Gå til innhold

Jentetrøbbel!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ShitDiddelyDo
Skrevet

Åh, herregud.

Hvordan gikk det med den stakkars ungen som fikk hu Ronaldo-lignende dama der oppå seg?

Gjest Princess Peach
Skrevet

Åh, herregud.

Hvordan gikk det med den stakkars ungen som fikk hu Ronaldo-lignende dama der oppå seg?

Jeg aner ikke, men det var dritmorsomt! Og bruden som fikk champagnekorken i øyet! *fnis*

Gjest Persille
Skrevet

Åh, herregud.

Han ble mos...

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg aner ikke, men det var dritmorsomt! Og bruden som fikk champagnekorken i øyet! *fnis*

Får håpe de hadde tatt bryllupsbildene. Selv om bruden med blåveis hadde vært originalt. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Han ble mos...

Han ble nok flat, ja. :/

Skrevet

Huff.. der var det noen som var så stygge at de ikke var morsomme :-x

Gjest Persille
Skrevet

Han ble nok flat, ja. :/

Det er jo en grunn til at sånne ting er for _barn_...

Gjest Princess Peach
Skrevet

Får håpe de hadde tatt bryllupsbildene. Selv om bruden med blåveis hadde vært originalt. :)

Hihi! Jeg elsker slike videoer, jeg ler så jeg griner av folk som detter og tryner. ;)

*skadefro*

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det er jo en grunn til at sånne ting er for _barn_...

Hehe, sant nok.

Men du; jeg har ikke fått noe bilde ennå!

Skrevet

Dette er filmer for meg også, ler så jeg nesten griner, hehe. Likeste jeg ser:-)

Har sette endel slike filmklipp på tv også og andre tror jeg er spenna gæern, slik som jeg ler.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Dette er filmer for meg også, ler så jeg nesten griner, hehe. Likeste jeg ser:-)

Har sette endel slike filmklipp på tv også og andre tror jeg er spenna gæern, slik som jeg ler.

Ja, jeg også. Tårene spruter, og jeg får vondt i magen. :)

Gjest Persille
Skrevet

Hehe, sant nok.

Men du; jeg har ikke fått noe bilde ennå!

Det skylde at jeg ikke har kamera på jobben :(

Du kan få mms? Om du vil ha det, så sender jeg nr. mitt til mailen du har på galleriet - og så svarer du, og så vips!

Skrevet

*dønn alvorlig*

Fikk en stor porsjon slike før i dag, av en som ville at jeg skulle le - men jeg ler ikke av sånne jeg!!

RART

men jeg ler VELDIG av han som intervjuer han som har fått så rar stemme etter en operasjon.....

Skrevet

Åh, herregud.

Det tenker jeg også - og akkurat SÅ usexy truser har jeg på meg i dag - helvete.

Mary Poppins
Skrevet

*dønn alvorlig*

Fikk en stor porsjon slike før i dag, av en som ville at jeg skulle le - men jeg ler ikke av sånne jeg!!

RART

men jeg ler VELDIG av han som intervjuer han som har fått så rar stemme etter en operasjon.....

Jeg ler heller ikke så veldig av sånt.

Men han som har fått rar stemme etter operasjon, er det det klippet med det paret som gjerne vil ha barn eller noe sånt også begynner mannen å prate og programlederen får helt latterkrampe? Det klippet er så utrolig morsomt!!! har du link til det?

Skrevet

Jeg ler heller ikke så veldig av sånt.

Men han som har fått rar stemme etter operasjon, er det det klippet med det paret som gjerne vil ha barn eller noe sånt også begynner mannen å prate og programlederen får helt latterkrampe? Det klippet er så utrolig morsomt!!! har du link til det?

Ja, det er det jeg mener :)

http://www.starterupsteve.com/video/interview.html

Den DÆVVER jeg av.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...