Gå til innhold

Hvem spiser alle pølsene?!

Anbefalte innlegg

hare1365380455
Skrevet

Det går en del pølser hos oss ja. Lettvindt når man har det travelt etter jobb/bhg/sfo...

Enig. Det er godt med en rask middag av og til. :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Kioskansatt
Skrevet

Jeg har jobba på bensinstasjon, så det er HVERTFALL ikke meg!

Nei, dersom man har jobba med å rengjøre pølsegrillen, så spiser man aldri pølser igjen. Urghhhh!!!!!!

Gjest prust
Skrevet

Vi spiser for mange pølser her i huset. Ungene elsker det, særlig han på 7 år. Tror han kunne hatt pølser fem ganger i uka uten å bli lei. Det har vi altså ikke.

I går hadde han med tre pølser på skolen fordi de skulle grille. Middagen gjorde vi lettvindt i det fine været, og jeg og jentene tok ei pølse hver mens jeg laget ostesmørbrød til sjuåringen. Han satt med leppa på kneane og skulte bort på oss som spiste pølse. Han ville gjerne ha spsit en pølse eller to til.

Nå i grillsesongen blir det mye pølser på ungene. Vi voksne vil heller ha karbonader eller koteletter. Om vinteren er vi mye på tuere med bål - og da blir det pølser.

Synes 160 pølser høres mye ut - men 100 pølser blir det kanskje i løpet av et år pr person her i huset!

Skrevet

Vi spiser for mange pølser her i huset. Ungene elsker det, særlig han på 7 år. Tror han kunne hatt pølser fem ganger i uka uten å bli lei. Det har vi altså ikke.

I går hadde han med tre pølser på skolen fordi de skulle grille. Middagen gjorde vi lettvindt i det fine været, og jeg og jentene tok ei pølse hver mens jeg laget ostesmørbrød til sjuåringen. Han satt med leppa på kneane og skulte bort på oss som spiste pølse. Han ville gjerne ha spsit en pølse eller to til.

Nå i grillsesongen blir det mye pølser på ungene. Vi voksne vil heller ha karbonader eller koteletter. Om vinteren er vi mye på tuere med bål - og da blir det pølser.

Synes 160 pølser høres mye ut - men 100 pølser blir det kanskje i løpet av et år pr person her i huset!

Vi har også en 7-åring som kunne levd på pølser (dvs. han gjør faktisk det). Han er nok med på å dra opp tallet, ja!

Gjest Mom33
Skrevet

For min del kunne vi godt hatt pølser flere ganger i uka, jeg synes det er kjempegodt! Men min sunne fornuft sier nei, så vi har det kanskje 1 gang i måneden som middagsmat.

Hem som drar opp snittet? Tja, sønnene til et vennepar, f.eks., de spiser pølse til middag absolutt hver dag. I hvitt brød.

I disse tider med mange tråder om overvekt og slikt - kanskje det ligger noe i disse pølsene?

Skrevet

Gubben her i huset spiser enormt mye pølser. Jeg og ungene er litt lei, men noen ganger er det kjempegodt!

Skrevet

Her går det mange fordi minstemann elsker det. En gang i uka så drar de på tur på skolen også og da har han med en pakke på 8 og de blir borte. Så her ligger vi godt over gjennomsnittet tydeligvis, selv om jeg egentlig ikke liker det.

Skrevet

Jeg kjenner en som jeg tror spiser 400 pølser i året.

Selv spiser jeg vel sikkert 3-4 i uka nå i sommermånedene.

Skrevet

Jeg kjenner en som jeg tror spiser 400 pølser i året.

Selv spiser jeg vel sikkert 3-4 i uka nå i sommermånedene.

Jeg hadde rent glemt hvor godt grillede pølser er om sommeren før jeg leste innlegget ditt. Jeg satser på grilling i helgen. :-)

Skrevet

Vi hadde faktisk pølser til middag i dag, men det står relativt sjelden på menyen - max en gang i måneden.

Skal jeg gjøre et rundhåndet overslag og inkludere evt. pølser m/brød, tipper jeg at vi spiser bortimot 20 pølser hver på ett år.

Skaviseeee....fire i familien, det blir 140x4=560 pølser "til overs".

Lurer på hvem som trøkker DEM i seg, i tillegg til sine egne 160..?

Gjest theoline
Skrevet

Vi hadde faktisk pølser til middag i dag, men det står relativt sjelden på menyen - max en gang i måneden.

Skal jeg gjøre et rundhåndet overslag og inkludere evt. pølser m/brød, tipper jeg at vi spiser bortimot 20 pølser hver på ett år.

Skaviseeee....fire i familien, det blir 140x4=560 pølser "til overs".

Lurer på hvem som trøkker DEM i seg, i tillegg til sine egne 160..?

Iallefall ikke jeg, utrolig sjelden vi har pølser til middag, så jeg spiser kanskje 2-4 i året, og det er vel på tur hjem fra fest.....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...