Gå til innhold

Har dere noen gang sett likbiler som heter døde etter trafikkulykker?

Anbefalte innlegg

Gjest grusomt
Skrevet

Da tanta min døe hjemme måtte onkelen min sitte med liket i stua og vente på likbilen. Ambulansen kom for han ringte jo dit i håp om å få liv i henne, men da hun ble erklært død, måtte han vente på likbilen. De brukte 4 timer! Det var midt på natten, men de bor i sentrum så jeg syns det er for j*vli at ambulansen drar og lar de etterlatte sitte igjen og vente alene!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da moren min døde nylig var det begravelsesbyrået som hentet henne. Hun døde hjemme. Det kom en lege fra legevakten først for å stadfeste at hun var død.

Skrevet

Da tanta min døe hjemme måtte onkelen min sitte med liket i stua og vente på likbilen. Ambulansen kom for han ringte jo dit i håp om å få liv i henne, men da hun ble erklært død, måtte han vente på likbilen. De brukte 4 timer! Det var midt på natten, men de bor i sentrum så jeg syns det er for j*vli at ambulansen drar og lar de etterlatte sitte igjen og vente alene!

Ja, men likevel, ambulansen trenges ikke brukes til formålet å hente døde.

De døde er jo døde (!), så jeg synes det er rett å frigjøre ambulansen til det den egentlig er ment som, nemlig transport av skadde og syke.

At det tok fire timer var jo litt i overkant. Men likevel kunne det kanskje være godt å ha den tiden med avdøde? Ikke vet jeg.

Skrevet

Broren min døde i ei trafikkulykke.

Redningshelikopteret ble først budsendt, men snudde da det ble klart at det var dødsulykke. Ambulansen hentet ham, og kjørte han til sykehuset. Der ble han liggende til begravelsesbyrået hentet han dagen før begravelsen.

Det kunne jo også vært begravelselsbyrået som hentet på ulykkesstedet, men ambulansen var allerede der, og da tok de oppdraget.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...