Gå til innhold

Nattevakt i Staten (igjen)...?

Anbefalte innlegg

Gjest lurer igjen....
Skrevet

Er det noen her som jobber som nattevakt i Staten? Hvor mye har dere i bruttolønn? Hvilket lønnstrinn og stillings% har dere?

Ja, jet vet at jeg maser :-)

Videoannonse
Annonse
Gjest hallon
Skrevet

de jeg kjenner som jobber nattevakt på sykehus(staten) har ca 67% lønn er forskjellig avhengig av ansinitet osv.

lønnstrinn brukes vel egentlig ikke lenger, ikke der ihvertfall...

Gjest lurer igjen...
Skrevet

de jeg kjenner som jobber nattevakt på sykehus(staten) har ca 67% lønn er forskjellig avhengig av ansinitet osv.

lønnstrinn brukes vel egentlig ikke lenger, ikke der ihvertfall...

Jo, lønnstrinn brukes i Staten. Fikk den nye lønnstabellen i dag. Alle som jobber i Staten er i et lønnstrinn og en lønnsramme.

Gjest hallon
Skrevet

Jo, lønnstrinn brukes i Staten. Fikk den nye lønnstabellen i dag. Alle som jobber i Staten er i et lønnstrinn og en lønnsramme.

hmm mener at det forsvant for oss for flere år siden, jeg aner ikke hva jeg har for lønnstrinn nå, visste det før. trodde det var mere individuellt nå...

Skrevet

Næh!

Gjest lurer igjen....
Skrevet

hmm mener at det forsvant for oss for flere år siden, jeg aner ikke hva jeg har for lønnstrinn nå, visste det før. trodde det var mere individuellt nå...

Jeg jobber i Staten og vi har lønnstrinn. Vi gikk jo opp i lønn nå og i den forbindelse fikk vi den nye lønnstabellen. Der står det svart på hvitt!! :-)

Det er mer individuellt hvilket lønnstrinn og lønnsramme en havner i, men noe går faktisk av seg selv. Denne måneden har jeg 10 års ansnitet og går opp et lønnstrinn - til 41.Det skjer automatisk.

Gjest hallon
Skrevet

Jeg jobber i Staten og vi har lønnstrinn. Vi gikk jo opp i lønn nå og i den forbindelse fikk vi den nye lønnstabellen. Der står det svart på hvitt!! :-)