Luska Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 De har vært skikkelig ivrige i det siste! Jeg har fått 3 pakker i posten på ca. en mnd. Antar de sender samtidig til alle? Rekker nesten ikke å smake på alt! ) 0 Siter
TrineE Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 Jepp,jeg er også med. De har faktisk vært veldig aktiv i det siste,men det er bare koselig ) Kjekt med "takk for hjelpen"-posene og ;o) 0 Siter
Luska Skrevet 14. juni 2006 Forfatter Skrevet 14. juni 2006 Jepp,jeg er også med. De har faktisk vært veldig aktiv i det siste,men det er bare koselig ) Kjekt med "takk for hjelpen"-posene og ;o) Ja, men ikke så kjekt hvis man vil ned noen kilo... Men da burde jeg vel ikke meldt meg som prøvesmaker heller! *sukk* 0 Siter
Luska Skrevet 14. juni 2006 Forfatter Skrevet 14. juni 2006 Hvordan blir man smaksprøver? Jeg fikk en mailadresse fra noen her på dol og registrerte meg. Men husker ikke adressen lengere da... Kanskje noen andre her kan hjelpe? 0 Siter
Gjest Milla83 Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 Ja, men ikke så kjekt hvis man vil ned noen kilo... Men da burde jeg vel ikke meldt meg som prøvesmaker heller! *sukk* jeg prøvde å melde meg inn, og fikk et skjema på mail jeg skulle fylle ut. Men skjemaet er jo helt ødelagt. Ser ikke hva som står,for alt står hulter til bulter jeg som hadde så lyst til å bli med.. hehe 0 Siter
Luska Skrevet 14. juni 2006 Forfatter Skrevet 14. juni 2006 jeg prøvde å melde meg inn, og fikk et skjema på mail jeg skulle fylle ut. Men skjemaet er jo helt ødelagt. Ser ikke hva som står,for alt står hulter til bulter jeg som hadde så lyst til å bli med.. hehe Spør om å få det tilsendt en gang til da. 0 Siter
Lucretia Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 vet, blir helt stressa av alt godteriet. men kan jo i grunnen ikke klage gøy med läkerol giants da. gleder meg til å smake på de Jeg er en läkerol-junkie. Har lurt meg til å smake på en av dem allerede hehe. selv om jeg ikke har svart på spørsmålene enda. 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 Jeg har fått to - og tenkte jeg skulle ta begge i kveld 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 Jeg er med ) Har vel fått 2 pakker i det siste. Tror det har litt med hva en svarte på skjemaet i starten som avgjør om man er i rette gruppen for og prøvesmake de forskjellige produktene. Takk skal du ha posene er gode! ) 0 Siter
Lisabeth Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 mmmmm :-)))) 4 poser med noen sure greier forrige uke, og en lite lass med pastiller denne uka. Fint at de jobber hardt med produktutvikling :-) 0 Siter
Gjest midia Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 Jeg har også fått to pakker siste ukene. Smakte på pastillene i går og det var noen som var sååå deilig og noen var grøss å gru!! Kommer aldri til å slutte frivillig som prøvesmaker. Jeg er også med på andre testpanel der jeg får prøve saft,shampoo m.m 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 Jeg har fått 2 pakker. Den første rakk jeg ikke teste innen fristen. Pastillene tok jeg for et par kvelder siden, det var et par sorter som var ok, men resten var pyton! 0 Siter
Dory Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 Jeg har fått 2 pakker. Den første rakk jeg ikke teste innen fristen. Pastillene tok jeg for et par kvelder siden, det var et par sorter som var ok, men resten var pyton! Isj, ja noen av de pastillene var sikkelig fæle. *Isj* 0 Siter
Gjest Milla83 Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 Jeg har også fått to pakker siste ukene. Smakte på pastillene i går og det var noen som var sååå deilig og noen var grøss å gru!! Kommer aldri til å slutte frivillig som prøvesmaker. Jeg er også med på andre testpanel der jeg får prøve saft,shampoo m.m Hvilke paneler er dette,og hvordan melder man seg på? 0 Siter
Gjest Milla83 Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 Spør om å få det tilsendt en gang til da. Har fått det to ganger,og hun som sendte sa det ikke var noe feil med det. Men jeg får hvertfall ikke lest det 0 Siter
Gjest midia Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 Hvilke paneler er dette,og hvordan melder man seg på? Ofte er det spørreundersøkelser på telefon å etterpå pleier de ofte å spørre om du vil være med i panelet deres å få spørsmål på nett og da er det noen ganger de har ting som skal testes. 0 Siter
rudolfine Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 Ja, her har d også ramla inn med godterier i det siste. Men de siste pastillene var heller grusomme. Og gutta mine er veldig glade for å "hjelpe til", og å spise restene. 0 Siter
berberis Skrevet 16. juni 2006 Skrevet 16. juni 2006 hey...åssen klarte dere å bli smaksprøvere?? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.