Gå til innhold

Til Pia Haraldsen

Gjest håper vi møtes på stranda over en stum østers

Anbefalte innlegg

Gjest Tyyypisk kvinnfolk ass
Skrevet

Hun går definitivt SvenO en høy gang. Ingen tvil om det.

Jeg tror ofte ikke det jeg ser når jeg leser om den dama i avisa. Så ille er det.

Og i dagens d-kjendis-Norge skal det virkelig godt gjøres å gjøre negativt inntrykk - for etter realitydritten er vi jo vant til det meste.

Jeg har faktisk begynt å synes litt synd på dama.

Herregud,du er jaggu den største sladrekjerringa her på dol ssd, og det sier ikke lite!godt gjort!

Kjærring... ;-)

Videoannonse
Annonse
ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg også. Lurer liksom på om hun ikke har noen venner og bekjente som kunne hviska noen ord i øret hennes, så hun kanskje jekka seg ned et par hakk.

Men når jeg tenker etter ville det kommet ut igjen gjennom det andre øret.

Skulle ikke forundre meg om de som henger rundt henne er av hennes kaliber, og i så fall er det ikke så mye vett - selv om de slår alle hodene sammen - at de klarer å komme på noe så smart.

Hun lever nok i en verden hvor en kunstig kjendisstatus er alt som betyr noe, og har nok for lenge siden lurt seg selv til å tro hun faktisk er noe.

Så et tekstutdrag fra låta hun snart kommer med. Hvis teksten var korrekt gjengitt tror jeg faktisk pressen kommer til å ta i bruk Vær Varsom-plakaten.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Herregud,du er jaggu den største sladrekjerringa her på dol ssd, og det sier ikke lite!godt gjort!

Kjærring... ;-)

Enig. Det sier ikke lite. :)

Men det er forskjell på sladder og en mening.

Gjest Tyyypisk k ass
Skrevet

Enig. Det sier ikke lite. :)

Men det er forskjell på sladder og en mening.

Det er ett fett skjønner du jenta mi! ;)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det er ett fett skjønner du jenta mi! ;)

Nuss.

Gjest Tyyypisk k ass
Skrevet

Ja, jeg tenkte på da hun var i BB-huset ja.. ;)

Kan dere ikke bare holde kjeften, jeg har pms!

Dere er faktisk verre enn mobben jeg hørte hakka på ei anna tenåringsjente i går.

Prøv heller å være gode forbilder og ikke kritiser.

Hilsen en som selv har et barn som har blitt mobbet med samme ordbruk en gang i tida...

Barn og ungdom tar etter voksne.

mariaflyfly
Skrevet

Du er bare sjalu.

På et hjernedødt nek? I don't think so.

Skrevet

Hun er særdeles ubehagelig å høre på, en skjærende og nasal stemme som skriker meg i ørene.. Og ikke mye utstråling heller.

OK nå ble det avslørt at jeg har sett på Kjendisjakten, men jeg FØLGER ikke med, da :-)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Hun burde beskyttes mot seg selv. Tenk den vannvittige bakrusen den dama der våkner opp med den dagen hun blir voksen (as if...) og innser at 99 % av Norge, selv fjortisene, ler av henne.

Men Se og Hør er vel ikke akkurat kjent for å ta hensyn ...

"Tenk den vannvittige bakrusen den dama der våkner opp med den dagen hun blir voksen (as if...) og innser at 99 % av Norge, selv fjortisene, ler av henne"

Du, jeg tror ikke det er noen fare altså.

Hun vil nok aldri våkne og innse det dessverre.

Skrevet

Jeg håper hun fortsetter å uttale seg om saker og ting, for hun har gitt meg mange gode latterkramper. Takk Pia, keep it up! :-D

Gjest amparro...
Skrevet

Jeg aner ikke hva som er så galt med henne? Jeg blir nesten nysjerrig :-) Jeg har sett mye bilder av henne, men ikke hørt henne på TV. Nå lurer jeg på om jeg må få med meg et program....

ShitDiddelyDo
Skrevet

"Tenk den vannvittige bakrusen den dama der våkner opp med den dagen hun blir voksen (as if...) og innser at 99 % av Norge, selv fjortisene, ler av henne"

Du, jeg tror ikke det er noen fare altså.

Hun vil nok aldri våkne og innse det dessverre.

Det har du nok dessverre rett i.

Men det bra for henne. Hvis hun plutselig våkner opp tar hun ratt reper'n.

ShitDiddelyDo
Skrevet

De kule skriver det med z - nuzz ;)

A-ha!.

Nuzz. :)

Gjest Persille
Skrevet

A-ha!.

Nuzz. :)

Men jeg tror du må være fjorten for å si det ;)

Jeg tror faktisk du er urgammel når jeg tenker etter! Du må tenke på hvem du konkurrerer med i denne saken, og da blir du gammel :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Men jeg tror du må være fjorten for å si det ;)

Jeg tror faktisk du er urgammel når jeg tenker etter! Du må tenke på hvem du konkurrerer med i denne saken, og da blir du gammel :)

Jo - men jeg skrev det jo sarkastisk og søtt til skapningen over. :)

Gjest Persille
Skrevet

Jo - men jeg skrev det jo sarkastisk og søtt til skapningen over. :)

Aha!

Så nå er du både blant de kule, og søt faktisk :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...