Gå til innhold

Hvis du skulle velge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eik. Det har vi nå, og jeg er kjempeglad i kjøkkenet vårt.

Fortsetter under...

Skrevet

Et moderne hvitt kjøkken.

Fordi man kan sette alle farger til hvitt (pent med alt fra et fat tomater til den gamle, brune kaffeboksen) - og fordi jeg alltid føler meg som en barkebille i "trerom".

Dessuten er eik ute, er det ikke? Dere som er så nøye på sånt (dere i Dol, ikke nødvendigvis deg, da, kjøkken).

Jeg har hvitt kjøkken, som har stått imot alle motestormer.

Samma om det er moderne eller ikke med eikekjøkken for min del. Jeg velger det jeg syns er fint, ikke hva alle andre syns.

Skrevet

Eik. Det har vi nå, og jeg er kjempeglad i kjøkkenet vårt.

Ganske lys eik, altså. Ser både eksklusivt og påkostet ut. Ikke er det mørkt og lysstjelende heller, som enkelte sier under her.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Et moderne hvitt kjøkken.

Fordi man kan sette alle farger til hvitt (pent med alt fra et fat tomater til den gamle, brune kaffeboksen) - og fordi jeg alltid føler meg som en barkebille i "trerom".

Dessuten er eik ute, er det ikke? Dere som er så nøye på sånt (dere i Dol, ikke nødvendigvis deg, da, kjøkken).

Jeg har hvitt kjøkken, som har stått imot alle motestormer.

"Jeg har hvitt kjøkken, som har stått imot alle motestormer."

Hvitt kjøkken er i aller høyeste grad en motestorm. Bare bla litt i boligsalg annonser så ser du det.

Skrevet

"Jeg har hvitt kjøkken, som har stått imot alle motestormer."

Hvitt kjøkken er i aller høyeste grad en motestorm. Bare bla litt i boligsalg annonser så ser du det.

Ja, ikke sant? ;-)

Tenkte på det samme da jeg var hos noen med nyppusset kjøkken - veldig lekkert - med hvite skap.

Jeg tenkte med meg selv at for ikke så innmari lenge siden så ble slike hvite skap sett på som "billigløsningen" for dem som ikke hadde råd til treskap! ;-)

Annonse

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Ja, ikke sant? ;-)

Tenkte på det samme da jeg var hos noen med nyppusset kjøkken - veldig lekkert - med hvite skap.

Jeg tenkte med meg selv at for ikke så innmari lenge siden så ble slike hvite skap sett på som "billigløsningen" for dem som ikke hadde råd til treskap! ;-)

Det jeg også reagerer på er alle boligmagasinene som foreslår fornying av kjøkkenet ved å male nydelige furu eller eike-kjøkken hvite!

Om noen år så kommer de vel med "hvordan slipe bort maling" tips.

Skrevet

Det jeg også reagerer på er alle boligmagasinene som foreslår fornying av kjøkkenet ved å male nydelige furu eller eike-kjøkken hvite!

Om noen år så kommer de vel med "hvordan slipe bort maling" tips.

Når jeg leser slike tips minnes jeg at det for noen tiår siden kom tips om hvordan senke taket i gamle bygårdsleiligheter.

Over disse nedsenkede takene har man senere funnet igjen flotte gipsrosetter! ;-)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Når jeg leser slike tips minnes jeg at det for noen tiår siden kom tips om hvordan senke taket i gamle bygårdsleiligheter.

Over disse nedsenkede takene har man senere funnet igjen flotte gipsrosetter! ;-)

:)

Enda godt at de bare senket takene og ikke knuste gipsrosettene!

Et flott, gammelt hus vi pusset opp en gang, så oppdaget vi at under tynne finerplater var det flotte dører med "speil".

Skrevet

Min mor forlangte de nydelige gipsrosettene fjernet - "ta ned den støvsamlende skiten!" sa hun. *Sukk*

Skrevet

Jeg liker ikke eik, så hvis det var de to mulighetene jeg hadde, så hadde jeg gått for hvitt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...