morsan Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 --skriver vg.no, ledsagte av dette bildet: http://www.vg.no/bilder/edrum/1150283614335_313.jpg Og dermed trodde jeg selvsagt at det pinlige var Elis HÅRSVEIS, ikke Frps reiser! ;-)) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 Synes overhodet ikke det er pinlig hvis mine skattepenger blir brukt til å friske opp den sveisen der. Det er verdt penga! 0 Siter
Piraye Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 Har lenge fryktet at skattepengene mine går bort i xtra xtra xtra strong hairspray! 0 Siter
morsan Skrevet 14. juni 2006 Forfatter Skrevet 14. juni 2006 Synes overhodet ikke det er pinlig hvis mine skattepenger blir brukt til å friske opp den sveisen der. Det er verdt penga! Jo, men ettersom penga på denne hemmelige kontoen allerede er brukt i årevis, så har det jo ikke akkurat vært å "fikse opp", da! ;-) 0 Siter
morsan Skrevet 14. juni 2006 Forfatter Skrevet 14. juni 2006 Har lenge fryktet at skattepengene mine går bort i xtra xtra xtra strong hairspray! Hvor mange bokser går med på et år, tror du? Det går vel kanskje ikke en hel boks om dagen, men annenhver? Og hvor mye av dette bruker Carl Ivar for å hindre at hentesveisen blir tatt av vinden? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 Jo, men ettersom penga på denne hemmelige kontoen allerede er brukt i årevis, så har det jo ikke akkurat vært å "fikse opp", da! ;-) Nei, da er det verre. Men du skal jo ikke se bort ifra at det håret der koster en del. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 Hvor mange bokser går med på et år, tror du? Det går vel kanskje ikke en hel boks om dagen, men annenhver? Og hvor mye av dette bruker Carl Ivar for å hindre at hentesveisen blir tatt av vinden? Det er bare Elnett som duger på så høyt hår, det er jeg overbevist om. 0 Siter
flisa Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 Nei, da er det verre. Men du skal jo ikke se bort ifra at det håret der koster en del. Som Dolly Parton sa - ; "det koster en formue å se så billig ut som meg!" 0 Siter
Piraye Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 Hvor mange bokser går med på et år, tror du? Det går vel kanskje ikke en hel boks om dagen, men annenhver? Og hvor mye av dette bruker Carl Ivar for å hindre at hentesveisen blir tatt av vinden? Njaa, kommer an på hvor mye stivelse som er i den boksen...... Carl tenker jeg sverger til superlim da... 0 Siter
morsan Skrevet 14. juni 2006 Forfatter Skrevet 14. juni 2006 Som Dolly Parton sa - ; "det koster en formue å se så billig ut som meg!" *knegg* Hun har ihvertfall noe som Eli Hagen mangler: Selvinnsikt! ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.