Gå til innhold

Hurra! En fotballfri kveld!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han har dratt for å se fotball på jobb. Ja, sjefen hans inviterte nå meg også...

Men det er jo ikke noe å se på TV om sommeren da, og han tok med seg ledningen til DVDen for uten den kunne de ikke se TV på jobb. :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er det også tyst som i graven. Tv står ikke på engang, og jeg har ikke planer om å slå det på før i morgen heller.

Gjest hansam-hansen
Skrevet

Jaha, hvorfor fortelle dette her?

Skrevet

Fordi det er det vi kjerringer gjør her på dol vel, snakke om alt og ingenting. ;)

Skrevet

Her er det også tyst som i graven. Tv står ikke på engang, og jeg har ikke planer om å slå det på før i morgen heller.

Det var kanskje en idé å slå det av. :-)

Skrevet

Det var kanskje en idé å slå det av. :-)

Skrevet

Fordi det er det vi kjerringer gjør her på dol vel, snakke om alt og ingenting. ;)

Godt svart! :-) De som ikke liker kjerringer får pelle seg vekk! :-)

Skrevet

Fordi jeg hadde lyst...

Skrevet

Var det han som var så sur i dag?

Jeg vet fortsatt ikke hva han var sur over. Men nå har han blitt snakkesalig igjen, så jeg vil ta meg en prat med ham når han kommer hjem igjen.

Skrevet

Var det han som var så sur i dag?

Jeg svarte jo ikke på spørsmålet ditt. :-) Ja, det var han som var så sur.

Angelica :o)
Skrevet

Jeg vet fortsatt ikke hva han var sur over. Men nå har han blitt snakkesalig igjen, så jeg vil ta meg en prat med ham når han kommer hjem igjen.

Kanskje fordi du ikke liker han ser fotball? ;)

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1150313717' post='3163932]

Kanskje fordi du ikke liker han ser fotball? ;)

Fotballen er OK, selv om det blir litt mye om dagen. Jeg klager ikke når han ser, men jeg blir glad hvis det er en kamp han ikke vil se. :-)

Skrevet

Fotballen er OK, selv om det blir litt mye om dagen. Jeg klager ikke når han ser, men jeg blir glad hvis det er en kamp han ikke vil se. :-)

He he.. Får håpe dere får ordnet opp da :)

Skrevet

Kanskje du skylder ham 20 kr for en pizza ;-) (inspirert av tråden under)

Skrevet

*LOL*

Skrevet

Kanskje... :-) neida, han er ikke så gjerrig av seg.

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1150313997' post='3163951]

He he.. Får håpe dere får ordnet opp da :)

Det gjør vi nok. Jeg har kjøpt jordbær for å bestikke ham... :-) (kvinnelist må til)

Mrs. Wallace
Skrevet

Hvorfor forteller man noe som helst her?

Sånn er det her inne: Lev med det, eller finn et annet nettsted. Det finnes plenty av dem.

Gjest hansam-hansen
Skrevet

Hvorfor forteller man noe som helst her?

Sånn er det her inne: Lev med det, eller finn et annet nettsted. Det finnes plenty av dem.

Hva er det du piper etter? får du ikke puste?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...