Gå til innhold

Til Pia Haraldsen

Gjest håper vi møtes på stranda over en stum østers

Anbefalte innlegg

Gjest håper vi møtes på stranda over en stum østers
Skrevet

Sitter og titter på bildet av deg på forsiden av Se & Hør. Jeg må bare si at du er usedvanlig forførende og sexy på det bilde, men hvorfor kan det ikke forbli slik?

Hvorfor må du åpne kjeften din hver dag, i hele to doser på TV2!!?

Jeg liker deg mye bedre med lyden av, eller i den bikinien i Se & Hør.

Måtte bare få det ut...

Videoannonse
Annonse
Gjest hehej
Skrevet

Enig med deg.Dama er flott,men hun ødelegger så vist for seg selv ved å prate så mye...fins det ikke kurs for kjendisspirer hvordan de skal forholde seg til media i dag??

ShitDiddelyDo
Skrevet

Mener du det? Jeg bildene og dama ser jo faen meg ikke ut i måneskinn.

Skrevet

Jeg må si meg enig med deg. Vakker er hun ikke.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg må si meg enig med deg. Vakker er hun ikke.

Hun er så langt ifra vakker man kan komme, og det er ikke noe jeg sier bare fordi dama er så dum at jeg begynner å lure på om hun ikke eksisterer - og at hun er en skuespiller som spiller rollen "Pia Haraldsen" - som en parodi dagens kjendisgalskap.

Det finnes ikke noe vakkert på den dama.

Skrevet

Hun er så langt ifra vakker man kan komme, og det er ikke noe jeg sier bare fordi dama er så dum at jeg begynner å lure på om hun ikke eksisterer - og at hun er en skuespiller som spiller rollen "Pia Haraldsen" - som en parodi dagens kjendisgalskap.

Det finnes ikke noe vakkert på den dama.

"at hun er en skuespiller som spiller rollen "Pia Haraldsen" - som en parodi dagens kjendisgalskap."

Kanskje det er nettopp det hun er.

Gjest bare et forslag
Skrevet

Send til "sterke meninger" i Dagbladet. Du kan takke meg når du får CD i posten.

Gjest Settlers
Skrevet

Jeg er enig med deg, jeg synes heller ikke hun er særlig vakker - men på det forsidebildet på Se og Hør tar hun seg faktisk bedre ut enn jeg har sett henne før.

Men hun virker ikke særlig smart akkurat.

Stille opp i Se og Hør i bikinibilder sammen med mora si? Fikk vel gratis sydentur.

mariaflyfly
Skrevet

Jeg har lenge ment at dama bør beskyttes mot seg sjøl, men å stille opp halvnaken i Se&Hør sammen med mora si, overgår faen meg alt.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg har lenge ment at dama bør beskyttes mot seg sjøl, men å stille opp halvnaken i Se&Hør sammen med mora si, overgår faen meg alt.

Hun burde beskyttes mot seg selv. Tenk den vannvittige bakrusen den dama der våkner opp med den dagen hun blir voksen (as if...) og innser at 99 % av Norge, selv fjortisene, ler av henne.

Men Se og Hør er vel ikke akkurat kjent for å ta hensyn ...

Gjest trultemor26
Skrevet

Enig med deg.Dama er flott,men hun ødelegger så vist for seg selv ved å prate så mye...fins det ikke kurs for kjendisspirer hvordan de skal forholde seg til media i dag??

Pia Haraldsen holdt et sånnt kurs en gang..

Skrevet

Pia Haraldsen holdt et sånnt kurs en gang..

For BB-deltakerne, ikke sant? Hun er vel (utrolig nok) hakket mer intelligent enn dem... Likevel kanskje ikke best egnet til å holde et sånt kurs.

mariaflyfly
Skrevet

Hun burde beskyttes mot seg selv. Tenk den vannvittige bakrusen den dama der våkner opp med den dagen hun blir voksen (as if...) og innser at 99 % av Norge, selv fjortisene, ler av henne.

