Gå til innhold

Orker ikke mer fotball!

Anbefalte innlegg

Gjest Calóni
Skrevet

Skjønner godt frustrasjonen din. Jeg hater sånn "sportsstøy" i bakgrunnen jeg også. Det verste jeg vet er alle former for skisport. Altså lyden av det,- kommentatorstemmene, "svisjlydene", publikumsjubelen. Tror det har med å gjøre at da jeg bodde hjemme så satt faren min pal og så på det både lørdag og søndag hele dagen. Får seriøst helt angst når jeg hører sånt, må gå på et annet rom.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis ikke han vil dra på pub kan jo du dra på pub. :)

Å være omringet av førti fotballgale mannfolk i stedet for en? ;)

Vanskelig å bare "dele" oss, når man har barn :/

Skrevet

Og ikke nok med at de har sittet og glodd på alle kampene. Neida! Etterpå skal de jammen ha gjensyn med alle høydepunktene fra det de nettopp har sittet og sett på. Forstå det den som kan. Stønn og dobbeltstønn...

Åh ja... Var det mange mål, så kan han se en reprise av en hel kamp til og med... *sukk og stønn*

ShitDiddelyDo
Skrevet

Å være omringet av førti fotballgale mannfolk i stedet for en? ;)

Vanskelig å bare "dele" oss, når man har barn :/

Det finnes jo pubber uten storskjerm. :)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Etter å ha lest denne tråden din, så innser jeg at jeg ikke har vært takknemlig nok over å ha en mann som ikke er fotballinteresert!

Skrevet

Liker det jeg:)

Gubben, og ungene sitter pal, mens jeg kan gjøre akkurat hva jeg har lyst til!

Er det ikke fotball på tv, er de på fotballtrening, eller spiller en fotballkamp. Er det ikke noe av dette, kan du være sikker på at de står å trikser på utsiden.

Fotballen er engasjerende.

Deltar litt i ny og ned. Heier på kampene, og ser en og annen fotballkamp.

Lever en tippelapp, og se hvem som har flest rette av deg og typen. Du vil merke at interessen blir større, hvis du "slår" han i antall rette hehe

Sett ungene foran tvn med far, og ta deg en tur ut!!

Skrevet

Liker det jeg:)

Gubben, og ungene sitter pal, mens jeg kan gjøre akkurat hva jeg har lyst til!

Er det ikke fotball på tv, er de på fotballtrening, eller spiller en fotballkamp. Er det ikke noe av dette, kan du være sikker på at de står å trikser på utsiden.

Fotballen er engasjerende.

Deltar litt i ny og ned. Heier på kampene, og ser en og annen fotballkamp.

Lever en tippelapp, og se hvem som har flest rette av deg og typen. Du vil merke at interessen blir større, hvis du "slår" han i antall rette hehe

Sett ungene foran tvn med far, og ta deg en tur ut!!

Takk for positive tips :)

"Ungene" er ti måneder, så han får ikke mye ut av en pappa som stirrer på tven. I tillegg orker jeg ikke gå ut hver dag etter jobben, det er jeg for sliten for. Men heldigvis kommer enn venn av sambo på besøk i helgen og da kan de komme seg ut av huset, og jeg kan kose meg med sønnen min uten fotball"sus".

Gjest Princess Peach
Skrevet

Skjønner godt frustrasjonen din. Jeg hater sånn "sportsstøy" i bakgrunnen jeg også. Det verste jeg vet er alle former for skisport. Altså lyden av det,- kommentatorstemmene, "svisjlydene", publikumsjubelen. Tror det har med å gjøre at da jeg bodde hjemme så satt faren min pal og så på det både lørdag og søndag hele dagen. Får seriøst helt angst når jeg hører sånt, må gå på et annet rom.

Og kubjellene!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...