Gjest Labandama Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 .......på Latinsk? Noen som vet? Sitter å søker på nettet, men finner ingen nettsteder hvor jeg finner sånn ordbøker hvor jeg kan finne og søke etter sånne hel-setninger.... Noen som vet av nettsteder hvor jeg kan søke etter slike setninger og få de "ferdig" oversatt? 0 Siter
Prozak Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 Hmmm......ego requiro vos? "........................................" 0 Siter
Gjest nerv Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 Nå ble jeg kjempenyskjerrig på hva i alle dager du trenger å vite det for!? hehe! typisk meg, alltid nyskjerrig! Hihi! 0 Siter
Mañana Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 Kan ikke svare helt på spørsmålet ditt, men er ganske sikker på at det inneholder en variant av manquer (fransk) eller mancare (italiensk) som er verbet for å savne... 0 Siter
Gjest Labandama Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 Hmmm......ego requiro vos? "........................................" Jeg trenger det fordi jeg vil ha en "hemmelig" melding om noe koslig til kjæresten min....F.eks på msn.....eller sende det på SMS....eller lære utenadt å si kanskje...? Bare gøy å vite det.... 0 Siter
Prozak Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 Jeg trenger det fordi jeg vil ha en "hemmelig" melding om noe koslig til kjæresten min....F.eks på msn.....eller sende det på SMS....eller lære utenadt å si kanskje...? Bare gøy å vite det.... Jeg lurer på om oversettelsen min blir mer "jeg trenger deg" - er ikke sikker. Er en smule rusten i latin :-) "................................................" 0 Siter
sheba Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 Hmmm......ego requiro vos? "........................................" du har nok rett i "requiro" om du søker fra latin til engelsk her: http://www.freedict.com/onldict/lat.html Men trodde ordet "deg" var "tu" på latin? 0 Siter
Prozak Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 du har nok rett i "requiro" om du søker fra latin til engelsk her: http://www.freedict.com/onldict/lat.html Men trodde ordet "deg" var "tu" på latin? Logisk nok - jeg var litt lam i bakhodet, tror jeg. "Requiro" -> "require" :-) "..........................................." 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 Jeg lurer på om oversettelsen min blir mer "jeg trenger deg" - er ikke sikker. Er en smule rusten i latin :-) "................................................" Ei jeg gikk sammen med på videregående en gang lurte på om jeg var "halvt latinsk eller.no". Jeg så på henne noen sekunder for å se om hun mente alvor, og det gjorde hun. Jeg forklarte henne at det stemte, og at jeg hadde flyttet fra Latinia da jeg var fire. Hun godtok det svaret *humre* 0 Siter
sheba Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 Logisk nok - jeg var litt lam i bakhodet, tror jeg. "Requiro" -> "require" :-) "..........................................." latin er langtfra logisk for meg;) hehe kanskje jeg er lam i bakhodet jeg også, men det passer jo bra da;) hihi 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 Jeg aner ikke, men på fransk er det i hvert fall "tu me manque". 0 Siter
Prozak Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 Ei jeg gikk sammen med på videregående en gang lurte på om jeg var "halvt latinsk eller.no". Jeg så på henne noen sekunder for å se om hun mente alvor, og det gjorde hun. Jeg forklarte henne at det stemte, og at jeg hadde flyttet fra Latinia da jeg var fire. Hun godtok det svaret *humre* LOL "......................................" 0 Siter
Gjest Labandama Skrevet 15. juni 2006 Skrevet 15. juni 2006 LOL "......................................" Jeg ble ikke særlig klokere av den nettsiden lenger opp i tråden her...så ikke ut til å virke.... :-) Men det var da noen forslag her da! Supert 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.