Gjest say cheese Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 Hvor lenge holder en åpnet brunost seg i kjøleskapet (i plastpose)? Lurer på om jeg skal la den være igjen når jeg drar på ferie eller ikke. 0 Siter
sarah bernard Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 Lenge. Min har stått i minst 30 dager nå. 0 Siter
Idéfix Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 I mndsvis. Det kommer an på. Min bestemor skar av tykke grønmuggede kanter og spiste med stort velbehag. Kan noen fatte det er mulig? Vel er hun oppvikst i en annen tid, men allikevel. Ellers er jeg enig i at holdbarheten er lang... 0 Siter
Idéfix Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 I mndsvis. Mitt svar skulle til trådstarter 0 Siter
Lillemus Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 Det kommer an på. Min bestemor skar av tykke grønmuggede kanter og spiste med stort velbehag. Kan noen fatte det er mulig? Vel er hun oppvikst i en annen tid, men allikevel. Ellers er jeg enig i at holdbarheten er lang... Man skulle jo ikke kaste noe før i tiden vet du, men muggen mat skal kastes. Det er muggsporer i hele maten selv om det ikke kjennes så godt og i større mengder er det giftig. 0 Siter
Idéfix Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 Man skulle jo ikke kaste noe før i tiden vet du, men muggen mat skal kastes. Det er muggsporer i hele maten selv om det ikke kjennes så godt og i større mengder er det giftig. Da tror jeg hun ble litt forgiftet. For hun mente den var like god som ny. 0 Siter
Gjest say cheese Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 Det kommer an på. Min bestemor skar av tykke grønmuggede kanter og spiste med stort velbehag. Kan noen fatte det er mulig? Vel er hun oppvikst i en annen tid, men allikevel. Ellers er jeg enig i at holdbarheten er lang... Fysj, nei muggen mat kaster jeg pronto! 0 Siter
Gjest say cheese Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 Takk for hjelpen, dere! Da får brunosten klare seg alene hjemme en stund:) 0 Siter
Sofline Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 Da tror jeg hun ble litt forgiftet. For hun mente den var like god som ny. Mugg på gulost er ikke farlig, har jeg blitt opplært med, så det samme er vel tilfellet med brunost kanskje. (Ikke at jeg spiser muggen ost altså.) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.