Gjest Calóni Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 Skjønner godt frustrasjonen din. Jeg hater sånn "sportsstøy" i bakgrunnen jeg også. Det verste jeg vet er alle former for skisport. Altså lyden av det,- kommentatorstemmene, "svisjlydene", publikumsjubelen. Tror det har med å gjøre at da jeg bodde hjemme så satt faren min pal og så på det både lørdag og søndag hele dagen. Får seriøst helt angst når jeg hører sånt, må gå på et annet rom. 0 Siter
Glimtipper Skrevet 14. juni 2006 Forfatter Skrevet 14. juni 2006 Hvis ikke han vil dra på pub kan jo du dra på pub. Å være omringet av førti fotballgale mannfolk i stedet for en? Vanskelig å bare "dele" oss, når man har barn :/ 0 Siter
Glimtipper Skrevet 14. juni 2006 Forfatter Skrevet 14. juni 2006 Og ikke nok med at de har sittet og glodd på alle kampene. Neida! Etterpå skal de jammen ha gjensyn med alle høydepunktene fra det de nettopp har sittet og sett på. Forstå det den som kan. Stønn og dobbeltstønn... Åh ja... Var det mange mål, så kan han se en reprise av en hel kamp til og med... *sukk og stønn* 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 Å være omringet av førti fotballgale mannfolk i stedet for en? Vanskelig å bare "dele" oss, når man har barn :/ Det finnes jo pubber uten storskjerm. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 Etter å ha lest denne tråden din, så innser jeg at jeg ikke har vært takknemlig nok over å ha en mann som ikke er fotballinteresert! 0 Siter
avtrykk Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 Liker det jeg:) Gubben, og ungene sitter pal, mens jeg kan gjøre akkurat hva jeg har lyst til! Er det ikke fotball på tv, er de på fotballtrening, eller spiller en fotballkamp. Er det ikke noe av dette, kan du være sikker på at de står å trikser på utsiden. Fotballen er engasjerende. Deltar litt i ny og ned. Heier på kampene, og ser en og annen fotballkamp. Lever en tippelapp, og se hvem som har flest rette av deg og typen. Du vil merke at interessen blir større, hvis du "slår" han i antall rette hehe Sett ungene foran tvn med far, og ta deg en tur ut!! 0 Siter
Glimtipper Skrevet 15. juni 2006 Forfatter Skrevet 15. juni 2006 Liker det jeg:) Gubben, og ungene sitter pal, mens jeg kan gjøre akkurat hva jeg har lyst til! Er det ikke fotball på tv, er de på fotballtrening, eller spiller en fotballkamp. Er det ikke noe av dette, kan du være sikker på at de står å trikser på utsiden. Fotballen er engasjerende. Deltar litt i ny og ned. Heier på kampene, og ser en og annen fotballkamp. Lever en tippelapp, og se hvem som har flest rette av deg og typen. Du vil merke at interessen blir større, hvis du "slår" han i antall rette hehe Sett ungene foran tvn med far, og ta deg en tur ut!! Takk for positive tips "Ungene" er ti måneder, så han får ikke mye ut av en pappa som stirrer på tven. I tillegg orker jeg ikke gå ut hver dag etter jobben, det er jeg for sliten for. Men heldigvis kommer enn venn av sambo på besøk i helgen og da kan de komme seg ut av huset, og jeg kan kose meg med sønnen min uten fotball"sus". 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 15. juni 2006 Skrevet 15. juni 2006 Skjønner godt frustrasjonen din. Jeg hater sånn "sportsstøy" i bakgrunnen jeg også. Det verste jeg vet er alle former for skisport. Altså lyden av det,- kommentatorstemmene, "svisjlydene", publikumsjubelen. Tror det har med å gjøre at da jeg bodde hjemme så satt faren min pal og så på det både lørdag og søndag hele dagen. Får seriøst helt angst når jeg hører sånt, må gå på et annet rom. Og kubjellene! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.