Gå til innhold

Kan noen gi med et spark bak..

Anbefalte innlegg

Mary Poppins
Skrevet

Jeg er så utrolig lei eksamenstiden nå, heldigvis er siste på fredag (etter 6 tidligere eksamener) men jeg orker ikke å lese lenger, enda jeg absolutt burde. Jeg har kommet til et punkt hvor jeg har fått nok, orker ikke se på pensumboken engang.. huff. Men jeg må, jeg må jeg må jeg må!!

Klokken ett på fredag er det hele over, og jeg kan ta sommerferie med god samvittighet, åås om jeg gleder meg!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*sparke Mary Poppins*

Jeg føler absolutt med deg. Jeg ble ferdig med eksamen forrige uke.

Skrevet

Tenk ferie! Eller kanskje ikke...

Skjønner i alle fall hvordan du har det. Jeg har hjemmeeksamen nå som skal leveres i morgen, og sitter nesten bare og glaner på fotball. Bare noen timer igjen nå, så har jeg fri...

Mrs. Wallace
Skrevet

*snører på meg store støvler og sparker deg skikkelig*

KOM IGJEN DIN LATSABB! SKAL DU HA DEG EN SKIKKELIG JOBB, SÅ FÅR DU JAGGU TA DEG SAMMEN OG LESE ETPAR DAGER TIL!

Et par dager, det er alt! Så er det uendelig lenge til neste eksamen, det er sommer, drinker, fri og herlig. ;o)

Lykke til!

Skrevet

Skal vi sparke hverandre?

Siste eksamen neste uke, og jeg forsøker å lese litt statistikk.., gjorde heldigvis ferdig eksamenscaset igår.

*sparker Mary Poppins*

Skrevet

*spark bak*

Mye annet som jeg heller kunne ha funnet på, men vil du ha et spark så får du det:-)

Mary Poppins
Skrevet

*snører på meg store støvler og sparker deg skikkelig*

KOM IGJEN DIN LATSABB! SKAL DU HA DEG EN SKIKKELIG JOBB, SÅ FÅR DU JAGGU TA DEG SAMMEN OG LESE ETPAR DAGER TIL!

Et par dager, det er alt! Så er det uendelig lenge til neste eksamen, det er sommer, drinker, fri og herlig. ;o)

Lykke til!

Hehe det trengte jeg!

Jeg trodde i utgangspunktet at jeg var god i finans men nå begynner jeg å tvile, plutselig skjønner jeg ingen verdens ting, jeg tror jeg rett og slett har brukt opp hjernecellene mine;)

Men snart er det fri, og jeg skal på kostymeparty på lørdag, hurra!

Mary Poppins
Skrevet

Skal vi sparke hverandre?

Siste eksamen neste uke, og jeg forsøker å lese litt statistikk.., gjorde heldigvis ferdig eksamenscaset igår.

*sparker Mary Poppins*

*sparker atene tilbake* :)

Statestikk er noe dritt, og ikke minst dødsenskjedelig å lese på.

Mary Poppins
Skrevet

*sparke Mary Poppins*

Jeg føler absolutt med deg. Jeg ble ferdig med eksamen forrige uke.

Lucky you :)

Mary Poppins
Skrevet

Tenk ferie! Eller kanskje ikke...

Skjønner i alle fall hvordan du har det. Jeg har hjemmeeksamen nå som skal leveres i morgen, og sitter nesten bare og glaner på fotball. Bare noen timer igjen nå, så har jeg fri...

Fotballen interesserer meg ikke sånn veldig så det tar iallefall ikke bort fokuset mitt. Men derimot er det mye annet som tar bort fokuset mitt, til og meg det å vaske leiligheten er bedre enn å lese, selv om jeg synes det er kjedelig også.

Mary Poppins
Skrevet

*spark bak*

Mye annet som jeg heller kunne ha funnet på, men vil du ha et spark så får du det:-)

akkurat nå så er det det jeg trenger ja :)

Skrevet

Fotballen interesserer meg ikke sånn veldig så det tar iallefall ikke bort fokuset mitt. Men derimot er det mye annet som tar bort fokuset mitt, til og meg det å vaske leiligheten er bedre enn å lese, selv om jeg synes det er kjedelig også.

Jeg er nå i gang med klesvask nummer 8 for denne uken.

Mary Poppins
Skrevet

Jeg er nå i gang med klesvask nummer 8 for denne uken.

Hehe ;)

Angelica :o)
Skrevet

*Spark bak*

Jeg kjenner den følelsen du sitter med nå veldig godt. Jeg vet faktisk ikke selv hvordan man finner motivasjon til å lese.

Kanskje ved å tenke på at det er jævlig surt å stryke/trekke seg/få en dårlig karakter?

Skrevet

Du er forresten kjempeflink som holder ut så mange eksamener! Jeg hadde ikke klart det! :)

*Sende over en vin*

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Hehe det trengte jeg!

Jeg trodde i utgangspunktet at jeg var god i finans men nå begynner jeg å tvile, plutselig skjønner jeg ingen verdens ting, jeg tror jeg rett og slett har brukt opp hjernecellene mine;)

Men snart er det fri, og jeg skal på kostymeparty på lørdag, hurra!

Er det da du skal opptre som Lara Croft?

Er kostymet under kontroll?

Mary Poppins
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1150303132' post='3163619]

Du er forresten kjempeflink som holder ut så mange eksamener! Jeg hadde ikke klart det! :)

*Sende over en vin*

Hehe så søt du er!

Vin skal det drikkes på lørdag:)))) begynner å få abstinenser nå ettersom det er rundt seks.. SEKS(!) ..uker siden jeg drakk vin sist!!

Tanken på at jeg kan gjøre det dårlig er det eneste som får meg til å sette meg ned med bøkene igjen. Samtidig tenker jeg at det ikke er verdens undergang om jeg conter denne eksamen, men likevel hadde vært greit å sluppet det.

Mary Poppins
Skrevet

Er det da du skal opptre som Lara Croft?

Er kostymet under kontroll?

Jess! :0) Kostymen er sånn halveis under kontroll, mangler et par duppeditter som jeg skal kjøpe på lørdag men ellers ser det bra ut :)

Jeg håper veldig på fint vær for vi skal stortsett være ute i hagen og da er det kjipt om jeg må ødelegge kostymen ved å ha på meg genser/jakke.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jess! :0) Kostymen er sånn halveis under kontroll, mangler et par duppeditter som jeg skal kjøpe på lørdag men ellers ser det bra ut :)

Jeg håper veldig på fint vær for vi skal stortsett være ute i hagen og da er det kjipt om jeg må ødelegge kostymen ved å ha på meg genser/jakke.

Da vil jeg ønske deg lykke til både med eksamen og festen :-)

Dessuten er det klart at du må gjøre det godt på eksamen, du som skal forsørge mrxx og alle bondjentene hans ;)

*Det var mitt mentale spark til deg*

Skrevet

Hehe så søt du er!

Vin skal det drikkes på lørdag:)))) begynner å få abstinenser nå ettersom det er rundt seks.. SEKS(!) ..uker siden jeg drakk vin sist!!

Tanken på at jeg kan gjøre det dårlig er det eneste som får meg til å sette meg ned med bøkene igjen. Samtidig tenker jeg at det ikke er verdens undergang om jeg conter denne eksamen, men likevel hadde vært greit å sluppet det.

Bare prøv å tving deg selv til å lese pittelitt til. Og tenk på all vina du kan drikke på lørdag :D

6 uker høres ut som døden. I helga skal jeg være edru. Har vært for mye drikking på meg. Har drukket for deg og skjønner du! ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...