Gå til innhold

Nattevakt i Staten (igjen)...?

Anbefalte innlegg

Gjest lurer igjen....
Skrevet

Er det noen her som jobber som nattevakt i Staten? Hvor mye har dere i bruttolønn? Hvilket lønnstrinn og stillings% har dere?

Ja, jet vet at jeg maser :-)

Videoannonse
Annonse
Gjest hallon
Skrevet

de jeg kjenner som jobber nattevakt på sykehus(staten) har ca 67% lønn er forskjellig avhengig av ansinitet osv.

lønnstrinn brukes vel egentlig ikke lenger, ikke der ihvertfall...

Gjest lurer igjen...
Skrevet

de jeg kjenner som jobber nattevakt på sykehus(staten) har ca 67% lønn er forskjellig avhengig av ansinitet osv.

lønnstrinn brukes vel egentlig ikke lenger, ikke der ihvertfall...

Jo, lønnstrinn brukes i Staten. Fikk den nye lønnstabellen i dag. Alle som jobber i Staten er i et lønnstrinn og en lønnsramme.

Gjest hallon
Skrevet

Jo, lønnstrinn brukes i Staten. Fikk den nye lønnstabellen i dag. Alle som jobber i Staten er i et lønnstrinn og en lønnsramme.

hmm mener at det forsvant for oss for flere år siden, jeg aner ikke hva jeg har for lønnstrinn nå, visste det før. trodde det var mere individuellt nå...

Skrevet

Næh!

Gjest lurer igjen....
Skrevet

hmm mener at det forsvant for oss for flere år siden, jeg aner ikke hva jeg har for lønnstrinn nå, visste det før. trodde det var mere individuellt nå...

Jeg jobber i Staten og vi har lønnstrinn. Vi gikk jo opp i lønn nå og i den forbindelse fikk vi den nye lønnstabellen. Der står det svart på hvitt!! :-)

Det er mer individuellt hvilket lønnstrinn og lønnsramme en havner i, men noe går faktisk av seg selv. Denne måneden har jeg 10 års ansnitet og går opp et lønnstrinn - til 41.Det skjer automatisk.

Gjest hallon
Skrevet

Jeg jobber i Staten og vi har lønnstrinn. Vi gikk jo opp i lønn nå og i den forbindelse fikk vi den nye lønnstabellen. Der står det svart på hvitt!! :-)

Det er mer individuellt hvilket lønnstrinn og lønnsramme en havner i, men noe går faktisk av seg selv. Denne måneden har jeg 10 års ansnitet og går opp et lønnstrinn - til 41.Det skjer automatisk.

ok, ja der kan du se, er visst ikke så oppdatert på den fronten jeg :) blir bare glad for å få litt penger hver måned, hehe! burde nok bli litt flinkere til å følge med.

Takk for opplysningen.

Skrevet

Jeg blir også lønnet av staten, og vi har definitivt ikke lønnstrinn. Mulig ulike avdelinger gjør det ulikt.

Gjest lurer igjen...
Skrevet

Jeg blir også lønnet av staten, og vi har definitivt ikke lønnstrinn. Mulig ulike avdelinger gjør det ulikt.

Hmmm.... så rart! Hva har du i året da - så kan jeg sjekke hvilket lønnstrinn det er?? Bare for moro :-) Jeg vet at lønnstrinn 41 er ca. 307 000.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...