Gå til innhold

En liten pjolter før muntlig eksamen?

Anbefalte innlegg

Gjest eventuelt spandere på sensor også
Skrevet

Jah, kan det anbefales, for oss dødsnervøse?

Hva er i tilfelle best; en liten martini, en kjapp shot av noe slag, en longdrink?

Det BØR ikke kunne luktes at jeg har drukket, altså...

Videoannonse
Annonse
hare1365380455
Skrevet

Spar pjolteren til etterpå! Lykke til med eksamen!

sarah bernard
Skrevet

hehe, dagens beste.

Kan ikke svare på spm ditt, men lykke til med eksamen!

Gjest Må man så må man
Skrevet

Vodka med et eller annet brusende (farris/brus). Ikke mye! Bare så mye vodka som i et lite drammeglass, og så resten brus. Ta det på styrten 10 min. før du skal opp.

Helt sant. Lukter ikke. heller. Velprøvd middel. Brennevin heter ikke angstfordriver for ingenting.

Vin virker seint og man blir søvnig og skravlete av det (som kjent), men blankt brennevin med litt brus i gjør susen. Bobler får det fortere i blodet.

Skrevet

Vodka med et eller annet brusende (farris/brus). Ikke mye! Bare så mye vodka som i et lite drammeglass, og så resten brus. Ta det på styrten 10 min. før du skal opp.

Helt sant. Lukter ikke. heller. Velprøvd middel. Brennevin heter ikke angstfordriver for ingenting.

Vin virker seint og man blir søvnig og skravlete av det (som kjent), men blankt brennevin med litt brus i gjør susen. Bobler får det fortere i blodet.

Jeppsch, da skal jeg prøve det!! :) Og jeg skal motstå fristelsen til å styrte hele flaska.

Men det bør ikke sløve evnen til gjenkallelse av kunnskap altså .........

Skrevet

hehe, dagens beste.

Kan ikke svare på spm ditt, men lykke til med eksamen!

Takk takk ;)

Skrevet

Til etterpå nei? Da blir det 10 pjoltere, 30 om jeg stryker...

Skrevet

Jeppsch, da skal jeg prøve det!! :) Og jeg skal motstå fristelsen til å styrte hele flaska.

Men det bør ikke sløve evnen til gjenkallelse av kunnskap altså .........

Du bør vel prøve det et par dager før eksamen? Så vet du at du ikke blir totalt utslått av drammen, legger an på sensor og babler bare tull?

Herlighet, så syk jeg hadde kommet til å bli av den oppskrifta til "må man så må man". Hadde blitt drita. Passer dårlig på eksamensdagen...

Mary Poppins
Skrevet

En venninne av meg tar alltid en shot gammeldansk før hun skal ta eksamen. Hun sliter veldig med nerver men etter at hun begynte med dette så går det veldig mye bedre med nervene. Kanskje det er psykisk men uansett så hjelper det på henne.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...