Mary Poppins Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 Ja, det er det jeg mener http://www.starterupsteve.com/video/interview.html Den DÆVVER jeg av. Den ja!!!! Fy fader jeg ler så jeg gråter!! Hysterisk morsomt! 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 Men _stakkars_ det paret som satt der og prøvde å være seriøse da. Da ler jeg heller av disse videoene av folk som faller. Det er jo ikke akkurat noe bedre det da? Mange av de som faller får jo skikkelig vondt. 0 Siter
flisa Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 Men _stakkars_ det paret som satt der og prøvde å være seriøse da. Da ler jeg heller av disse videoene av folk som faller. Så rart! at vi er så ulike på humor på sånt! 0 Siter
Gjest tuvali Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 Så rart, sånn her syns jeg ikke er noe morsomt i det hele tatt, faktisk tvert i mot! Jeg skjærer en grimase og syns synd på dem. Det ser jo skikkelig vondt ut? Jeg forstår det ikke en gang, det er jo ekkelt? i hvertfall slik som dette, der noen så ut til å bli ordentlig skada. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 Så rart, sånn her syns jeg ikke er noe morsomt i det hele tatt, faktisk tvert i mot! Jeg skjærer en grimase og syns synd på dem. Det ser jo skikkelig vondt ut? Jeg forstår det ikke en gang, det er jo ekkelt? i hvertfall slik som dette, der noen så ut til å bli ordentlig skada. Sorry, kan ikke noe for at jeg ler av sånt. Har nok ganske svart humor. 0 Siter
cecily Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 Men _stakkars_ det paret som satt der og prøvde å være seriøse da. Da ler jeg heller av disse videoene av folk som faller. Men halvparten av de i fallevideoene må da slå seg halvt fordervet. Er det så morsomt å se småbarn bli most av 120 kg kvinnemennesker? 0 Siter
cecily Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 Noen av klippene var morsomme, men absolutt ikke der de slår seg virkelig hardt. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 Noen av klippene var morsomme, men absolutt ikke der de slår seg virkelig hardt. Slapp av, de overlevde nok. Dessuten ser det ut som det er klipp fra et show ala "Americas funniest home videos" og jeg tviler på at noen ville sendt inn en "funny" video av noen som skader seg skikkelig! 0 Siter
cecily Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 Slapp av, de overlevde nok. Dessuten ser det ut som det er klipp fra et show ala "Americas funniest home videos" og jeg tviler på at noen ville sendt inn en "funny" video av noen som skader seg skikkelig! Jeg slapper av ;-) Men jeg ler ikke så hjertelig når det ser så ille ut. Hun som forsøker to ganger å slå hjul derimot, hun kan jeg le rått av. Jeg regner med at ingen dør ;-) 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 Ja, det er det jeg mener http://www.starterupsteve.com/video/interview.html Den DÆVVER jeg av. Den var skikkelig morsom Gubben knakk sammen forran pc`n! 0 Siter
Gjest mij Skrevet 15. juni 2006 Skrevet 15. juni 2006 Ja, det er det jeg mener http://www.starterupsteve.com/video/interview.html Den DÆVVER jeg av. Hm, den får jeg bare vondt av.. :-( 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.