Gå til innhold

Jentetrøbbel!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mary Poppins
Skrevet

Men _stakkars_ det paret som satt der og prøvde å være seriøse da. Da ler jeg heller av disse videoene av folk som faller.

Det er jo ikke akkurat noe bedre det da? Mange av de som faller får jo skikkelig vondt.

Skrevet

Men _stakkars_ det paret som satt der og prøvde å være seriøse da. Da ler jeg heller av disse videoene av folk som faller.

Så rart! :) at vi er så ulike på humor på sånt!

Gjest tuvali
Skrevet

Så rart, sånn her syns jeg ikke er noe morsomt i det hele tatt, faktisk tvert i mot! Jeg skjærer en grimase og syns synd på dem. Det ser jo skikkelig vondt ut? Jeg forstår det ikke en gang, det er jo ekkelt? i hvertfall slik som dette, der noen så ut til å bli ordentlig skada.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Så rart, sånn her syns jeg ikke er noe morsomt i det hele tatt, faktisk tvert i mot! Jeg skjærer en grimase og syns synd på dem. Det ser jo skikkelig vondt ut? Jeg forstår det ikke en gang, det er jo ekkelt? i hvertfall slik som dette, der noen så ut til å bli ordentlig skada.

Sorry, kan ikke noe for at jeg ler av sånt. Har nok ganske svart humor. :)

Skrevet

Men halvparten av de i fallevideoene må da slå seg halvt fordervet. Er det så morsomt å se småbarn bli most av 120 kg kvinnemennesker?

Skrevet

Noen av klippene var morsomme, men absolutt ikke der de slår seg virkelig hardt.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Noen av klippene var morsomme, men absolutt ikke der de slår seg virkelig hardt.

Slapp av, de overlevde nok. Dessuten ser det ut som det er klipp fra et show ala "Americas funniest home videos" og jeg tviler på at noen ville sendt inn en "funny" video av noen som skader seg skikkelig!

Skrevet

Slapp av, de overlevde nok. Dessuten ser det ut som det er klipp fra et show ala "Americas funniest home videos" og jeg tviler på at noen ville sendt inn en "funny" video av noen som skader seg skikkelig!

Jeg slapper av ;-) Men jeg ler ikke så hjertelig når det ser så ille ut. Hun som forsøker to ganger å slå hjul derimot, hun kan jeg le rått av.

Jeg regner med at ingen dør ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...