Lillemus Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 Nånei du, kjæresten min er møring og han hvertfall ikke slik. Heldigvis. *hehe* Har du ikke hørt at møringene tar svømmetakene mot brystet istedet for fra brystet da? ;o) 0 Siter
fyrlykt Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 For en type. Jeg tror denne karen blir et helvete å leve sammen med. Finnes det noen verre en folk som er så utrolig gnien? 0 Siter
EllaJo Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 *hehe* Har du ikke hørt at møringene tar svømmetakene mot brystet istedet for fra brystet da? ;o) må i såfall være sunnmøringer det da 0 Siter
Gjest 20k?grådige f... Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 Hæ? Spanderte du tilbehør? Snop? Brus? Brukte dere tallerker, servietter, bestikk, glass? Stekeovn? Stekepapir? Brukte dere strøm for å se på TV? Spør etter 20-kroningen tilbake, si at det er for å dekke disse utgiftene. Han har ærlig og redelig fortjent den spydigheten der. hehehe c",) Skulle ønske jeg kunne sett på når du ber om penger tilbake. Jeg gjorde det nå nettopp da han var innom en tur....hehe...no ler jeg jammen godt! Han ble temmelig paff og faktisk irritert...."ja det skal jeg huske til neste gang.....bla bla bla....enn alt det av utgifter jeg kan kreve deg penger fra...strøm,ketshup,brus,såpe for oppvask....bla bla...." var det han slang utav seg før han raste ut døre her...... Nei....hva skal jeg gjøre tro?? Hehe...... 0 Siter
NeaNoor Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 Jeg gjorde det nå nettopp da han var innom en tur....hehe...no ler jeg jammen godt! Han ble temmelig paff og faktisk irritert...."ja det skal jeg huske til neste gang.....bla bla bla....enn alt det av utgifter jeg kan kreve deg penger fra...strøm,ketshup,brus,såpe for oppvask....bla bla...." var det han slang utav seg før han raste ut døre her...... Nei....hva skal jeg gjøre tro?? Hehe...... Hva du skal gjøre? Finne deg en type som er mindre gjerrig! 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 *hehe* Har du ikke hørt at møringene tar svømmetakene mot brystet istedet for fra brystet da? ;o) Sunnmøringer det! 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 må i såfall være sunnmøringer det da He he..der skrev vi det samme. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 Og en sånn kjæreste gidder du å ha...? Jeeez... 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 Kanskje det er han kompisen din, han med tomflaskene? ;o) Det tenkte jeg også. *knegg* 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 Jeg gjorde det nå nettopp da han var innom en tur....hehe...no ler jeg jammen godt! Han ble temmelig paff og faktisk irritert...."ja det skal jeg huske til neste gang.....bla bla bla....enn alt det av utgifter jeg kan kreve deg penger fra...strøm,ketshup,brus,såpe for oppvask....bla bla...." var det han slang utav seg før han raste ut døre her...... Nei....hva skal jeg gjøre tro?? Hehe...... Dere må jo ha et morsomt forhold. 0 Siter
kaffepiken Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 Er det mulig?? Utrolig smålig og gnitent!! 0 Siter
Gjest 20k?grådige f.... Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 Og en sånn kjæreste gidder du å ha...? Jeeez... Jeg er jo glad i han da....tross alt....Ikke enkelt å bare drite i`n heller da... 0 Siter
Prozak Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 Er han tilbakestående? I det minste må det være en grunnleggende mangel på sosial intelligens. "............................................." 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 Jeg er jo glad i han da....tross alt....Ikke enkelt å bare drite i`n heller da... Jeg hadde ALDRI orka å ha en kjæreste som holdt på på denne måten. Kjipe mennesker er det verste jeg veit. 0 Siter
Prozak Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 Jeg gjorde det nå nettopp da han var innom en tur....hehe...no ler jeg jammen godt! Han ble temmelig paff og faktisk irritert...."ja det skal jeg huske til neste gang.....bla bla bla....enn alt det av utgifter jeg kan kreve deg penger fra...strøm,ketshup,brus,såpe for oppvask....bla bla...." var det han slang utav seg før han raste ut døre her...... Nei....hva skal jeg gjøre tro?? Hehe...... Hvis dette er seriøst, så synes jeg synd på deg. Det er ikke lett å kvitte seg med følelser for en halvpsykopat. Men du bør komme deg så langt vekk fra den fyren som overhodet mulig. "............................................." 0 Siter
Åsemor Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 Wow! Jeg er svært så imponert! Ville nok tatt en liten prat om at "tror du ikke det jevner seg ut med en 20-kroning her og en 100-lapp der sånn frem og tilbake over tid? En frokost her, en middag der, en kinospandering der... osv..." 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 Det tenkte jeg også. *knegg* Hva var det for en historie? 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 Hva var det for en historie? Jeg finner ikke igjen tråden i farta, men sdd fortalte en gang om en fyr han kjenner som kommer tilbake dagen etter til der vorspielet har vært, for å hente panten sin. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 Jeg finner ikke igjen tråden i farta, men sdd fortalte en gang om en fyr han kjenner som kommer tilbake dagen etter til der vorspielet har vært, for å hente panten sin. Hehe, jeg har visst hørt det før! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.