Gå til innhold

Fastlege

Anbefalte innlegg

Gjest Calóni
Skrevet

Han fant INGENTING!

Hihi ;) Det var det de sa da jeg tok CT for et drøyt år siden. Jeg ble kjørt i ambulanse til sykehuset pga en hode/nakke-skade, og sendt til CT, røntgen og diverse. Etter noen timer tok de av meg nakkekragen, kobla fra dryppet, og sa "vi fant ingenting, du kan gå hjem". Artig beskjed å få :P

Videoannonse
Annonse
  • Svar 90
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Angelica :o)

42

• Sofline

7

• EllaJo

5

• Åsemor

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest Calóni
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1150315850' post='3164025]

Nesten så jeg vurderer det ;)

Gjorde de ikke?? Vi må prates på msn snart :)

Er pålogga nå, jeg. Ettersom vi bare prata den ene gangen, så kanskje du sletta meg etterpå?

Angelica :o)
Skrevet

Hmmm....

Håper ikke jeg troner for langt nede på den lista?

Neida..du er en god nummer to :D

Skrevet

Er pålogga nå, jeg. Ettersom vi bare prata den ene gangen, så kanskje du sletta meg etterpå?

Jeg har to kontoer.. Er ikke på logget på den andre nå. Men kan være der i morgen :)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1150316663' post='3164076]

Neida..du er en god nummer to :D

*Glad*

Skrevet

Har ikke slettet deg, nei.

Men jeg er litt opptatt nå ;)

Gjest Calóni
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1150316718' post='3164080]

Jeg har to kontoer.. Er ikke på logget på den andre nå. Men kan være der i morgen :)

Har to kontoer jeg også. En caloni-konto, og en rl-konto. Så det skal kanskje litt til at vi tilfeldigvis er på samtidig, ja ;) Men jeg kan være pålogga der i morgen, jeg :)

Skrevet

Har to kontoer jeg også. En caloni-konto, og en rl-konto. Så det skal kanskje litt til at vi tilfeldigvis er på samtidig, ja ;) Men jeg kan være pålogga der i morgen, jeg :)

Ok. Da har vi en avtale :)

Mrs. Wallace
Skrevet

Har du virkelig ingen mulighet til å bytte? Det er jo veldig kjipt å ha en fastlege man ikke liker.

Og til spørsmålet ditt lenger ned: Ja, det finnes flotte fastleger. Vi har en av dem. Han er kjempeflott!

Skrevet

Har du virkelig ingen mulighet til å bytte? Det er jo veldig kjipt å ha en fastlege man ikke liker.

Og til spørsmålet ditt lenger ned: Ja, det finnes flotte fastleger. Vi har en av dem. Han er kjempeflott!

Bare en annen. Og han har jeg hatt før. Vil ikke ha han igjen :/

Flott for dere! :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...