Gå til innhold

Orker ikke mer fotball!

Anbefalte innlegg

Skrevet

VM har vel så vidt begynt, men jeg er så utrolig lei fotball! Sambo har en fotballkamp på tven tilnærmet hele dagen. Jeg orker ikke å prøve å konkurrere med det lenger, men jeg orker heller ikke ha det summende i bakgrunnen hele tiden. Utrolig lei!

Jeg hadde foretrukket om han tilbragte dag og natt på puben, så slipper jeg i alle fall!

Unnskyld, måtte bare få det ut...

Videoannonse
Annonse
sarah bernard
Skrevet

Hodetelefoner, så summer fotballen ikke i hele stuen.

Skrevet

Hodetelefoner, så summer fotballen ikke i hele stuen.

Hehe, gjorde akkurat det. Men litt vanskelig rent generelt, siden vi har en sønn. Må nesten høre han ;)

sarah bernard
Skrevet

Hehe, gjorde akkurat det. Men litt vanskelig rent generelt, siden vi har en sønn. Må nesten høre han ;)

Babysitter i venstre øre. Fotball i høyre.

Skrevet

Babysitter i venstre øre. Fotball i høyre.

-ler- Kanskje det vil fungere.

Skrevet

Kjøp høretelefoner med lang ledning til gubben og koble dem til tv'n.

Skrevet

Kjøp høretelefoner med lang ledning til gubben og koble dem til tv'n.

Skal vurdere det. Men det betyr at jeg har sønnen vår non stop i de neste ukene :P

Skrevet

Helt enig med deg her... Greit å følge med, men for meg er det mer enn nok å se resultatene etterpå. Hvorfor på død og liv skulle se alle kampene?

Skrevet

Helt enig med deg her... Greit å følge med, men for meg er det mer enn nok å se resultatene etterpå. Hvorfor på død og liv skulle se alle kampene?

Sambo er nok mer enn normalt fotball interessert. Og jeg prøver så godt jeg kan å være forståelsesfull i forhold til det, men noen ganger blir jeg bare så utrolig _lei_.

Skrevet

Sambo er nok mer enn normalt fotball interessert. Og jeg prøver så godt jeg kan å være forståelsesfull i forhold til det, men noen ganger blir jeg bare så utrolig _lei_.

Jeg anser også min som normalt fotballinteressert, men VM er en ganske grusom tid for meg.

Skrevet

Jeg anser også min som normalt fotballinteressert, men VM er en ganske grusom tid for meg.

Det tar liksom aldri slutt. Dum som jeg er så overtalte jeg han til å finne et norsk lag han kunne like, men forutså ikke at nå følges det med på både norsk og engelsk liga. Og da varer det jo hele året!

*syte, syte* ;)

Skrevet

Det tar liksom aldri slutt. Dum som jeg er så overtalte jeg han til å finne et norsk lag han kunne like, men forutså ikke at nå følges det med på både norsk og engelsk liga. Og da varer det jo hele året!

*syte, syte* ;)

Min er heldigvis ikke særlig interessert i engelsk fotball. Men nå har laget hans kommet med i Royal Leage (var det riktig skrevet, tro?), så jeg får visst ikke fri til vinteren.

Skrevet

Min er heldigvis ikke særlig interessert i engelsk fotball. Men nå har laget hans kommet med i Royal Leage (var det riktig skrevet, tro?), så jeg får visst ikke fri til vinteren.

Om vi har råd til et stort hus en dag, så skal sambo få et fotballrom. Der kan han sitte og se kampene, og la meg være i fred :P

Skrevet

Og ikke nok med at de har sittet og glodd på alle kampene. Neida! Etterpå skal de jammen ha gjensyn med alle høydepunktene fra det de nettopp har sittet og sett på. Forstå det den som kan. Stønn og dobbeltstønn...

Skrevet

Om vi har råd til et stort hus en dag, så skal sambo få et fotballrom. Der kan han sitte og se kampene, og la meg være i fred :P

Glimrende idé!

Skrevet

Og ikke nok med at de har sittet og glodd på alle kampene. Neida! Etterpå skal de jammen ha gjensyn med alle høydepunktene fra det de nettopp har sittet og sett på. Forstå det den som kan. Stønn og dobbeltstønn...

Jeg dobbeltstønner med deg...

mariaflyfly
Skrevet

Næmmenherregudda, det har jo akkurat begynt, jo! ;) Og i morra skal England i ilden igjen! *heier*

Gjest Fotballhatern
Skrevet

Enig med deg. Blir litt for mye av det gode..

I dag har jeg tven for meg selv, *jippiiii* han er på hytta. Rart han klarer seg uten fotball forresten...

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hvis ikke han vil dra på pub kan jo du dra på pub. :)

Gjest Calóni
Skrevet

Hvis ikke han vil dra på pub kan jo du dra på pub. :)

Ja, for der slipper hun helt sikkert unna fotballen :P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...