Men Se og Hør er vel ikke akkurat kjent for å ta hensyn ...

Det er vel hva man må kunne kalle tidenes fylleangst?

Jeg har ikke fulgt så godt med i følgetongen i Se&Rør, men er ikke hendelsesforløpet litt sånn:

Mora gifta seg med en eller annen nevø eller fetter eller whatever av Sonja, han ditcha henne, og stakkars mora må gå på sosialen, og er delvis forsørga av snille Pia. Så nå kler de av seg i Se&Rør, som gladelig trykker denslags, for å skrape sammen noen kroner til levebrød.

Makan!

Gjest trultemor26
Skrevet

For BB-deltakerne, ikke sant? Hun er vel (utrolig nok) hakket mer intelligent enn dem... Likevel kanskje ikke best egnet til å holde et sånt kurs.

Ja, jeg tenkte på da hun var i BB-huset ja.. ;)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det er vel hva man må kunne kalle tidenes fylleangst?

Jeg har ikke fulgt så godt med i følgetongen i Se&Rør, men er ikke hendelsesforløpet litt sånn:

Mora gifta seg med en eller annen nevø eller fetter eller whatever av Sonja, han ditcha henne, og stakkars mora må gå på sosialen, og er delvis forsørga av snille Pia. Så nå kler de av seg i Se&Rør, som gladelig trykker denslags, for å skrape sammen noen kroner til levebrød.

Makan!

Jeg har ingen aning.

Det eneste jeg vet er at dama er mer patetisk enn Paris Hilton - og det skal faktisk litt til.

mariaflyfly
Skrevet

Jeg har ingen aning.

Det eneste jeg vet er at dama er mer patetisk enn Paris Hilton - og det skal faktisk litt til.

Det verste er at jeg lenge trudde hun faktisk kunne skryte på seg en c-kjendistittel ved å være ei niese eller noe av Sonja, men hun er jo faen ikke det engang.

Jeg mener faktisk at hun overgår både Paris og Sven O en høy gang, og det sier ikke lite.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det verste er at jeg lenge trudde hun faktisk kunne skryte på seg en c-kjendistittel ved å være ei niese eller noe av Sonja, men hun er jo faen ikke det engang.

Jeg mener faktisk at hun overgår både Paris og Sven O en høy gang, og det sier ikke lite.

Hun går definitivt SvenO en høy gang. Ingen tvil om det.

Jeg tror ofte ikke det jeg ser når jeg leser om den dama i avisa. Så ille er det.

Og i dagens d-kjendis-Norge skal det virkelig godt gjøres å gjøre negativt inntrykk - for etter realitydritten er vi jo vant til det meste.

Jeg har faktisk begynt å synes litt synd på dama.

Gjest Tyyypisk kvinnfolk ass
Skrevet

Tipper både mora og dattera er mye smekrere enn deg ettersom du utaler deg sånn fyllfyll! ;)

Vi er hverandres største kritikere vi kvinner!

mariaflyfly
Skrevet

Hun går definitivt SvenO en høy gang. Ingen tvil om det.

Jeg tror ofte ikke det jeg ser når jeg leser om den dama i avisa. Så ille er det.

Og i dagens d-kjendis-Norge skal det virkelig godt gjøres å gjøre negativt inntrykk - for etter realitydritten er vi jo vant til det meste.

Jeg har faktisk begynt å synes litt synd på dama.

Jeg også. Lurer liksom på om hun ikke har noen venner og bekjente som kunne hviska noen ord i øret hennes, så hun kanskje jekka seg ned et par hakk.

Men når jeg tenker etter ville det kommet ut igjen gjennom det andre øret.

mariaflyfly
Skrevet

Tipper både mora og dattera er mye smekrere enn deg ettersom du utaler deg sånn fyllfyll! ;)

Vi er hverandres største kritikere vi kvinner!

Snakk for deg sjæl.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...