Tonette Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 http://www.side2.no/film/article660681.ece Jeg skjønner ikke det med bibelbelte. Hva er det? 0 Siter
puttelull Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 Bibelbeltet= Det blide sørland,(Grimstad, bl.a.) pga. et ekstremt høyt antall kristne mennesker i forhold til i resten av landet. Eller noe sånt... Sørlandet i hvertfall. 0 Siter
tøytiger Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 Begrepet bibelbeltet blir vanligvis brukt om de "kjernekristne" områdene (for å si det sånn) som strekker seg i ett "belte" langs sør-og vestlandskysten. Det er iallefall slik jeg har forstått det. 0 Siter
Sofline Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 Det er vel Sørlandet og Rogaland som inngår i bibelbeltet. Mange bedehus i forhold til resten av landet. 0 Siter
Tonette Skrevet 14. juni 2006 Forfatter Skrevet 14. juni 2006 Bibelbeltet= Det blide sørland,(Grimstad, bl.a.) pga. et ekstremt høyt antall kristne mennesker i forhold til i resten av landet. Eller noe sånt... Sørlandet i hvertfall. Takk for svar :-) 0 Siter
Lucretia Skrevet 15. juni 2006 Skrevet 15. juni 2006 Det er vel Sørlandet og Rogaland som inngår i bibelbeltet. Mange bedehus i forhold til resten av landet. ikke store delene av rogaland tror jeg. mener det er ca fra egersund og så sørover 0 Siter
frk.s Skrevet 15. juni 2006 Skrevet 15. juni 2006 Takk for svar :-) Hahahahahahah - jeg leste bilbelte og syntes bilde sto såå dårlig til teksten! 0 Siter
lex Skrevet 15. juni 2006 Skrevet 15. juni 2006 Hahahahahahah - jeg leste bilbelte og syntes bilde sto såå dårlig til teksten! Jeg kom ikke så langt som til å sjekke bildet, men klødde meg i hodet over at noen ikke "skjønner dette med bilbelte" 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.