Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannfolket er sur, veldig sur , og han har ikke stått opp ennå. Han sov på sofaen i natt (aldri gjort det før), og flyttet inn i senga da jeg stod opp. Prøver jeg å snakke til ham svarer han bare "jeg vet ikke". Jeg har en mistanke om at han ikke står opp før jeg går ut. Mannfolk...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er det med han, da?

Han er pottesur.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Uten noen åpenbar grunn?

Han har sikkert mannsen. :)

Skrevet

Uten noen åpenbar grunn?

Tja, den siste tiden har han blitt sur for ingenting. Nå stod han opp da, gikk i postkassa og hentet avisa og gikk i seng igjen.

Skrevet

Tja, den siste tiden har han blitt sur for ingenting. Nå stod han opp da, gikk i postkassa og hentet avisa og gikk i seng igjen.

Mannfolkfaenskap. Sliter innimellom med han jeg bor sammen med også. Hva vi finner oss i...

:o)

Skrevet

Mannfolkfaenskap. Sliter innimellom med han jeg bor sammen med også. Hva vi finner oss i...

:o)

Jeg er litt redd for at han stikker av denne gangen. Huff. Men det er enda verre hvis han drar på jobb i to uker nå på mandag uten å ha snakket ut om surheten først. Da blir jeg sur, og så blir han enda surere, og... Akkurat nå synes jeg han er ganske latterlig! :-)

Skrevet

Jeg er litt redd for at han stikker av denne gangen. Huff. Men det er enda verre hvis han drar på jobb i to uker nå på mandag uten å ha snakket ut om surheten først. Da blir jeg sur, og så blir han enda surere, og... Akkurat nå synes jeg han er ganske latterlig! :-)

Jeg har det ikke _akkurat_ som deg, men noe i nærheten har det vært. Ikke la han dra avgårde i to uker uten å få pratet skikkelig først. Det vil bli veldig vondt for deg (og ham).

Kommander ham ned i sofaen så dere får pratet ut!

Skrevet

Kanskje du lappa til han i søvne?

Eller sa en annens navn i søvne?

Eller - enda verre - under sex??

Skrevet

Jeg har det ikke _akkurat_ som deg, men noe i nærheten har det vært. Ikke la han dra avgårde i to uker uten å få pratet skikkelig først. Det vil bli veldig vondt for deg (og ham).

Kommander ham ned i sofaen så dere får pratet ut!

Jeg har allerede kommandert i dag, han nektet å svare. Første gang det har skjedd. Han pleier alltid å komme med noen konstruktive uttalelser.

Skrevet

Kanskje du lappa til han i søvne?

Eller sa en annens navn i søvne?

Eller - enda verre - under sex??

:-)

Nei, surmulinga startet i går, ikke etter sex, men før vi la oss.

Skrevet

Jeg har allerede kommandert i dag, han nektet å svare. Første gang det har skjedd. Han pleier alltid å komme med noen konstruktive uttalelser.

Tydelig at han sliter med noe da. Noe han har opplevd? Depresjon?

Skrevet

Tydelig at han sliter med noe da. Noe han har opplevd? Depresjon?

Nei, han er bare sur. Veldig langsur for tiden. (Går det noensinne over mon tro?) Han har begynt å tolke alt jeg sier og gjør negativt, og sånt blir det krangling av. Han vet det verste jeg vet er den taushetstorturen han driver med nå...

Skrevet

Nei, han er bare sur. Veldig langsur for tiden. (Går det noensinne over mon tro?) Han har begynt å tolke alt jeg sier og gjør negativt, og sånt blir det krangling av. Han vet det verste jeg vet er den taushetstorturen han driver med nå...

Høres ikke bra ut av ham.

Skrevet

Høres ikke bra ut av ham.

Akkurat nå synes jeg han er verdens største idiot.... Det går vel over..

Skrevet

Det kan høres ut som om forholdet deres går mot slutten. Om ikke han gjør det slutt, vil du egentlig være sammen med en som oppfører seg sånn? Skulle tro han var fire år og ikke fikk viljen sin...

Skrevet

Akkurat nå synes jeg han er verdens største idiot.... Det går vel over..

Han kan virke som verdens største idiot. Men det kan være at forholdet går mot slutten, og at denne situasjonen får fram disse sidene hos ham.

Når det er sagt, er det ikke uavnlig med tause og sure mannfolk med forklaringer som må tas med tang.

Skrevet

Han kan virke som verdens største idiot. Men det kan være at forholdet går mot slutten, og at denne situasjonen får fram disse sidene hos ham.

Når det er sagt, er det ikke uavnlig med tause og sure mannfolk med forklaringer som må tas med tang.

"Han kan virke som verdens største idiot. Men det kan være at forholdet går mot slutten, og at denne situasjonen får fram disse sidene hos ham. "

Det har du helt rett i. Jeg kommer uansett ikke til å holde ut lenge sånn som det er nå. Han blir nødt til å komme med en god forklaring (og unnskyldning) på denne oppførselen de siste ukene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...