Gå til innhold

Fastlege

Anbefalte innlegg

Angelica :o)
Skrevet

Jeg synes fastlegen min er så ekkel og har ikke lyst til å gå til han. Nå skal han ha ferie

*Hurra*

Kan jeg da bestille time hos en annen lege på et annet legesenter?

Har ingen peiling på dette, help me :D

Videoannonse
Annonse
  • Svar 90
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Angelica :o)

42

• Sofline

7

• EllaJo

5

• Åsemor

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Bytt fastlege davel!

www.trygdeetaten.no - min fastlege i menyen til høyre.

Skrevet

Bytt fastlege davel!

www.trygdeetaten.no - min fastlege i menyen til høyre.

I know. Har akkurat fått ny. Men er jeg bor nå så er det ingen å velge mellom :(

Gjest Marres
Skrevet

Bare bestilll hos hvilken som helst annen lege. Hvis de ikke har kapasitet gir de beskjed. Egenandelen blir litt høyere om du ikke går til fastlegen, men er ikke mange kr det er snakk om.

Skrevet

Vanligvis henviser legene til en annen lege når h*n har ferie, men som oftest kun for "akutte" tilfeller. Gjør et forsøk i alle fall, og bytt fastlege! :-)

Skrevet

Bare bestilll hos hvilken som helst annen lege. Hvis de ikke har kapasitet gir de beskjed. Egenandelen blir litt høyere om du ikke går til fastlegen, men er ikke mange kr det er snakk om.

Thanks!! :D

Av en eller annen grunn så har jeg så angst for leger. Spes. menn!

Skrevet

Vanligvis henviser legene til en annen lege når h*n har ferie, men som oftest kun for "akutte" tilfeller. Gjør et forsøk i alle fall, og bytt fastlege! :-)

Okei. Jeg pratet med ei sånn kontorberte idag, hun sa jeg måtte vente til etter ferien.

Jeg vil bytte, men det er ingen å velge mellom her jeg bor. Buhuu

Skrevet

Du kan låne min fastlege litt hvis du vil. Da tipper jeg du gleder deg til å gå tilbake til din :-)

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1150312927' post='3163872]

Okei. Jeg pratet med ei sånn kontorberte idag, hun sa jeg måtte vente til etter ferien.

Jeg vil bytte, men det er ingen å velge mellom her jeg bor. Buhuu

Synd, jeg føler med deg. Dårlige leger der det nok av...

Skrevet

Du kan låne min fastlege litt hvis du vil. Da tipper jeg du gleder deg til å gå tilbake til din :-)

He he he.. er det mulig?

Jeg har enda ikke funnet en fastlege jeg er någen lunde fornøyd med. Fins det egentlig ålreite leger??

Tweetybilla
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1150312982' post='3163878]

Takk, Billa ;)

Bare hyggelig :-)

Skrevet

Synd, jeg føler med deg. Dårlige leger der det nok av...

Som jeg nettopp skrev til GTM; Finnes det egentlig gode leger her i landet? ;)

Gjest trultemor26
Skrevet

Bytt lege til en fastlege i nabokommunen eller noe da, hvis det ikke er så langt unna. Jeg har fastlege i nabokommunen, det går bra det.

Gjest trultemor26
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1150313019' post='3163880]

He he he.. er det mulig?

Jeg har enda ikke funnet en fastlege jeg er någen lunde fornøyd med. Fins det egentlig ålreite leger??

Jeg er kjempefornøyd med legen min!!!! Helt knall! Men han jeg hadde før sverget jeg på at jeg aldri skulle ta med barnet mitt til.

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1150313019' post='3163880]

He he he.. er det mulig?

Dr Någen Lunde er ganske grei ;-)

Gjest trultemor26
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1150313059' post='3163883]

Ja, det gjør det! MIN!

Skrevet

Bytt lege til en fastlege i nabokommunen eller noe da, hvis det ikke er så langt unna. Jeg har fastlege i nabokommunen, det går bra det.

Å? Jeg kan sjekke.. Men nabokommunene er skikkelig bondekommuner! Tipper ryktene går fort der *ler*

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1150313059' post='3163883]

Jepps, jeg har en.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...