Gå til innhold

Flere fra Malaco Leaf smakspanel her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

De har vært skikkelig ivrige i det siste! Jeg har fått 3 pakker i posten på ca. en mnd. Antar de sender samtidig til alle?

Rekker nesten ikke å smake på alt! :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp,jeg er også med.

De har faktisk vært veldig aktiv i det siste,men det er bare koselig :o)

Kjekt med "takk for hjelpen"-posene og ;o)

Skrevet

Jepp,jeg er også med.

De har faktisk vært veldig aktiv i det siste,men det er bare koselig :o)

Kjekt med "takk for hjelpen"-posene og ;o)

Ja, men ikke så kjekt hvis man vil ned noen kilo... Men da burde jeg vel ikke meldt meg som prøvesmaker heller! *sukk*

Skrevet

Hvordan blir man smaksprøver?

Jeg fikk en mailadresse fra noen her på dol og registrerte meg. Men husker ikke adressen lengere da... Kanskje noen andre her kan hjelpe?

Gjest Milla83
Skrevet

Ja, men ikke så kjekt hvis man vil ned noen kilo... Men da burde jeg vel ikke meldt meg som prøvesmaker heller! *sukk*

jeg prøvde å melde meg inn, og fikk et skjema på mail jeg skulle fylle ut. Men skjemaet er jo helt ødelagt. Ser ikke hva som står,for alt står hulter til bulter :( jeg som hadde så lyst til å bli med.. hehe

Skrevet

jeg prøvde å melde meg inn, og fikk et skjema på mail jeg skulle fylle ut. Men skjemaet er jo helt ødelagt. Ser ikke hva som står,for alt står hulter til bulter :( jeg som hadde så lyst til å bli med.. hehe

Spør om å få det tilsendt en gang til da.

Skrevet

vet, blir helt stressa av alt godteriet. men kan jo i grunnen ikke klage :P

gøy med läkerol giants da. gleder meg til å smake på de :) Jeg er en läkerol-junkie. Har lurt meg til å smake på en av dem allerede hehe. selv om jeg ikke har svart på spørsmålene enda.

Gjest Persille
Skrevet

Jeg har fått to - og tenkte jeg skulle ta begge i kveld :)

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg er med :o)

Har vel fått 2 pakker i det siste. Tror det har litt med hva en svarte på skjemaet i starten som avgjør om man er i rette gruppen for og prøvesmake de forskjellige produktene.

Takk skal du ha posene er gode! :o)

Skrevet

mmmmm :-)))) 4 poser med noen sure greier forrige uke, og en lite lass med pastiller denne uka. Fint at de jobber hardt med produktutvikling :-)

Gjest midia
Skrevet

Jeg har også fått to pakker siste ukene.

Smakte på pastillene i går og det var noen som var sååå deilig og noen var grøss å gru!!

Kommer aldri til å slutte frivillig som prøvesmaker.

Jeg er også med på andre testpanel der jeg får prøve saft,shampoo m.m

Snorkfrøken
Skrevet

Jeg har fått 2 pakker. Den første rakk jeg ikke teste innen fristen.

Pastillene tok jeg for et par kvelder siden, det var et par sorter som var ok, men resten var pyton!

Skrevet

Jeg har fått 2 pakker. Den første rakk jeg ikke teste innen fristen.

Pastillene tok jeg for et par kvelder siden, det var et par sorter som var ok, men resten var pyton!

Isj, ja noen av de pastillene var sikkelig fæle. *Isj*

Gjest Milla83
Skrevet

Jeg har også fått to pakker siste ukene.

Smakte på pastillene i går og det var noen som var sååå deilig og noen var grøss å gru!!

Kommer aldri til å slutte frivillig som prøvesmaker.

Jeg er også med på andre testpanel der jeg får prøve saft,shampoo m.m

Hvilke paneler er dette,og hvordan melder man seg på?

Gjest Milla83
Skrevet

Spør om å få det tilsendt en gang til da.

Har fått det to ganger,og hun som sendte sa det ikke var noe feil med det. Men jeg får hvertfall ikke lest det

Gjest midia
Skrevet

Hvilke paneler er dette,og hvordan melder man seg på?

Ofte er det spørreundersøkelser på telefon å etterpå pleier de ofte å spørre om du vil være med i panelet deres å få spørsmål på nett og da er det noen ganger de har ting som skal testes.

Skrevet

Ja, her har d også ramla inn med godterier i det siste. Men de siste pastillene var heller grusomme.

Og gutta mine er veldig glade for å "hjelpe til", og å spise restene.

Skrevet

hey...åssen klarte dere å bli smaksprøvere?? :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...