Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det kan høres ut som om forholdet deres går mot slutten. Om ikke han gjør det slutt, vil du egentlig være sammen med en som oppfører seg sånn? Skulle tro han var fire år og ikke fikk viljen sin...

Tja... det har du rett i.

Videoannonse
Annonse
sarah bernard
Skrevet

Høres ut som han furter. Prøv å gi ham en dose kos (ikke sex) :)

Skrevet

Høres ut som han furter. Prøv å gi ham en dose kos (ikke sex) :)

Er allerede utprøvd uten hell...

sarah bernard
Skrevet

Er allerede utprøvd uten hell...

Ok. Det jeg ville gjort i den situasjonen da, var å gå bort til ham igjen, gitt en god klem og sagt jeg var glad i ham. Sagt at jeg stikker ut en tur, til kvelden og at jeg lager et godt måltid til oss begge og at maten serveres da og da. Sagt at jeg ikke trengte å prate eller noe nå, men at jeg ville være sammen med ham på en god måte.

"Glad i deg" og kyss på kinnet før jeg gikk.

-

Dårlig skrevet, men håper det er forståelig.

Poenget er å vise ham godheten og vilje til å vente til han er klar.

Skrevet

Dere må jo ha kranglet om noe? Du må jo vite hva det dreier seg om? kan jo ikke plutselig ut av ingenting starte surkingen, og så overnatte på sofaen...

Det var jo sånt man gjorde som 16-17 åring??!!!

Skrevet

Ok. Det jeg ville gjort i den situasjonen da, var å gå bort til ham igjen, gitt en god klem og sagt jeg var glad i ham. Sagt at jeg stikker ut en tur, til kvelden og at jeg lager et godt måltid til oss begge og at maten serveres da og da. Sagt at jeg ikke trengte å prate eller noe nå, men at jeg ville være sammen med ham på en god måte.

"Glad i deg" og kyss på kinnet før jeg gikk.

-

Dårlig skrevet, men håper det er forståelig.

Poenget er å vise ham godheten og vilje til å vente til han er klar.

Åå, det var da egentlig en god idé. Jeg vet bare ikke om jeg har motet til det akkurat nå. Jeg må visst manne/kvinne meg opp. :-)

Skrevet

Dere må jo ha kranglet om noe? Du må jo vite hva det dreier seg om? kan jo ikke plutselig ut av ingenting starte surkingen, og så overnatte på sofaen...

Det var jo sånt man gjorde som 16-17 åring??!!!

Jada, det startet med den bagatellen at jeg spurte når han var ferdig med å bruke vaskemaskinen. Han mente det var et (husker ikke helt hvilket ord han brukte, men det var veldig sårende) spørsmål. Han ble rasende da jeg pent prøvde å forklare at jeg ikke likte at han brukte sånne ord om meg. Sånn reagerer han på det meste jeg sier for tiden-jeg vet IKKE hvorfor.

Skrevet

Jada, det startet med den bagatellen at jeg spurte når han var ferdig med å bruke vaskemaskinen. Han mente det var et (husker ikke helt hvilket ord han brukte, men det var veldig sårende) spørsmål. Han ble rasende da jeg pent prøvde å forklare at jeg ikke likte at han brukte sånne ord om meg. Sånn reagerer han på det meste jeg sier for tiden-jeg vet IKKE hvorfor.

Her er det nok noe helt annet som ligger til grunn..

Han kan ikke ha det bra med seg selv, av ukjent grunn..

Du får gi han dagen på å mykne, og "late" som ingenting. Så får du ta en samtale med han når han kommer tilbake i normal modus..

Syns forøvrig du har fått mange fornuftige svar med tanke på kos/god mat osv

Lykke til :-)

sarah bernard
Skrevet

Åå, det var da egentlig en god idé. Jeg vet bare ikke om jeg har motet til det akkurat nå. Jeg må visst manne/kvinne meg opp. :-)

Håper det ordner seg.

Glem aldri godheten og varmen, så går det nok mye bedre.

Klem

Skrevet

Håper det ordner seg.

Glem aldri godheten og varmen, så går det nok mye bedre.

Klem

Takk :-)

Gjest chill, woman!
Skrevet

Det kan høres ut som om forholdet deres går mot slutten. Om ikke han gjør det slutt, vil du egentlig være sammen med en som oppfører seg sånn? Skulle tro han var fire år og ikke fikk viljen sin...

Herregud da, kvinne. Kan ikke bare anbefale folk å dumpe partneren pga av en krangel! Furtne mannfolk er de mest barnslige, usympatiske vesnene som finnes - men til og med de har da lov til å være furten innimellom for no reason. Akkurat som vi kvinner pleier å være.

Skrevet

Nå har han plutselig begynt å snakke igjen her... Heldigvis skulle det ikke gå dager denne gangen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...