Gå til innhold

Bakterier i drikkevann, kaffi i trakter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei, det gjør jeg vel ikke. :)

Det gjorde ikke jeg heller før jeg flyttet til Løkka og jeg ble aldri syk da.

Videoannonse
Annonse
Gjest LucySky
Skrevet

Her i Oslo er vannet så dårlig at nå at jeg hadde skikkelig vondt i magen i natt og måtte sende bud på legevakta. Nå viser det seg at naboen er like dårlig, full av luft og masse smerter men ingen diare.

Jeg hadde kokt vannet først, kaffetrakter koker ikke vannet. Og du må ikke finne på å drikke det, kjøp flaskevann.

Søren også! Jeg som tvinger i meg åtte-ti glass springvann daglig og bor i Oslo.

Litt mer tull med magen enn ellers har det vært her. Så det kan være drikkevannet, da?

Nei,da får det bli flaskevann en stund.

Skrevet

Søren også! Jeg som tvinger i meg åtte-ti glass springvann daglig og bor i Oslo.

Litt mer tull med magen enn ellers har det vært her. Så det kan være drikkevannet, da?

Nei,da får det bli flaskevann en stund.

Du også? Naboen min, en kompis, deg og meg på samme tid blir litt mange. Jeg skal også ut å jakte på flaskevann i dag. Jeg har sjekka litt og det er ikke skikkelig renseanlegg her jeg bor

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...