Gå til innhold

Han ER så grådig!!

Anbefalte innlegg

Gjest Persille
Skrevet

Men jeg tror faktisk ikke "min" hadde dratt den så langt som det der.

Han fyren i innlegget over tror jeg nesten håper på at dama skal dumpa ham. Han tør ikke gjøre det slutt selv.

For det der er jo ikke mulig. Ikke med mindre han er drittlei dama og vil bort, og tenkte han kunne slå to fluer i en smekk: Tjene 20 kroner og bli kvitt dama. :)

*lol*

Videoannonse
Annonse
  • Svar 68
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mariaflyfly

7

• Lillemus

4

• cecily

4

• ShitDiddelyDo

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Kom deg unna. Folk som er gjerrige på penger er ofte gjerrige på andre ting også, det tar bare lengre tid å finne ut.

petter smart
Skrevet

Wow! Jeg er svært så imponert!

Ville nok tatt en liten prat om at "tror du ikke det jevner seg ut med en 20-kroning her og en 100-lapp der sånn frem og tilbake over tid? En frokost her, en middag der, en kinospandering der... osv..."

Det er jo ikke alltid det jevner seg ut. Jeg spanderer mye mer på samboeren min enn hun gjør på meg. Det må bli slik når jeg tjener mye mer enn henne. Og det plager meg ikke. Men det jevner seg altså ikke ut.

Skrevet

*lol*...jaggu er det mange rare snålinger der ute.

Det gikk sikkert for han da han fikk 20 kroningen.

Skrevet

Det eneste jeg tenker på hver gang jeg ser denne overskriften, er Lillefot og vennene hans...

"De spiser alt sammen! De ER så grådige!"

Gjest LOTUS78
Skrevet

Gjør det samme med han neste gang, men når han skal betale deg, sier du at "ærligtalt trodde du meg, jeg spanderer den, glem penga" kanskje han lærer noe..

Jeg tror ikke det skjer, fordi en som han tar gladelig i mot, men gir ingenting tilbake.

Han tar gjerne i mot når han blir spandret på, men du kan ikke forvente noe tilbake.

Skrevet

Tror jeg hadde tenkt meg veldig godt om før jeg hadde blitt nærmere involvert i et forhold med en person med den type holdning.....

Selv hadde jeg ikke klart å tatt det alvorlig - og når jeg så hadde forstått at personen virkelig mente det, SÅ hadde jeg tatt det svært alvorlig.....

Skrevet

Ja, det er grådig. Dersom han tilbyr seg å ta med pizza, så er det han som betaler. Ellers avtaler dere at dere spleiser.

Han må jo tydligvis ha jobb også ettersom han har fått så mye feriepenger. Høres helt på jordet ut synes jeg.

mil1365380270
Skrevet

Gjerrig, ja! Mer skremmende er det at han ikke har skjønt at man ikke oppfører seg sånn (hvor gamle er dere?), og at han faktisk ikke har lyst til å spandere på deg. Jeg svartmaler sikkert, men for meg er sånn gjerrighet bare et symptom på noe langt verre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...