Gå til innhold

Selskapsleker - kjempemoro eller kjempedøllt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter å ha lest tråden lenger ned, er problemet at det er lek i bryllup eller lek til fest?

Jeg syns kreative leker får opp stemningen og setter festen i et litt annet lys, dersom man fester med gode venner, altså. Det er vel ikke bare meg som liker det, vel? Kan forstå bryllupsleker faller litt uheldig ut - rent bortsett fra polonese.

Videoannonse
Annonse
Gjest polonese
Skrevet

Jeg synes selskapsleker høres litt festlig ut, men jeg har aldri vært borti noen som har slått skikkelig an.

Skrevet

Moro på fest, men hører ikke hjemme i et bryllup, synes jeg.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Jeg liker _ikke_ selskapsleker. Det er en av de få tingene jeg virkelig misliker sterkt. Syns ikke det er morsomt å Se på om jeg selv slipper unna en gang. :-D

Skrevet

Jeg liker _ikke_ selskapsleker. Det er en av de få tingene jeg virkelig misliker sterkt. Syns ikke det er morsomt å Se på om jeg selv slipper unna en gang. :-D

Å se på er jo utrolig kjedelig uansett om man liker leking eller ikke...

Skrevet

Har aldri vært borti organiserte leker som har vært vellykket på "voksenfester". Men det kan bli moro om folk finner på å leke en lek av seg selv etter noen øl, f.eks "hvem/hva er jeg"

Skrevet

Jeg blir helt kaldsvett bare ordet nevnes, og ser meg straks etter nærmeste utgang... :/

Skrevet

Like ille på fest som i bryllup. Uff, sånn krampaktig moro er bare pinlig.

mariaflyfly
Skrevet

Selskapsleker er det verste jeg veit. Pinlig, ukult og håpløst. Helt forferdelig, og jeg sniker meg ut nærmeste utgang når noen drar igang noe slikt. Eneste unntak er quiz. Det er gøy.

Skrevet

Jeg var med på stolleken i en 25 års dag en gang, og det var fantastisk morsomt :-) Men det er klart det kommer an på hvem som er med/hvor godt man kjenner hverandre, og hva som lekes.

Ovennevnte stollek endte nærmest i brytekamp mellom et særdeles konkurranseskjerpet kjærestepar da finalen kom og det var én stol igjen; fullstendig ubetalelig underholdning *humre*

Skrevet

Selskapsleker er helt forferdelig, jeg vil ikke engang være med på slike ting.

mariaflyfly
Skrevet

Selskapsleker er helt forferdelig, jeg vil ikke engang være med på slike ting.

*highfive*

Skrevet

Selskapsleker er det verste jeg veit. Pinlig, ukult og håpløst. Helt forferdelig, og jeg sniker meg ut nærmeste utgang når noen drar igang noe slikt. Eneste unntak er quiz. Det er gøy.

Jeg er enig med deg :-)

mariaflyfly
Skrevet

Jeg er enig med deg :-)

Vi får dra på quizen til laguna en gang. :)

Skrevet

Vi får dra på quizen til laguna en gang. :)

Ja, det får vi! Anytime :-)

Skrevet

*highfive*

Da har folk lite å snakke om hvis de må ha leker i et selskap altså.

Vi hadde da ikke tid til selskapslek på lørdagen vi ;o)

Mary Poppins
Skrevet

Det jeg lurer på, er hvem er det som egentlig har sånne selskapsleker? Jeg har ikke vært i et_eneste_selskap der det har vært selskapsleker?

mariaflyfly
Skrevet

Da har folk lite å snakke om hvis de må ha leker i et selskap altså.

Vi hadde da ikke tid til selskapslek på lørdagen vi ;o)

Nei, man får ikke mer moro enn den man lager sjøl. :)

Skrevet

Nei, man får ikke mer moro enn den man lager sjøl. :)

Vi må lage mer slik moro. Jeg har nedtelling til sommerferien.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...