Gå til innhold

Kjøpe X-box... noen med litt peiling her?

Anbefalte innlegg

Gjest Mariaamor
Skrevet

Tenkte det kunne være kult å gi ham en X-box til bursdagen hans, da han har det meste av alt annet når det gjelder elektronikk, sportsutstyr, parfymer, klær og så videre.

Har jo hørt at denne spilleboksen er bedre enn Playstation 2, stemmer det? Er det flere versjoner man kan velge mellom? Hvem er egentlig best på pris? Jeg bor i Oslo.

Kjenner jeg ham rett kommer det ikke til å bli mer enn litt spilling noen timer noen dager i uken, han er ganske travel, så det er kanskje ikke sååå viktig at det er det beste når det gjelder høyteknologi. Men igjen, han er jo gutt, så ;)

Tusen takk for tips fra dere, på dette området er jeg helt grønn altså!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må kjøpe fullversjonen - Xbox Pro, tror jeg de kaller den. Med harddisk, trådløs kontroller etc. Koster ca. 3.000,-

Men - et stort MEN: I løpet av høsten kommer Playstation 3, som kommer til å gå i ring rundt den nye Xboxen når det gjelder ytelse og generell råhet. I tillegg kommer den med BlueRay spiller ("DVD"-format som i første omgang tar rundt 40GB, eller noe i den duren). Desverre blir den styggdyr - jeg anslår minst 4.500,-. Men det blir den råeste spillemaskinen noensinne, og den blir hakket hvassere enn spille-pcer til 15-20.000,-

"........................................."

Gjest Morsk
Skrevet

http://www.spaceworld.no/produkt.shtml?5384

Søkte på kelkoo.com, og da fikk jeg opp denne, men den koster jo bare 800 kroner inkludert frakt. Er det noe jeg ikke skjønner her eller? Er det en vanlig, god spillemaskin liksom?

Ja, de koster ikke mer nå. PS2 hadde de faktisk for 490.- på Spaceworld i forrige uke.

Men gå for XBOX da den har kraftigere prossessor og dermed bedre grafikk.

Skrevet

http://www.spaceworld.no/produkt.shtml?5384

Søkte på kelkoo.com, og da fikk jeg opp denne, men den koster jo bare 800 kroner inkludert frakt. Er det noe jeg ikke skjønner her eller? Er det en vanlig, god spillemaskin liksom?

Det der er den forrige Xbox-en. Den nye er Xbox 360, og koster rundt 3 høvdinger :-)

"............................................"

Gjest Mariaamor
Skrevet

Ja, de koster ikke mer nå. PS2 hadde de faktisk for 490.- på Spaceworld i forrige uke.

Så den "gamle" x-boxen er å anbefale selvom 360 er kommet? Det er nemlig ikke aktuelt å bruke flere tusen på en sånn en ;)

Den gamle er ikke helt avleggs for det liksom?

Takk for svar forresten :)

Gjest Morsk
Skrevet

Så den "gamle" x-boxen er å anbefale selvom 360 er kommet? Det er nemlig ikke aktuelt å bruke flere tusen på en sånn en ;)

Den gamle er ikke helt avleggs for det liksom?

Takk for svar forresten :)

Ikke avleggs...ennå. Fortsatt lages det nye spill til dem, i tillegg til de mange hundre som alt finnes. For den nye Xbox 360 er det foreløpig ikke så mange titler å velge mellom.

Men han imponerer neppe vennene sine med denne nå:)

Skrevet

Det hørtes billig ut..Hvor var denne Spaceworldbutikken? I reklameavisen som kom denne uken stod det PS2 avertert til 999 kroner :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...