Gå til innhold

Han ER så grådig!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg finner ikke igjen tråden i farta, men sdd fortalte en gang om en fyr han kjenner som kommer tilbake dagen etter til der vorspielet har vært, for å hente panten sin. :)

Nei, var det ikke mange dager - som i en uke eller to - senere da? Mener å huske at det var om mulig enda mer bakhod-lamt enn om det hadde vært dagen etterpå...? Nuvel, knallbra uansett.

"............................................."

Videoannonse
Annonse
  • Svar 68
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mariaflyfly

7

• Lillemus

4

• cecily

4

• ShitDiddelyDo

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg gjorde det nå nettopp da han var innom en tur....hehe...no ler jeg jammen godt!

Han ble temmelig paff og faktisk irritert...."ja det skal jeg huske til neste gang.....bla bla bla....enn alt det av utgifter jeg kan kreve deg penger fra...strøm,ketshup,brus,såpe for

oppvask....bla bla...." var det han slang utav seg før han raste ut døre her......

Nei....hva skal jeg gjøre tro??

Hehe......

Jeg ler meg i hjel... Nei, unnskyld, egentlig er det jo ikke morsomt i det hele tatt. Men bravo for at du gjorde det.

Gjest amparro...
Skrevet

Han hadde ikke jeg orka - hadde blitt helt kvalm av han (seriøst)!!

Skrevet

Gjør det samme med han neste gang, men når han skal betale deg, sier du at "ærligtalt trodde du meg, jeg spanderer den, glem penga" kanskje han lærer noe..

Skrevet

Jeg gjorde det nå nettopp da han var innom en tur....hehe...no ler jeg jammen godt!

Han ble temmelig paff og faktisk irritert...."ja det skal jeg huske til neste gang.....bla bla bla....enn alt det av utgifter jeg kan kreve deg penger fra...strøm,ketshup,brus,såpe for

oppvask....bla bla...." var det han slang utav seg før han raste ut døre her......

Nei....hva skal jeg gjøre tro??

Hehe......

Bra gjort! c",)

Du får se om mannen ble flau og tok poenget.

Gjest 20k?grådige f...
Skrevet

Bra gjort! c",)

Du får se om mannen ble flau og tok poenget.

Joda han la igjen en 20kr-ing....har ikke hørt fra han siden han dro ut gjennom døra...

Jaja...

*lei*

Skrevet

Joda han la igjen en 20kr-ing....har ikke hørt fra han siden han dro ut gjennom døra...

Jaja...

*lei*

Klart du er lei.

Hysterisk morsomt at han faktisk la igjen penger.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Kanskje det er han kompisen din, han med tomflaskene? ;o)

Jeg tenkte tanken jeg også. ;)

mariaflyfly
Skrevet

Nei, var det ikke mange dager - som i en uke eller to - senere da? Mener å huske at det var om mulig enda mer bakhod-lamt enn om det hadde vært dagen etterpå...? Nuvel, knallbra uansett.

"............................................."

Jo, jeg tror faktisk du har rett. Det var en svært god historie. :)

Skrevet

Hehe, jeg har ei venninne som er sånn. Hun inviterer meg til middag, og så spør om penger etterpå...

Men når jeg inviterer til middag spør hun også om hun skal betale noe, men jeg sier alltid at "nei det er ikke nødvendig"... men hun fortsetter og skal ha penger likevel når hun betaler for noe hehe.

Skrevet

hmm, er det virkelig mulig? Det verste jeg har hørt, og i tillegg at du må betale halve når dere låner film. Halooo.For en kjip jævel.Han typen din er jo grådigere enn eksen min, han var på omtrent samme nivået. Ta det opp med han, eller stikk mens leken er god. FØR dere flytter sammen.

Gjest Settlers
Skrevet

Kødder du? Da hadde jeg bare ledd. 20 kr da, liksom.

Mrs. Wallace
Skrevet

Jeg tenkte tanken jeg også. ;)

Eller min tomflaskekompis. Det finnes utrolig nok flere av dem.

Mrs. Wallace
Skrevet

Gjerrighet er verdens største turn-off. Virkelig.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Eller min tomflaskekompis. Det finnes utrolig nok flere av dem.

Men jeg tror faktisk ikke "min" hadde dratt den så langt som det der.

Han fyren i innlegget over tror jeg nesten håper på at dama skal dumpa ham. Han tør ikke gjøre det slutt selv.

For det der er jo ikke mulig. Ikke med mindre han er drittlei dama og vil bort, og tenkte han kunne slå to fluer i en smekk: Tjene 20 kroner og bli kvitt dama. :)

Mrs. Wallace
Skrevet

Men jeg tror faktisk ikke "min" hadde dratt den så langt som det der.

Han fyren i innlegget over tror jeg nesten håper på at dama skal dumpa ham. Han tør ikke gjøre det slutt selv.

For det der er jo ikke mulig. Ikke med mindre han er drittlei dama og vil bort, og tenkte han kunne slå to fluer i en smekk: Tjene 20 kroner og bli kvitt dama. :)

Hahaha, bli betalt for at hun gjør jobben med å slå opp, mener du? Da er det i så fall et smart move. Bortsett fra at det kan ødelegge omdømmet en del,da.

Gjerrighet er altså en helt utrolig turn-off.

mariaflyfly
Skrevet

Hahaha, bli betalt for at hun gjør jobben med å slå opp, mener du? Da er det i så fall et smart move. Bortsett fra at det kan ødelegge omdømmet en del,da.

"Gjerrighet er altså en helt utrolig turn-off."

Kunne ikke sagt meg mer enig.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jupp. Og kanskje det er det han vet? Nå slipper han å være den som knekker henne. Hun får nok og dumper ham.

Smart move! :)

Men jeg er selvsagt enig med deg. Det der er uhyre patetisk, og jeg kan ikke på ramme alvor forstå hvordan noen kan få seg til å gjøre det der.

Tenk deg det. Han drar det til og med fram like før han skal gå. Han har altså tenkt på det hele kvelden.

:)

Mary Poppins
Skrevet

"Gjerrighet er altså en helt utrolig turn-off."

Jeg er veldig veldig enig!! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...