birdie Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 http://66.249.93.104/search?q=cache:AwaXd26hAyUJ:http://www.nettxtra.no/bildemanipulering/elihagen.php+eli+hagen+bilder Hehe, kun to klikk og så ble Bastesen dobbeltgjengeren til Dilberts sjef! :D 0 Siter
flisa Skrevet 14. juni 2006 Forfatter Skrevet 14. juni 2006 Hun ser jo rett og slett klin gæern ut på bildet til Flisa. Ho har samme sveis som meg.... 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 Ho har samme sveis som meg.... Men du har et vakrere ansikt. 0 Siter
flisa Skrevet 14. juni 2006 Forfatter Skrevet 14. juni 2006 Men du har et vakrere ansikt. Nå redda du kvelden min! .)-----selv om det kanskje ikke var et kompliment en gang - hehe *danser rundt - jeg er vakrere enn Eli Hagen, jeg ser ikke fullt så gæærn ut - JOHO!* 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 Nå redda du kvelden min! .)-----selv om det kanskje ikke var et kompliment en gang - hehe *danser rundt - jeg er vakrere enn Eli Hagen, jeg ser ikke fullt så gæærn ut - JOHO!* Det var jo et kompliment, da! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 Send dette bildet til Eli Hagen, så kanskje hun tar til vettet! Lekker ble hun :-) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 15. juni 2006 Skrevet 15. juni 2006 Etter å ha sett den manipuleringen der, så skjønner jeg endelig hvorfor Eli Hagen har så forferdelig frisyre. Hun så plutselig mye eldre og mer herjet ut når frisyren flyttet fokuset over til ansiktet. 0 Siter
Goliath Skrevet 15. juni 2006 Skrevet 15. juni 2006 Vel... Jeg tror kanskje det er greit at hun har det håret hun har. Det tar fokus bort fra resten av ansiktet hennes. Det så jeg ikke før du manipulerte henne. Det var det første som slo meg også...:-) 0 Siter
tonie Skrevet 15. juni 2006 Skrevet 15. juni 2006 Hehe, kun to klikk og så ble Bastesen dobbeltgjengeren til Dilberts sjef! :D Jeg fikk også til mange morsomme Baster! Kristin Halvorsen ser ganske morsom ut hvis du gir henne minihake og forlenger nesa:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.