Dorthe Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 Nei, det gjør jeg vel ikke. Det gjorde ikke jeg heller før jeg flyttet til Løkka og jeg ble aldri syk da. 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 15. juni 2006 Skrevet 15. juni 2006 Her i Oslo er vannet så dårlig at nå at jeg hadde skikkelig vondt i magen i natt og måtte sende bud på legevakta. Nå viser det seg at naboen er like dårlig, full av luft og masse smerter men ingen diare. Jeg hadde kokt vannet først, kaffetrakter koker ikke vannet. Og du må ikke finne på å drikke det, kjøp flaskevann. Søren også! Jeg som tvinger i meg åtte-ti glass springvann daglig og bor i Oslo. Litt mer tull med magen enn ellers har det vært her. Så det kan være drikkevannet, da? Nei,da får det bli flaskevann en stund. 0 Siter
Dorthe Skrevet 15. juni 2006 Skrevet 15. juni 2006 Søren også! Jeg som tvinger i meg åtte-ti glass springvann daglig og bor i Oslo. Litt mer tull med magen enn ellers har det vært her. Så det kan være drikkevannet, da? Nei,da får det bli flaskevann en stund. Du også? Naboen min, en kompis, deg og meg på samme tid blir litt mange. Jeg skal også ut å jakte på flaskevann i dag. Jeg har sjekka litt og det er ikke skikkelig renseanlegg her jeg bor 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.