Gå til innhold

Han ER så grådig!!

Anbefalte innlegg

Gjest 20k?grådige f...
Skrevet

I går kveld skulle kjæresten min komme innom på besøk. Han skulle til og med kjøpe med pizza til oss som vi kunne kose oss med.

Han spurte hvilken pizza jeg ville ha, og jeg sa pizza capriccosa(coop) for den er så god...

Han kom, vi åt hver vår pizza (han den nye fra bigone), men når han skulle dra hjem skulle han F... meg ha 20!!!!!! kr for pizzaen!!

Det er vel ca det den koster! Og han sitter med nesten 40.000kr i feriepenger på konton!!!

Han fikk den helvetes 20 kr og dro herfra glad og lykkelig!!

Nå er jeg drit skuffa,for hadde det vært meg, så hadde jeg ikke krevd det tilbake fra kjæresten, sånnt spanderer jeg gjerne!!

Greit, 20 kr er lite, men jeg har dårlig råd og bare prinsippet er grunn nok til reaksjon!

ELLER???

Videoannonse
Annonse
  • Svar 68
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mariaflyfly

7

• Lillemus

4

• cecily

4

• ShitDiddelyDo

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest Princess Peach
Skrevet

Dette synes jeg var smålig.

nøffgakkmøbææ
Skrevet

haahahahaha det var vittig, sorry....jeg ler ikke av deg, men av ham....det der må du ta opp med han. det var bare skikkelig smålig altså. an blir sikkert litt flau når du tar det opp, men uansett:) hæhæhæhæhæhæhæhæ........jeg hadde vel først og fremst begynt å lure veldig på hva som foregikk der og da.

Skrevet

Hæ?

Spanderte du tilbehør? Snop? Brus? Brukte dere tallerker, servietter, bestikk, glass? Stekeovn? Stekepapir? Brukte dere strøm for å se på TV?

Spør etter 20-kroningen tilbake, si at det er for å dekke disse utgiftene. Han har ærlig og redelig fortjent den spydigheten der.

hehehe c",) Skulle ønske jeg kunne sett på når du ber om penger tilbake.

hare1365380455
Skrevet

Utrolig! Han kunne godt ha spandert den pizzaen, synes jeg. Smålig og frekt.

Gjest 20k?grådige f...
Skrevet

Hæ?

Spanderte du tilbehør? Snop? Brus? Brukte dere tallerker, servietter, bestikk, glass? Stekeovn? Stekepapir? Brukte dere strøm for å se på TV?

Spør etter 20-kroningen tilbake, si at det er for å dekke disse utgiftene. Han har ærlig og redelig fortjent den spydigheten der.

hehehe c",) Skulle ønske jeg kunne sett på når du ber om penger tilbake.

Jaaaaadaaa....strøm å alt tilbehør ja!! Ketshup,krydder ja omtrent alt det du nevnte åver her!!

Det er faktisk smålig og komiskt på en gang ja! Og det værste er at dette ikke er første gangen! Neida, noen ganger når vi leier film, vil han gjerne ha halvparten av det det koster!

25KR FAKTISK!!!!!!

Sånn er det med det meste.....

sarah bernard
Skrevet

hehe, han har sikkert ikke fått med seg at man slutter med slikt når man har passert 14 år.

Husker vi delte ganske nøyaktig på utgiftene da vi var små...

Si til ham at det ikke er så vanlig blant voksne som ikke lenger lever på ukelønn, så tar det nok slutt fort.

Mary Poppins
Skrevet

Og my god :-O Hvor gammel er han? 8?

Nei guri det går ikke ann! At han ikke følte seg dum!!

Skrevet

Jaaaaadaaa....strøm å alt tilbehør ja!! Ketshup,krydder ja omtrent alt det du nevnte åver her!!

Det er faktisk smålig og komiskt på en gang ja! Og det værste er at dette ikke er første gangen! Neida, noen ganger når vi leier film, vil han gjerne ha halvparten av det det koster!

25KR FAKTISK!!!!!!

Sånn er det med det meste.....

Tror jeg ville forsøkt meg på en aldri så liten samtale om dette her, jeg altså.

Skrevet

Jeg hadde ikke orket å være sammen med han.

Gjest not gjerrig
Skrevet

Dette synes jeg var smålig.

hvis det føles dumt å ta det opp med han kan du jo bare si: åja, trodde du ville spandere pizza på meg idag eller noe sånt neste gang han spør om penger. for det høres jo helt rart ut....

Skrevet

En så gnien mann kunne jeg aldri vært sammen med, samme hvor mange gode egenskaper han ellers måtte ha. Du må ta en alvorsprat med fyren.

Han er ikke tilfeldigvis svensk? Svenskene er ofte utrolig påholdne med penger...

Skrevet

Hadde det vært min kjære så hadde jeg trodd han fleipa. Makan til smålighet! Hvis han er sånn alltid så bør du tenke deg godt, godt om før du flytter sammen med ham og evt. stifter familie...

Skrevet

Hehe, artig kjæreste. :)

Kanskje det er han kompisen din, han med tomflaskene? ;o)

Skrevet

En så gnien mann kunne jeg aldri vært sammen med, samme hvor mange gode egenskaper han ellers måtte ha. Du må ta en alvorsprat med fyren.

Han er ikke tilfeldigvis svensk? Svenskene er ofte utrolig påholdne med penger...

Han er sikkert møring.

Skrevet

Du har all grunn til å reagere. Man skylder da ikke kjæresten sin 20 kr. Han tar kanskje gladlig imot fra deg når du spanderer?

Angelica :o)
Skrevet

Javel?

Hadde forstått det om han hadde gjeld opp til ørene og null kr på kontoen!

Skrevet

Det var utrolig smålig av han!! Hærregud...kunne ha skjønt det om han trengte kontanter til buss eller bompenger eller slikt og var langt unna minibank...men..eh...nei!

Skrevet

Han er sikkert møring.

Nånei du, kjæresten min er møring og han hvertfall ikke slik. Heldigvis.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...