Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun ser jo rett og slett klin gæern ut på bildet til Flisa.

Ho har samme sveis som meg....

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ho har samme sveis som meg....

Men du har et vakrere ansikt. :)

Skrevet

Men du har et vakrere ansikt. :)

Nå redda du kvelden min! .)-----selv om det kanskje ikke var et kompliment en gang - hehe

*danser rundt - jeg er vakrere enn Eli Hagen, jeg ser ikke fullt så gæærn ut - JOHO!*

ShitDiddelyDo
Skrevet

Nå redda du kvelden min! .)-----selv om det kanskje ikke var et kompliment en gang - hehe

*danser rundt - jeg er vakrere enn Eli Hagen, jeg ser ikke fullt så gæærn ut - JOHO!*

Det var jo et kompliment, da! :)

Gjest togli
Skrevet

Send dette bildet til Eli Hagen, så kanskje hun tar til vettet!

Lekker ble hun :-)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Etter å ha sett den manipuleringen der, så skjønner jeg endelig hvorfor Eli Hagen har så forferdelig frisyre.

Hun så plutselig mye eldre og mer herjet ut når frisyren flyttet fokuset over til ansiktet.

Skrevet

Vel...

Jeg tror kanskje det er greit at hun har det håret hun har. Det tar fokus bort fra resten av ansiktet hennes.

Det så jeg ikke før du manipulerte henne.

Det var det første som slo meg også...:-)

Skrevet

Hehe, kun to klikk og så ble Bastesen dobbeltgjengeren til Dilberts sjef! :D :D

Jeg fikk også til mange morsomme Baster! Kristin Halvorsen ser ganske morsom ut hvis du gir henne minihake og forlenger nesa:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...