Gå til innhold

Hvem spiser alle pølsene?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

En kompis sa til meg i dag at han hadde lest at vi nordmenn spiser ca. 53 millioner kilo pølser i året, noe som tilsvarer 160 pølser pr. pers.

Jeg spiser kanskje én pølse i året, så hvem i alle dager spiser alle de andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok jeg. Jeg kan ikke styre meg, det er så godt:-)

fei1365380229
Skrevet

Vår familien spiser nok en del av dem :), men bare kyllinggrill.

I sommerhalvvåret er vi stadig ute med engangsgrillen og pølsene på tur.

Spiser du virkelig bare en pølse i året?

Gjest trultemor26
Skrevet

Det er ihvertfall ikke meg. Pølser er godt sånn innimellom, men må ha en lang pause mellom hver gang, så det blir ikke så mange i løpet av et år.

Skrevet

Det er nok jeg. Jeg kan ikke styre meg, det er så godt:-)

Ja, mine 159 resterende kan du godt få, altså. :-)

Skrevet

Vår familien spiser nok en del av dem :), men bare kyllinggrill.

I sommerhalvvåret er vi stadig ute med engangsgrillen og pølsene på tur.

Spiser du virkelig bare en pølse i året?

Ja, sjelden mer. Spiser det bare om vi griller. Har vel kjøpt pølse på kiosk en eller to ganger i mitt liv.

Jeg liker jo pølser, så vet ikke hvorfor jeg ikke spiser flere. Kanskje fordi det finnes så mye som er mye bedre. :)

Skrevet

Jeg spiser en del pølser i løpet av ett år...

Skrevet

Jeg spiser vel en pølse i måneden kanskje, så det er ikke meg.

Skrevet

Jeg og familien min bl.a.. ;o)

Stort sett hver gang ungene er i barnebursdager er det pølser på menyen. Samme når det er dugnader, avslutning på skoleåret eller barnehageåret. Dessuten i de fleste andre sammenhenger der man griller.

Skrevet

Ja, mine 159 resterende kan du godt få, altså. :-)

Jippi!:-)

Skrevet

Jeg gnafset i meg to kaldpølser nettopp :o)

Spiser endel pølser,så jeg er nok med på å dra opp snittet..

Skrevet

Jeg har jobba på bensinstasjon, så det er HVERTFALL ikke meg!

Mary Poppins
Skrevet

Jeg spiser en del kyllingpølser om sommeren, men 160 i året?? Det var mye. Så mye spiser jeg iallefall ikke.

Skrevet

160 i året er mer enn 3 pølser i uka, det!!

Og ettersom noen nesten ikke spiser pølser i det hele tatt, betyr det at snittet på dem som spiser dette blir enda høyere.

Det må være noen vannvittige pølseelskere der ute. Nr 91 Stomperud kan ikke få all skyld alene.

hare1365380455
Skrevet

Vi hadde pølser og spaghetti i dag!

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Junior elsker pølser, så når han får lov til å bestemme menyen, så blir det det til middag.

Dessuten griller vi mye om sommeren og da vil junior ha pølser mens vi andre spiser noe annet.

Pølser er godt, men jeg har aldri prøvd å regne ut hvor mange vi spiser i året.

Skrevet

Noen av de pølsene vi kjøper - kaster vi jo - de blir liggende i pølsekjelen....

Skrevet

Det går en del pølser hos oss ja. Lettvindt når man har det travelt etter jobb/bhg/sfo...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...