Gå til innhold

Leker i bryllup?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har peiling på noen gode leker man kan ha i et bryllup?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det finnes ingen gode leker å ha i et bryllup.

synes

Skrevet

Det finnes ingen gode leker å ha i et bryllup.

synes

Enig :)

bugge -jenta
Skrevet

Leker i bryllup er helt pyton. La heller folk ha underholdningsbidrag av ymse slag.

Skrevet

Også enig II.

Jeg er også enig med meg selv ;-)

Skrevet

Jeg er også enig med meg selv ;-)

- og jeg! ;-)

Men det burde vi vel ikke si, for da kommer det sikkert noen og sier fysjom fysjom - bare svar på det man spør om!!! ;-) (jf puppepiercingtråden forleden... *S*)

Skrevet

- og jeg! ;-)

Men det burde vi vel ikke si, for da kommer det sikkert noen og sier fysjom fysjom - bare svar på det man spør om!!! ;-) (jf puppepiercingtråden forleden... *S*)

Æsj, det finnes alltid slike gledesdrepere. Det er gøyest å spore av c",)

Skrevet

Leker i bryllup er helt pyton. La heller folk ha underholdningsbidrag av ymse slag.

Nå er det ikke jeg som skal gifte meg, men en venninne. Hun spurte om jeg hadde neon forslag.. men det hadde jeg jo ikke, så derfor spurte jeg dere.... ;)

Skrevet

Æsj, det finnes alltid slike gledesdrepere. Det er gøyest å spore av c",)

..men ikke alltid like gøy for den som er trådstarter.. ;D

hare1365380455
Skrevet

Ingen. Men om de absolutt vil leke kan de vel ta bro bro brille eller stolleken.

Skrevet

Joda, det er det ;-) Slik er det her på dol, og slik kommer det nok til å bli en god stund til.

Men så lenge folk sier seg enige, så er det jo absolutt innenfor temaet.

Skrevet

*he he* Nei, det kommer vel an på.

Du får svare venninnen din at en anonym undersøkelse på nettet ga inntrykk av at leker i bryllup kanskje ikke er det heeeelt store! ;-) Kan jo være greit å få med seg det for en brud som ikke visste det fra før! ;-)

Jeg har ikke opplevd regelrette "leker" i bryllup - takk og pris - men jeg har opplevd diverse andre ting som kanskje kan benyttes istedenfor mer klassiske selskapsleker:

* en sang skrevet på en papirpose som lå ved hver kuvert. Vi sang, blåste opp posen og smalt den som en salutt.

* oppdeling av kaka: brudeparet mater hverandre og gjør litt ekstra ut av dette.

* kasting av brudebukett: Alle ugifte damer stilles opp og bruden kaster buketten over skulderen. Den som fanger buketten blir neste brud ut. I USA lager de ofte en egen liten bukett til bruk i denne leken.

* (dette har jeg ikke vært med på selv, men har hørt om det - vanlig i USA): brudgommen kaster brudens "strømpebånd" til de ugifte gutta (motstykket til bukettkasting).

* brudevals med "dytting": Mens brudeparet danser brudevalsen, danner gjestene en ring rundt brudeparet, og så beveger ringen seg inn og ut rundt brudeparet for liksom å "dytte" litt forsiktig til dem.

*polonese

Skrevet

Nå er det ikke jeg som skal gifte meg, men en venninne. Hun spurte om jeg hadde neon forslag.. men det hadde jeg jo ikke, så derfor spurte jeg dere.... ;)

Da får du si til henne at leker i bryllup er heeeelt ut og at det kommer til å snakkes om "tidenes verste bryllup" i en mannsalder etterpå. Nemlig. ;o)

Gjest polonese
Skrevet

Polonese. Ikke akkurat selskapslek, men ganske moro, hvis man ikke tar det så fryktelig høytidelig. Beveg dere ut i hagen, en runde rundt ripsbusken, og så opp trappa og inn igjen.

Skrevet

Jeg tror ikke det finnes noe sånt som gode selskapsleker. Selskapsleker stinker. *hate*

Skrevet

Polonese. Ikke akkurat selskapslek, men ganske moro, hvis man ikke tar det så fryktelig høytidelig. Beveg dere ut i hagen, en runde rundt ripsbusken, og så opp trappa og inn igjen.

Tror faktisk ikke det er så mange ripsbusker utenfor det hotellet der hehehe ;D

Gjest polonese
Skrevet

Tror faktisk ikke det er så mange ripsbusker utenfor det hotellet der hehehe ;D

men det er kanskej berberis der? ;o)

Skrevet

Finsk selskapslek: Man kaster en granat rundt bordet - fra den ene til den andre. Den som holder den når den går av er ute av leken ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...