Gå til innhold

Han ER så grådig!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nånei du, kjæresten min er møring og han hvertfall ikke slik. Heldigvis.

*hehe* Har du ikke hørt at møringene tar svømmetakene mot brystet istedet for fra brystet da? ;o)

Videoannonse
Annonse
  • Svar 68
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mariaflyfly

7

• Lillemus

4

• cecily

4

• ShitDiddelyDo

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

For en type. Jeg tror denne karen blir et helvete å leve sammen med. Finnes det noen verre en folk som er så utrolig gnien?

Skrevet

*hehe* Har du ikke hørt at møringene tar svømmetakene mot brystet istedet for fra brystet da? ;o)

må i såfall være sunnmøringer det da :)

Gjest 20k?grådige f...
Skrevet

Hæ?

Spanderte du tilbehør? Snop? Brus? Brukte dere tallerker, servietter, bestikk, glass? Stekeovn? Stekepapir? Brukte dere strøm for å se på TV?

Spør etter 20-kroningen tilbake, si at det er for å dekke disse utgiftene. Han har ærlig og redelig fortjent den spydigheten der.

hehehe c",) Skulle ønske jeg kunne sett på når du ber om penger tilbake.

Jeg gjorde det nå nettopp da han var innom en tur....hehe...no ler jeg jammen godt!

Han ble temmelig paff og faktisk irritert...."ja det skal jeg huske til neste gang.....bla bla bla....enn alt det av utgifter jeg kan kreve deg penger fra...strøm,ketshup,brus,såpe for

oppvask....bla bla...." var det han slang utav seg før han raste ut døre her......

Nei....hva skal jeg gjøre tro??

Hehe......

Skrevet

Jeg gjorde det nå nettopp da han var innom en tur....hehe...no ler jeg jammen godt!

Han ble temmelig paff og faktisk irritert...."ja det skal jeg huske til neste gang.....bla bla bla....enn alt det av utgifter jeg kan kreve deg penger fra...strøm,ketshup,brus,såpe for

oppvask....bla bla...." var det han slang utav seg før han raste ut døre her......

Hehe......

Hva du skal gjøre?

Finne deg en type som er mindre gjerrig!

Angelica :o)
Skrevet

Sunnmøringer det! :P

Angelica :o)
Skrevet

må i såfall være sunnmøringer det da :)

He he..der skrev vi det samme. :)

mariaflyfly
Skrevet

Og en sånn kjæreste gidder du å ha...? Jeeez...

mariaflyfly
Skrevet

Kanskje det er han kompisen din, han med tomflaskene? ;o)

Det tenkte jeg også. *knegg*

mariaflyfly
Skrevet

Hehe......

Dere må jo ha et morsomt forhold.

Skrevet

Er det mulig?? Utrolig smålig og gnitent!!

Gjest 20k?grådige f....
Skrevet

Og en sånn kjæreste gidder du å ha...? Jeeez...

Jeg er jo glad i han da....tross alt....Ikke enkelt å bare drite i`n heller da...

Skrevet

Er han tilbakestående? I det minste må det være en grunnleggende mangel på sosial intelligens.

"............................................."

mariaflyfly
Skrevet

Jeg er jo glad i han da....tross alt....Ikke enkelt å bare drite i`n heller da...

Jeg hadde ALDRI orka å ha en kjæreste som holdt på på denne måten. Kjipe mennesker er det verste jeg veit.

Skrevet

Hehe......

Hvis dette er seriøst, så synes jeg synd på deg. Det er ikke lett å kvitte seg med følelser for en halvpsykopat. Men du bør komme deg så langt vekk fra den fyren som overhodet mulig.

"............................................."

Skrevet

Wow! Jeg er svært så imponert!

Ville nok tatt en liten prat om at "tror du ikke det jevner seg ut med en 20-kroning her og en 100-lapp der sånn frem og tilbake over tid? En frokost her, en middag der, en kinospandering der... osv..."

hare1365380455
Skrevet

Det tenkte jeg også. *knegg*

Hva var det for en historie?

mariaflyfly
Skrevet

Hva var det for en historie?

Jeg finner ikke igjen tråden i farta, men sdd fortalte en gang om en fyr han kjenner som kommer tilbake dagen etter til der vorspielet har vært, for å hente panten sin. :)

hare1365380455
Skrevet

Jeg finner ikke igjen tråden i farta, men sdd fortalte en gang om en fyr han kjenner som kommer tilbake dagen etter til der vorspielet har vært, for å hente panten sin. :)

Hehe, jeg har visst hørt det før! :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...