Gjest Princess Peach Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 http://www.i-am-bored.com/bored_link.cfm?link_id=17956 *LOL* Jeg tror jeg dævver! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 Åh, herregud. Hvordan gikk det med den stakkars ungen som fikk hu Ronaldo-lignende dama der oppå seg? 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 Åh, herregud. Hvordan gikk det med den stakkars ungen som fikk hu Ronaldo-lignende dama der oppå seg? Jeg aner ikke, men det var dritmorsomt! Og bruden som fikk champagnekorken i øyet! *fnis* 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 Åh, herregud. Hvordan gikk det med den stakkars ungen som fikk hu Ronaldo-lignende dama der oppå seg? Han ble mos... 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 Jeg aner ikke, men det var dritmorsomt! Og bruden som fikk champagnekorken i øyet! *fnis* Får håpe de hadde tatt bryllupsbildene. Selv om bruden med blåveis hadde vært originalt. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 Han ble mos... Han ble nok flat, ja. :/ 0 Siter
carma Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 Huff.. der var det noen som var så stygge at de ikke var morsomme :-x 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 Han ble nok flat, ja. :/ Det er jo en grunn til at sånne ting er for _barn_... 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 Får håpe de hadde tatt bryllupsbildene. Selv om bruden med blåveis hadde vært originalt. Hihi! Jeg elsker slike videoer, jeg ler så jeg griner av folk som detter og tryner. *skadefro* 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 Det er jo en grunn til at sånne ting er for _barn_... Hehe, sant nok. Men du; jeg har ikke fått noe bilde ennå! 0 Siter
mrxx Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 Dette er filmer for meg også, ler så jeg nesten griner, hehe. Likeste jeg ser:-) Har sette endel slike filmklipp på tv også og andre tror jeg er spenna gæern, slik som jeg ler. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 Dette er filmer for meg også, ler så jeg nesten griner, hehe. Likeste jeg ser:-) Har sette endel slike filmklipp på tv også og andre tror jeg er spenna gæern, slik som jeg ler. Ja, jeg også. Tårene spruter, og jeg får vondt i magen. 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 Hehe, sant nok. Men du; jeg har ikke fått noe bilde ennå! Det skylde at jeg ikke har kamera på jobben Du kan få mms? Om du vil ha det, så sender jeg nr. mitt til mailen du har på galleriet - og så svarer du, og så vips! 0 Siter
flisa Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 *dønn alvorlig* Fikk en stor porsjon slike før i dag, av en som ville at jeg skulle le - men jeg ler ikke av sånne jeg!! RART men jeg ler VELDIG av han som intervjuer han som har fått så rar stemme etter en operasjon..... 0 Siter
flisa Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 Åh, herregud. Hvordan gikk det med den stakkars ungen som fikk hu Ronaldo-lignende dama der oppå seg? Det tenker jeg også - og akkurat SÅ usexy truser har jeg på meg i dag - helvete. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 *dønn alvorlig* Fikk en stor porsjon slike før i dag, av en som ville at jeg skulle le - men jeg ler ikke av sånne jeg!! RART men jeg ler VELDIG av han som intervjuer han som har fått så rar stemme etter en operasjon..... Jeg ler heller ikke så veldig av sånt. Men han som har fått rar stemme etter operasjon, er det det klippet med det paret som gjerne vil ha barn eller noe sånt også begynner mannen å prate og programlederen får helt latterkrampe? Det klippet er så utrolig morsomt!!! har du link til det? 0 Siter
flisa Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 Jeg ler heller ikke så veldig av sånt. Men han som har fått rar stemme etter operasjon, er det det klippet med det paret som gjerne vil ha barn eller noe sånt også begynner mannen å prate og programlederen får helt latterkrampe? Det klippet er så utrolig morsomt!!! har du link til det? Ja, det er det jeg mener http://www.starterupsteve.com/video/interview.html Den DÆVVER jeg av. 0 Siter
Luska Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 Ja, det er det jeg mener http://www.starterupsteve.com/video/interview.html Den DÆVVER jeg av. Men _stakkars_ det paret som satt der og prøvde å være seriøse da. Da ler jeg heller av disse videoene av folk som faller. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.