Gå til innhold

transportsikringer vaskemaskin

Anbefalte innlegg

Ja, nå er det tid for flytting... og jeg vet at det var noen "transportsikringer" til vaskemaskinen da vi kjøpte den. De sparte vi på, la de selvfølgelig på "en lur plass", som jeg ikke vet hvor er lenger.

Så da har jeg noen spørsmål.

Hvordan i all verden ser en sånn dings ut? Vet jo ikke engang hva jeg leter etter.

Hvordan/hvor festes de?

Er det strengt tatt nødvendig? Skal ikke flytte mange meterne, men et par minutter med bil blir det jo...

(Har ikke bruksanvisninga tilgjengelig, og ikke husker jeg merket...(lettere å spørre her enn å løpe ned og sjekke for så å søke på nett.))

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/234801-transportsikringer-vaskemaskin/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har flytta masse ganger og aldri brukt transportsikringer. Har gått bra hver gang. Men pass litt på at ikke vaskemaskina blir utsatt for store humper under transport, eller velver eller noe..

Okej, takk. Det er flyttebyrå som skal flytte de største tinga, så jeg regner med de sikrer så det ikke velter. Det er så og si ingen humpler herfra til nyhuset hvis de velger den lengste og enkleste veien. (ca 1,5 minutt lenger enn den andre ;) )

Jeg vet ikke hvordan de dingsene ser ut, men vi flyttet 40 kilometer uten å feste vaskemaskinen. Det gikk fint.

Da gidder jeg ikke å lete mer etter det.

Nå har jeg kastet halvparten av alt innhold i kjøleskapet. Fun lighten gikk ut på dato for over 1 år siden.... ;)

Da gidder jeg ikke å lete mer etter det.

Nå har jeg kastet halvparten av alt innhold i kjøleskapet. Fun lighten gikk ut på dato for over 1 år siden.... ;)

Jeg har også en tendens til å glemme ting som saft i kjøleskapet. Jeg fant et sennepsglass her om dagen som gikk ut på dato i fjor (den så fin ut, men...). Flytter dere i morgen?

Annonse

Jeg har også en tendens til å glemme ting som saft i kjøleskapet. Jeg fant et sennepsglass her om dagen som gikk ut på dato i fjor (den så fin ut, men...). Flytter dere i morgen?

Ja, det er planen. :) Det er nok desverre internett i nyhuset også, skulle egentlig ønske jeg ikke hadde hatt nett på en stund så kunne jeg brukt tida litt mer fornuftig, men nettet er så fristende når man er sliten etter en lang da.

Ja, det er planen. :) Det er nok desverre internett i nyhuset også, skulle egentlig ønske jeg ikke hadde hatt nett på en stund så kunne jeg brukt tida litt mer fornuftig, men nettet er så fristende når man er sliten etter en lang da.

Jeg kjenner meg igjen. :-) Lykke til med flyttinga!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...