Skrevet

Hva slags materialer er det i det hvite kjøkkenet?

Skrevet

Jeg ville valgt hvitt - enkelt og greit fordi jeg liker hvitt bedre enn eik. :o)

Skrevet

Jeg ville uten tvil valgt eik.

Fordi jeg ikke er så glad i fingermerker på skapdørene, og heller ikke er av den typen som flyr med vaskefilla til enhver tid.

Og det må man med hvitt - alt synes...

Skrevet

Jeg ville valgt hvitt hvis det var tre under, eller eik og malt hvis det hvite bare var finér, som jeg har dårlig erfaring med.

Skrevet

Jeg hadde valgt eik. Hvite kjøkkenskap må vaskes hele tida, dvs hver dag omtrent, særlig med unger i huset.

Annonse

Skrevet

Jeg ville gått for et hvitt kjøkken fordi jeg ikke liker eik så godt. Syns det er litt kjedelig og grått. Hvitt passer til alt, man kan enkelt variere med farger på andre ting.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg ville valgt mørkt, for jeg er drittlei av å gå og vaske bort flekker på det hvite kjøkkenet mitt!

Skrevet

Ville valgt eikekjøkken fordi jeg ikke hadde orket å tørke/vaske flekker av skapene hver dag.

Skrevet

Eik!

Det blir man mer og mer glad i med årene, hvitt blir man mer og mer irritert på.

Gjest abrahamsen
Skrevet

Hvitt, fordi det er mer tidløst enn eik.

Skrevet

Begge deler er flott, men personlig synes jeg eik er mer eksklusivt.

Det jeg er mer oppatt av er at skapene går til taket + at det er kolonialskuffer i stedet for underskap.

Er nok litt praktisk av meg *ler*

Annonse

Gjest LucySky
Skrevet

Et moderne hvitt kjøkken.

Fordi man kan sette alle farger til hvitt (pent med alt fra et fat tomater til den gamle, brune kaffeboksen) - og fordi jeg alltid føler meg som en barkebille i "trerom".

Dessuten er eik ute, er det ikke? Dere som er så nøye på sånt (dere i Dol, ikke nødvendigvis deg, da, kjøkken).

Jeg har hvitt kjøkken, som har stått imot alle motestormer.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg ville valgt eik.

Først og fremst fordi de aller fleste nå har hvitt, og det blir så kjedelig. Jeg liker å ha farver rundt meg.

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg hadde valgt eik.

Det på grunn av at jeg har en god del andre ting i eik, lister, spisebord o.l

Men aller helst ville jeg ha hatt ett grått eller beige moderne kjøkken, ikke hvitt. Siden vi har hvite tak og en del lister. Og alt for mye hvitt blir for kaldt og sterilt etter min smak.

Gjest fridalida
Skrevet

Jeg ville valgt hvitt, ganske enkelt fordi jeg vil ha det lysest mulig, over alt.

Blir deppa av mørke, og av treoverflater som stjeler lys.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Eik har vært i så mange år nå at det er litt ut. Kjedelig rett og slett. Hadde gått for hvitt, det passer med alt.

matildes mor
Skrevet

Jeg vill valgt et moderne eikekjøkken-i hvitt!!!

Har selv eikekjøkken-som har en lys delikat farge!! Har aldri angret et sekund.

Valgte eik fordi det var viktig for meg å få kvalitet,huseby kjøkken.

Valgte å bestille eiken lasert i en lys delikat farge-fordi jeg ikke liker tung eikefarge.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...