Gå til innhold

Selskapsleker - kjempemoro eller kjempedøllt?

Anbefalte innlegg

bugge -jenta
Skrevet

Det jeg lurer på, er hvem er det som egentlig har sånne selskapsleker? Jeg har ikke vært i et_eneste_selskap der det har vært selskapsleker?

Jeg har, og er bryllupet stort nok, pudrer jeg nesa i en halv time, eller får fakediare. Det verste er disse der man danner lag og leken varer en halv time. Minst.Da skal det lages sanger eller dikt, og man skal fremføre dem, og gjette på hvem som er avbildet på fotografier og, ja det minner om sporløp fra leirliv i barneåra. Og alle må være engasjert, for det er garantert bruda som har laget oppgavene.

Det beste med slike bryllup er maten.

Videoannonse
Annonse
bugge -jenta
Skrevet

Selskapsleker er helt forferdelig, jeg vil ikke engang være med på slike ting.

Jeg er aldri med. Blankt nei. Skylder på helsa. Jeg kan jo aldri vite om de vil ha meg med på stolleken. Og det hadde de i forrige bryllup jeg var i. Noen fordeler må vi med litt dårlig helse ha.

Skrevet

Jeg er aldri med. Blankt nei. Skylder på helsa. Jeg kan jo aldri vite om de vil ha meg med på stolleken. Og det hadde de i forrige bryllup jeg var i. Noen fordeler må vi med litt dårlig helse ha.

Stolleken hadde ikke vært noe særlig nei :o)

Skrevet

Med de rette lekene med de rette folkene - kjempeartig:-)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Synes såkalte "morsomme" selskapsleker bare er pinlig og kjedelig. Hater å bli kalt opp på sånt. Nei, bedre med prat, dans og generell moro. :)

serendipity
Skrevet

Antagelig blir jeg sett på mindre smart når jeg sier at jeg syntes det er kjempegøy!! Men det må leker som ER gøy, sånne oppbrukte og platte er jo bare pinlig...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...