Mary Poppins Skrevet 14. juni 2006 Forfatter Skrevet 14. juni 2006 [quote name=Angelica )' timestamp='1150304192' post='3163651] Bare prøv å tving deg selv til å lese pittelitt til. Og tenk på all vina du kan drikke på lørdag 6 uker høres ut som døden. I helga skal jeg være edru. Har vært for mye drikking på meg. Har drukket for deg og skjønner du! "Har drukket for deg og skjønner du! ;)" Haha godt jobbet angelica, sånn skal det være!! 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 14. juni 2006 Forfatter Skrevet 14. juni 2006 Da vil jeg ønske deg lykke til både med eksamen og festen :-) Dessuten er det klart at du må gjøre det godt på eksamen, du som skal forsørge mrxx og alle bondjentene hans *Det var mitt mentale spark til deg* "Dessuten er det klart at du må gjøre det godt på eksamen, du som skal forsørge mrxx og alle bondjentene hans ;)" Aha, det var det ja, ja da får jeg pent bite tennene sammen og gjøre en siste innsats, så skal det nok ordne seg :0) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 "Dessuten er det klart at du må gjøre det godt på eksamen, du som skal forsørge mrxx og alle bondjentene hans ;)" Aha, det var det ja, ja da får jeg pent bite tennene sammen og gjøre en siste innsats, så skal det nok ordne seg :0) Det er jenta si det, med riktig innstilling :-D 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.