Gå til innhold

Fastlege

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • Svar 90
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Angelica :o)

42

• Sofline

7

• EllaJo

5

• Åsemor

2

Mest aktive i denne tråden

Angelica :o)
Skrevet

Jeg er kjempefornøyd med legen min!!!! Helt knall! Men han jeg hadde før sverget jeg på at jeg aldri skulle ta med barnet mitt til.

Jeg får få han til å bli fastlegen min da. Litt reising er ingenting å bry seg om ;)

Skrevet

Jepps, jeg har en.

Heldigen!

Skrevet

Ja, det gjør det! MIN!

*Misunnelig*

Gjest trultemor26
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1150313228' post='3163895]

Å? Jeg kan sjekke.. Men nabokommunene er skikkelig bondekommuner! Tipper ryktene går fort der *ler*

hehe *s*

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1150313059' post='3163883]

Som jeg nettopp skrev til GTM; Finnes det egentlig gode leger her i landet? ;)

Han jeg hadde da jeg bodde i Norge var jeg egentlig ganske fornøyd med. Ikke at jeg var der så ofte da... Han tittet i papirene mine da jeg kom dit som 16-årig og fant ut at jeg ikke hadde vært hos legen siden barnehagen.

Skrevet

hehe *s*

Men det var et godt tips, hadde ikke tenkt på det selv :)

Gjest trultemor26
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1150313354' post='3163908]

Joa.. men jeg bor i ødemarka nå. Er langt til neste by :P

Men skal sjekke det ut. Takk for link :)

ødemarka faktisk.. hehe

Skrevet

Han jeg hadde da jeg bodde i Norge var jeg egentlig ganske fornøyd med. Ikke at jeg var der så ofte da... Han tittet i papirene mine da jeg kom dit som 16-årig og fant ut at jeg ikke hadde vært hos legen siden barnehagen.

He he.. Sikkert derfor han var så bra! Du var aldri hos han ;)

Husker en jeg hadde for noen år siden, jeg ville ta en gu sånn for sikkerhetskyld pga ny partner. Men neida, det syntes han ikke var nødvendig! Var det da jeg skiftet fastlege tro? :P

Skrevet

ødemarka faktisk.. hehe

He he..det er ikke langt i fra!

Ganske så isolert samfunn her, skal jeg si deg ;)

Gjest trultemor26
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1150313403' post='3163910]

Men det var et godt tips, hadde ikke tenkt på det selv :)

Hva har man ikke dol for.. :)

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1150313019' post='3163880]

He he he.. er det mulig?

Jeg har enda ikke funnet en fastlege jeg er någen lunde fornøyd med. Fins det egentlig ålreite leger??

Tror de fleste leger er håpløse. Jeg har en god teori også. De har sittet med nesen i skolebøker alt for lenge for først å få gode karakterer og så for å overleve studiet. Dermed har de aldri lært å sosialisere med andre mennesker.

Det må jo være forklaringen?

Skrevet

Hva har man ikke dol for.. :)

Akkurat!

Har ofte tenkt på hva jeg gjorde før dol! Hvordan fikk jeg rede på ting da egentlig??

Skrevet

Tror de fleste leger er håpløse. Jeg har en god teori også. De har sittet med nesen i skolebøker alt for lenge for først å få gode karakterer og så for å overleve studiet. Dermed har de aldri lært å sosialisere med andre mennesker.

Det må jo være forklaringen?

Høres ut som en god teori! :)

Gjest trultemor26
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1150313513' post='3163917]

He he.. Sikkert derfor han var så bra! Du var aldri hos han ;)

Husker en jeg hadde for noen år siden, jeg ville ta en gu sånn for sikkerhetskyld pga ny partner. Men neida, det syntes han ikke var nødvendig! Var det da jeg skiftet fastlege tro? :P

Du må da ikke finne på å gå til gu hos fastlege! Fy og fy! Jeg slutta med det da jeg ble sendt på badet for å selv ta en prøve fra skjeden min, med en sånn pinnesak som skulle oppi et glass etterpå.

Nei, jeg går til en gynekolog for slike ting gitt.

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1150313610' post='3163924]

Akkurat!

Har ofte tenkt på hva jeg gjorde før dol! Hvordan fikk jeg rede på ting da egentlig??

Det har jeg også lurt på. DOL er jo altvitende. :-)

Gjest trultemor26
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1150313610' post='3163924]

Akkurat!

Det fikk du sikkert ikke! Du gikk rundt uvitende som en noldus! Stakkars de som ikke er på dol.

Skrevet

Du må da ikke finne på å gå til gu hos fastlege! Fy og fy! Jeg slutta med det da jeg ble sendt på badet for å selv ta en prøve fra skjeden min, med en sånn pinnesak som skulle oppi et glass etterpå.

Nei, jeg går til en gynekolog for slike ting gitt.

What?? Han legen høres ti ganger verre ut en meg! Det kan da ikke være lov.

Hvordan får man tak i en gynekolog? Fins det en oversikt på nettet?

Skrevet

Det fikk du sikkert ikke! Du gikk rundt uvitende som en noldus! Stakkars de som ikke er på dol.

Jeg var nok ganske blank før, ja :/

Men nå har jeg kommet over på den riktige siden :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...