Gjest Og sender dem ut! Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 http://www.nettavisen.no/innenriks/article660243.ece Dette synes jeg er en riktig og flott beslutning. Ingen skal få sultepresse et land til å framtvinge oppholdstillatelse. Vi skal aldri gi etter for slikt press, aldri! Alvorlig sykdom grunnet sultestreiken må de ta ansvar for selv! 0 Siter
Dorthe Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 Kan de ikke lokke dem med mat på flyet da? *slem og ikke pk* 0 Siter
Gjest spør dg Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 Kan de ikke lokke dem med mat på flyet da? *slem og ikke pk* Hehe, hva betyr pk? 0 Siter
Gjest en annen pu Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 Hehe, hva betyr pk? Det betyr at hun er klar over hvor slem og Politisk Ukorrekt det er å skrive slikt. 0 Siter
flisa Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 I fjor brukte vi 60 millioner kroner på slike returbilletter. 0 Siter
Dorthe Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 I fjor brukte vi 60 millioner kroner på slike returbilletter. Det er utrolig hvor flinke vi er til å bruke penger på feil steder slik at vi ikke har penger til de riktige tingene *sur* 0 Siter
flisa Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 Det er utrolig hvor flinke vi er til å bruke penger på feil steder slik at vi ikke har penger til de riktige tingene *sur* RASSIST! 0 Siter
Gjest Og sender dem ut! Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 I fjor brukte vi 60 millioner kroner på slike returbilletter. Vi har ikke noe valg, det viktigste er at de blir sendt tilbake. Vi kan ikke regulere hvem som kommer hit og prøver seg, eller kan vi det mener du? 0 Siter
Dorthe Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 RASSIST! Jeg er sur for jeg har vondt i magen og jeg har hatt legevakta her og de ba meg ringe fastlegen og jeg kunne få time i august. Skal jeg ha luft i magen helt til august liksom. Dessuten så kunne jeg ikke ta nye blodprøver heller før august selv om jeg egentlig skulle ta dem en uke etterat jeg kom ut fra sykehuset. Jeg blir så sur, sur, sur..... 0 Siter
flisa Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 Vi har ikke noe valg, det viktigste er at de blir sendt tilbake. Vi kan ikke regulere hvem som kommer hit og prøver seg, eller kan vi det mener du? Nei, jeg bare forteller hvor mye det koster 0 Siter
flisa Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 Jeg er sur for jeg har vondt i magen og jeg har hatt legevakta her og de ba meg ringe fastlegen og jeg kunne få time i august. Skal jeg ha luft i magen helt til august liksom. Dessuten så kunne jeg ikke ta nye blodprøver heller før august selv om jeg egentlig skulle ta dem en uke etterat jeg kom ut fra sykehuset. Jeg blir så sur, sur, sur..... KUtt ut hvetemel! 0 Siter
Gjest Og sender dem ut! Skrevet 15. juni 2006 Skrevet 15. juni 2006 Nei, jeg bare forteller hvor mye det koster Kansje vi burde resirkulere dem istedet?billigere liksom! ;p (svart humor!) 0 Siter
flisa Skrevet 15. juni 2006 Skrevet 15. juni 2006 Kansje vi burde resirkulere dem istedet?billigere liksom! ;p (svart humor!) Svære panteautomater? *S* 0 Siter
Dorthe Skrevet 15. juni 2006 Skrevet 15. juni 2006 KUtt ut hvetemel! Jeg har gjort det. Gjelder det i så fall speltmel også? 0 Siter
flisa Skrevet 15. juni 2006 Skrevet 15. juni 2006 Jeg har gjort det. Gjelder det i så fall speltmel også? Aner ikke! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.