Gjest Settlers Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 Fikk cd'n i posten i dag. Jeg er totalt frelst! Frysningefaktor så det holder. Utrolig bra!! Kurt Nilsen, jeg elsker deg! ;-) Askil Holm, hvor har du vært i hele mitt liv? Sammen er de fire dynamitt :-D Superfan jeg. Musikken er til å få orgasme av.. (Nei, jeg jobber ikke for plateselskapet ;-) 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 Å, jeg vil og!! Dem har plata i butikken og ell? Jeg fikk spørsmål i dag om jeg hadde lyst til å bli med på konsert.. men sambo nekter så da blir jeg i såfall sittendes alene for får ikke plasser sammen med de andre. 0 Siter
NeaNoor Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 Jeg vet! Kjøpte plata i går. Var på konserten i spektrum der opptakene er gjort, og den var også utrolig bra. 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 Får nok plata i posten i morgen. Kjenner jeg blir opphisset av å tenke på det ;o) 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 Å, jeg vil og!! Dem har plata i butikken og ell? Jeg fikk spørsmål i dag om jeg hadde lyst til å bli med på konsert.. men sambo nekter så da blir jeg i såfall sittendes alene for får ikke plasser sammen med de andre. Jeg kjøpte plata i butikken i går, så den er nok kommet ja. Kjempebra! Å skulle gjerne vært med deg på konsert jeg altså ) 0 Siter
Gjest Settlers Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 Å, jeg vil og!! Dem har plata i butikken og ell? Jeg fikk spørsmål i dag om jeg hadde lyst til å bli med på konsert.. men sambo nekter så da blir jeg i såfall sittendes alene for får ikke plasser sammen med de andre. Jeg kjøpte den hos cdon.com, men den har nok kommet i butikken ja. Jeg har nettopp bestilt meg billetter til konsert :-D 0 Siter
Gjest Stygg selvdigger? Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 Du er sikkert Kurt som får OG av deg selv! 0 Siter
Gjest Settlers Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 Du er sikkert Kurt som får OG av deg selv! Hæ? 0 Siter
Gjest Stygg selvdigger? Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 Hæ? HÆ?? DU ER SIKKERT KURT .N. SOM FÅR ORGAS... AV Å HØRE DEG SELV SYNGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! =En stygg selvdigger! Jeg synes den fyren er så sjtøgg, tilgi slemme meg! 0 Siter
Gjest Settlers Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 HÆ?? DU ER SIKKERT KURT .N. SOM FÅR ORGAS... AV Å HØRE DEG SELV SYNGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! =En stygg selvdigger! Jeg synes den fyren er så sjtøgg, tilgi slemme meg! Jeg synes han er herlig! For en stemme, sier jeg bare, fytte grisen. I like. Og cd'n er faktisk til å få orgasme av. 0 Siter
Gjest Stygg selvdigger? Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 Jeg synes han er herlig! For en stemme, sier jeg bare, fytte grisen. I like. Og cd'n er faktisk til å få orgasme av. Greit, det går sikkert bra om man slipper å se fyren, knipe igjen øya og bare høre. 0 Siter
Gjest Settlers Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 Greit, det går sikkert bra om man slipper å se fyren, knipe igjen øya og bare høre. Så lite fin er han da ikke? Næh. Kurt er konge! :-} 0 Siter
Gjest Angrende synder! Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 Så lite fin er han da ikke? Næh. Kurt er konge! :-} *svupp* Jeg trekker herved uttalelsene mine tilbake, angrer meg. Det er megabånn å kritisere andres utseende (føler meg kvalm av meg selv nå ). 0 Siter
Dorthe Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 Greit, det går sikkert bra om man slipper å se fyren, knipe igjen øya og bare høre. Han er ikke sååå stygg da og han er innmari fin stemme ) 0 Siter
Gjest Angende synder! Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 Han er ikke sååå stygg da og han er innmari fin stemme ) Neida, det er bare jeg som er stygg i kjeften i dag. Han er da søt på sin måte, bra vi alle er forskjellige. Lover å skjerpe meg heretter, voksne mennesket! 0 Siter
Dorthe Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 Neida, det er bare jeg som er stygg i kjeften i dag. Han er da søt på sin måte, bra vi alle er forskjellige. Lover å skjerpe meg heretter, voksne mennesket! Hihi, ikke alltid man er like hyggelig da ) 0 Siter
Glimtipper Skrevet 15. juni 2006 Skrevet 15. juni 2006 HÆ?? DU ER SIKKERT KURT .N. SOM FÅR ORGAS... AV Å HØRE DEG SELV SYNGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! =En stygg selvdigger! Jeg synes den fyren er så sjtøgg, tilgi slemme meg! Tør du ikke stave ut orgasme?! 0 Siter
Gjest helt sant! Skrevet 15. juni 2006 Skrevet 15. juni 2006 Tør du ikke stave ut orgasme?! Nei! *hihi* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.