Gå til innhold

jeg har et utrolig teit dilemma..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er nok bedre å reise med tog, men i dette tilfelle hadde jeg blitt med venninna.

Vegene er det ikke noe i veien med. Det er helt fine veier. Jeg har kjørt der flere gangere. Men det spørs hvor dere skal kjøre da? Kjører dere via Aurland f.eks så er det jo knallvei, den er ikke så gammel heller den.

Bil med henger er i utgangspunktet nesten det samme som å kjøre uten, bare at det er viktig å huske at hengeren kommer litt lenger inn i svingene enn bilen, så ikke dere sneier et hjørne med bilen så hengeren blir stående igjen:-)

Men det er verre å rygge med henger, så det bør det trenes på hvis dere skal gjøre det. Det er enkelt, men alt må læres.

God tur:-)

Videoannonse
Annonse
Mary Poppins
Skrevet

Det er nok bedre å reise med tog, men i dette tilfelle hadde jeg blitt med venninna.

Vegene er det ikke noe i veien med. Det er helt fine veier. Jeg har kjørt der flere gangere. Men det spørs hvor dere skal kjøre da? Kjører dere via Aurland f.eks så er det jo knallvei, den er ikke så gammel heller den.

Bil med henger er i utgangspunktet nesten det samme som å kjøre uten, bare at det er viktig å huske at hengeren kommer litt lenger inn i svingene enn bilen, så ikke dere sneier et hjørne med bilen så hengeren blir stående igjen:-)

Men det er verre å rygge med henger, så det bør det trenes på hvis dere skal gjøre det. Det er enkelt, men alt må læres.

Takks kal du ha :) Jeg har bestemt meg for å kjøre med venninnen, koselig med "road trip" selv om jeg egentlig foretrekker tog framfor bil.

Mary Poppins
Skrevet

"Vegene er det ikke noe i veien med. Det er helt fine veier. Jeg har kjørt der flere gangere. Men det spørs hvor dere skal kjøre da? Kjører dere via Aurland f.eks så er det jo knallvei, den er ikke så gammel heller den."

Så du anbefaler den veien? Via Aurdal? Kjører man over hemsedal da? Geografi er ikke mitt sterke området for å si det sånn;)

Skrevet

"Vegene er det ikke noe i veien med. Det er helt fine veier. Jeg har kjørt der flere gangere. Men det spørs hvor dere skal kjøre da? Kjører dere via Aurland f.eks så er det jo knallvei, den er ikke så gammel heller den."

Så du anbefaler den veien? Via Aurdal? Kjører man over hemsedal da? Geografi er ikke mitt sterke området for å si det sånn;)

Normale veien er å kjøre over fjellet til Geilo, men du kan også kjøre så du kommer igjen i Aurland, den veien er svært bra. Kjører du gjennom Aurland kan du kjøre så du kommer igjen rett nedenfor Geilo, men andre ord møtes de to veiene der. Er det Hovet det heter tro? Husker ikke helt. Det er rett nedenfor Geilo.

Man kan også ta av i Aurland og kjøre til Fagernes også.

Jeg vet jo ikke helt hvor dere skal, om det er til Oslo eller ikke.

Kjører du gjennom Aurland så koster det litt i bomveg over fjellet, var vel ikke akkurat superbillig, fort 200 kr. tror jeg. Det er noen år siden sist jeg kjørte der.

Kjøp et moderne kart, som viser veiene.

Forresten, lykke til med eksamen i morgen:.-)

I morgen kveld kan du nyte friheten og at eksamemspresset er borte:-)

Nå stikker jeg og trener:-)

Mary Poppins
Skrevet

Normale veien er å kjøre over fjellet til Geilo, men du kan også kjøre så du kommer igjen i Aurland, den veien er svært bra. Kjører du gjennom Aurland kan du kjøre så du kommer igjen rett nedenfor Geilo, men andre ord møtes de to veiene der. Er det Hovet det heter tro? Husker ikke helt. Det er rett nedenfor Geilo.

Man kan også ta av i Aurland og kjøre til Fagernes også.

Jeg vet jo ikke helt hvor dere skal, om det er til Oslo eller ikke.

Kjører du gjennom Aurland så koster det litt i bomveg over fjellet, var vel ikke akkurat superbillig, fort 200 kr. tror jeg. Det er noen år siden sist jeg kjørte der.

Kjøp et moderne kart, som viser veiene.

Forresten, lykke til med eksamen i morgen:.-)

I morgen kveld kan du nyte friheten og at eksamemspresset er borte:-)

Nå stikker jeg og trener:-)

Takk skal du ha, både for lykkeønsking og informativt svar :)

God trening! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...